Samopal

Z Necyklopédia

Samopal, inak nazývaný aj SzamoPál je strelná zbraň, ktorá bola objavená v roku 259,149 P.V.T. na území niekdajšieho Slovenska dvomi neznámymi a nemenovanými potápačmi na dne rieky Níl. Ich pravdepodobné mená boli Samuel Hadh'gahíta a Pavol SerenGhetto.

[upraviť] Vznik vynálezu

Počas potápania v dedinskej žumpe sa týmto dvom potápačom zrazu stena žumpy pretrhla a celá sa spolu s obsahom vyliala do Nílu. Samozrejme, v Níle na tútu situáciu čakali hladné krokodíly, krvilačné zajace a kruté žraloky. Všetky zvery boli dopredu upozornené Kostradamom, že sa to udeje a tak tam na našich dvoch potápačov nečakalo nič dobré.

Ale naštastie, obidvaja verili velmi silno v Boha a ten sa im zjavil v kóme do ktorej sa dostali kvôli nadýchaniu sa výparov metánu z pohnutých más obsahu žumpy. Vytiahol ich na hladinu a povedal im, že ak sa chcú zachrániť, musia sa zase ponoriť do obsahu žumpy a vytiahnuť odtiaľ novú zbraň, ktorá tam na nich čakala už veky.

Našim hrdinom sa to aj podarilo, vystrielali všetky zajace, na ktoré sa potom vrhli krokodíly. Žraloky v "sladkej" vode neprežili. A tak sa Samuel a Pavol dostali na breh živí a zdraví a smradľaví. Ihned si tento prístroj dali patentovať Patentovým úradom Slovenskej Republiky pod číslom 666688899-123123123 a pod názvom Samuelov a Pavlov automatický prístroj chŕliaci smrť.

[upraviť] ďalší osud vynálezu

Na tento vynález sa ale po ich tragickej smrti zabudlo a znovu-objavený bol až ruským vynálezcom Kalašnikovom.

Zbrane
Child02 Atómový bimboBazukaBombarďákyBomboniéraGlockGumipuškaJadrová hlavicaHlavodrťKalašnikovMačkopalNapalmPAUKPäsťPištolPuškaSamopalSamove zásobníkySexbombaStealthTankVáľok GAR15