Safinizmus

Z Necyklopédia

Safinizmus je duševný stav toho, ktorý verí v Safiho. Safinizmus sa považuje za náboženstvo. Je to spôsobené tým, že bežný smrteľník nepozná pojem duševný stav. Safinizmus bol založený v roku Q (Q je nečíslo), spolu s hlavným predstaviteľom safinizmu Safim (niečo ako dnes známy Boh).

Cieľom každého správneho safinistu je dostať sa na správnu stranu Safilandu.

[upraviť] Hymna

Chvíľka poézie:

Sám Safi ma víta vždy na nádvorí,
sám Safilandskú bránu otvorí,
a v tom tisíc sviec sa rozhorí,
vždy víta ma na nádvorí,
sám Safi,
a celú noc len jemu dvorím,
až kým tých tisíc sviec nedohorí.“

tento text treba ešte zaspievať do melódie piesne Cesta do rozprávky od Darinky Rolinsovej

[upraviť] Safi, Safy, Safiy

Toto je jeden z najväčších problémov žiakov v socialistických a postkapitalistických školách. Je dôležité uvedomiť si, že Safi je Boh. Týmto by malo byť všetko vyriešené. Potom už je jednoduché uvedomiť si, že Safy je poloboh - niečo ako vyslanec Safiho na Zemi a Safiy je vlastne Safi v tele Safyho. Reakciu zmeny Safyho za prítomnosti Safiho a iných katalyzátorov na Safiyho si vysvetlíme neskôr.

Bird hand.png
>>Religionistika neeviduje objekt zbožnosti spomínaný na tejto stránke. Môže za to SS Joseph Rat-Singer<<

[upraviť] Safy

Je to jedno z preskúmanejších oblastí safinizmu. Safy je niečo ako prorok. Dokáže komunikovať so Safim vďaka technike alebo vlôh. Pozor: Safy je titul!! Safy sa zapojil do niekoľkých historických udalostí - či už verejne alebo tajne. Jednými z nich sú aj reformacia, protireformácia, aféra Semagate, alebo len nedávny Veľký Decembrový Prevrat a ešte aj slávny.

Safy je menovaný Safim, nuž v obzvlášť výnimočných prípadoch môže byť menovaný ľudom - safinistami. Túto výsostnú možnosť využila opozícia v slávnych dňoch 31.11.2007 až 3.12.2007.

Safy je najdôležitejšia osoba Safinizmu na Zemi.

[upraviť] Veľký Decembrový Prevrat a ešte aj slávny

Ak chceme pochopiť podstatu Veľkého Decembrového Prevratu a ešte aj slávneho je to, že Safy je titul. A tento titul nie je dedičný. Ďalší dôvod je načisto literárny. Safyho fungujúceho od roku Q (rok Q je nečíslo) niekto (pravdepodobne to bol Blippo) uniesol a vydával sa zaňho. Toto všetko sa mu podarilo za prítomnosti všehodžúsu. Našťastie si safinisti veľmi rýchlo uvedomili tento podvod. Vďaka mocenskej túžbe Jakuba - inač známeho ako Mošúta a vtedajšieho lektora safinistických vied Martina - inač známeho ako DPMK a.s. sa opozícia rozrastala zo dňa na deň. O obrovskej rýchlosti prevratu svedčia tieto dva dátumy:

29.11. 2007 - dátum sformovania opozície
3.12. 2007 - dátum Veľkého Decembrového Prevratu a ešte aj slávneho

Vtedajší Safy si však všimol, že sa niečo chystá. Netušil však čo, a tak sa celé dni tváril akoby mal na tvári sračku a nevedel sa jej zbaviť. Deň Veľkého Decembrového Prevratu a ešte aj slávneho mal byť 6. 12. 2007, aby si to deti lepšie zapamätali. Nakoľko okolnosti prinútili safinistov konať, vysrali sa na deti a podali Safymu ultimátum. Safy sa mal mierumilovne vzdať opozícií, vzdať sa titulu Safy, menovať nového Safyho a spakovať sa. Safinisti dúfali v nespoluprácu Safyho - znamenalo by to vojnu a následnú anarchiu. Safy však nespolupracoval v nespolupráci, a tak všetko skončilo bez krvipreliatia.

[upraviť] Safinistická ústava, alebo niečo také

Je to vlastne dokument, ktory je zbierka prvých zákonov, ultimáta pre bývalého Safyho (podľa tohto dokumentu získal za spoluprácu titul ex-Safy) a ustanovení. Pre bližšie info Safinistická ústava, alebo niečo také.

Podľa tohto dokumentu sa ruší doterajšia prd-z-publika a vzniká konštruktívna monarchia s jednokomorovým parlamentom. Zachovávajú sa základné debokratické princípy okrem slobody slova, slobody prejavu a myslenia. Taktiež bol dodaný odstavec o možnosti siahnutia na majetok za účelom vyhodenia z okna.

[upraviť] Kto je kto v safinizme

• Safi - Boh
• Safy - Gen. ERS. Exc. Safy Jakub Safy II. Mošút safyer d´honour
• ex-Safy - Bubo
• kardinál - MHDDr. ERS. Mgr. PhDr. SafDr. Martin Fetisov, PhS.
• Prvá Dáma - Zuzanka
• generál vojska: Gen. ERS Adam Lemurányi
• riaditeľ CSI: meno je prísne tajné. Pozná ho len Safi, Safy, prvá Dáma generál, kardinál, ministri, Sandy a obyvatelia Kazachstanu.
• minister kultúry, propagandy a pôšt : Roman Níž
• minister pre pokoj v nemocniciach : Tomáš Dučaj
• minister pre upokojenie ex-Safyho: ex-Safy
• minister zahraničia : Jakub Smabo

Nekresťanské témy na NECYKLOPÉDII. Evil pope2.jpg
Praying hands.jpg

Lietajúce špagetové monštrumAxis MundiApiBožské pomeloBudhaBudúce výskumy religiozity religionistovErev šabatReinkarnácia a ChasidizmusSlobodomuráriΟυροβςaβóροςแม้วโครซัค วินเด้าส์ReptiliániSatanČertTeória o vzniku teóriíVesmírni ľudoviaVeľká TreskaČubizmusProfesor DawkinsSafinizmusCthulhu

Apage!!!    Tieto príspevky sú výsledkom rôznych aj zvrátených náboženských predstáv a my vôbec netušíme, ako sa sem dostali! Akási zlomoc tu bola asi!