SR-iPhone

Z Necyklopédia

SR-iPhone

SR-iPhone 3G (čítaj: „sraj-fón tridž“) je mobilné zariadenie s funkciami telefónu od firmy Červivé jablko, vďaka ktorému sa vrátili spomienky na časy nedávno minulé - státie vo frontách.

Túto absolútnu novinku na Slovensku (predávanú viac ako rok v USA) ponúkajú naši dvaja špičkoví operátori. Na rozdiel od modelu ponúkaného v USA má model (ako už z názvu vyplýva) zabudované tri (prvočíslo!) moduly na vyhľadávanie bodu G. Pre túto vlastnosť ho majú radi aj ženy.

Plusy
  • podpriemerný fotoaparát dva Mpx (priemer r. 2006), bez možnosti nastavenia
  • nemožnosť nahrávať video (v 3GS Áno)
  • potreba nabíjať raz a viackrát denne
  • GPS, ktorý dokáže určiť iba vašu polohu, nie navigovať
  • nepodpora MMS
Mínusy
  • atraktívny vzhľad
  • kvalitné vymývanie mozgov kvalitná reklama
Kráty a delené

Hoci sa uvedené plusy môžu zdať ako mínusy a naopak, opak je pravdou. Vysvetlenie je jednoduché. Na základe uvedených vlastností si toto zariadenie môže kúpiť iba skutočný idiot, preto podpriemerný fotoaparát zabráni tomuto dementovi robiť fotky a video. Aj keby spravil nekvalitné fotky, nemôže ich posielať MMS-kami. Keďže zariadenie je nutné často nabíjať, zabezpečuje trvalé umiestnenie výmela v ústave. GPS Vám umožní nájsť ho, no neumožní jemu nájsť Vás. Na druhej strane (mínusy) - atraktívny vzhľad zvyšuje riziko krádeže a kvalitné vymývanie mozgov kvalitná reklama vymyje z mozgu ozembucha aj posledné známky zdravého rozumu.

Apple Lisa Počítače Body painting - cursor

FWIWCHackerHewlett-PankhartChyba procesara Intel PentiumInformatikIposGameJavaLamaLinuxMimov IndexNbusr123Nuda Veliká z čeľade PočítačovitýchPackalPointerRESETSR-iPhoneStackStack OverflowSteve JobsVeľký TuxUpdateUSBVistaWindows