Samovznietenie

Z Necyklopédia

Samovznietenie
Jesus christ-128426032505179750
Na dobovej fotografii môžme vidieť, že na samovznietenie pošiel aj sám Mesiáš.
Jeho to, chudáka, draplo zákerne od chrbta.

Samovznietenie je finálne štádium psychickej choroby, ktorá sa bežne nazýva hystéria. Napriek tomu, že to na prvý pohľad (počuj „prvý kuk“) nie je zrejmé logicky sa dá urobiť vývod, že samovznietenie je vlastne choroba, ktorá sa tu v plazivej podobe vyskytovala stále. Je dôvodný predpoklad, že v nasledujúcich rokoch sa pandemicky rozšíri natoľko, že predstihne všetky iné bežné choroby vrátane prasacích, pohlavných, či iných vtáčích chrípok.

[upraviť] Druhy samovznietení

Podľa niektorých vedeckých pozorovaní sa za príčiny samovznietenia môžu považovať aj iné rôzne činitele, medzi ktoré môžu patriť aj:

  • vspomínané posledné štádium hystérie. často sa vyskytujú u ľudov, ktorí dospeli k štádiu, kedy si myslia, že sú nenahraditeľní vodcovia, či vedúci, ba dokonca aj osobnosti.
  • nadmerné pitie alkoholu. Je to kombinácia stúpajúcej koncentrácie tejto horľaviny v organizme a vnútorných/ vonkajších teplôt. U týchto jedincov prechádza koncentrácia alkoholu v krvi od promile k percentám. Po nejakej tej koncentrácii sa krv stáva natoľko liehovým roztokom, že stačí len malá iskrička nádeje a postihnutý horí...
  • riziko kombinácie zadržiavania vetrov a fajčenia. V minulosti sa vyskytli aj niektoré prípady, že študenti v snahe zapáliť svoj vychádzajúci prd podcenili riziko "vcucnutia vzniknutého plameňa..." tieto prípady dopadli vskutku tragicky. Vzhľadom na to, že ako dopadli príslušné orgány do okolia miesta experimentu ani komerčné televízne noviny tieto incidenty neodvysielali. Zábery neboli vhodné ani pre "silnejšie povahy a pre dospelých".
  • hazardovanie s hygienou nôh a pravidelným vymieňaním ponožiek... počas druhej svetovej vojny sa takto zdecimovali celé vojenské jednotky.
  • dôsledok fanatického vnímania určitého politického hnutia, náboženstva a skupinových podobných hrôz. Takéto samovznietenie sa vyskytuje v sprievode s davovou psychózou. Niekedy je to ťažko identifikovateľné, a plamene v týchto davoch sa pripisujú vonkajším útokom externých agresorov. Jedným z trpkých dôsledkov tohto druhu samovznietenia je spontánna účasť na voľbách.
  • nezanedbateľné nie je ani to, že za zmienku stojí aj verzia, čo sa stane ak sa Samo (v histórii to bol napríklad aj ten franský tupec) dostane k horľavým materiálom a ku zápalnému príslušenstvu, ako sú napríklad zapaľovače a zápalky... tento príklad sa niekedy nazýva aj "Samove vznietenie".

[upraviť] História

Samovznietenie ako choroba už kedysi prežívala svoje zlaté časy. Najprv to boli také útvary, ako guľové blesky, neskôr výčiny Supermana, či Chucka Norrisa. Identifikovali ju aj potomkovia apoštolov, potom ako sa zo zasľúbenej zeme rozpŕchli do všelijakých krajov plochozeme, kde šírili medzi ľudov svoju jedinú pravdu.

Potomkovia apoštolov časom chorobu dokázali hravo identifikovať. Prišli na to, ako zistiť jej symptómy, ktoré sa prejavovali hlavne u žien. Spolu s radou odborníkov, nazývanou aj inkvizícia dávali tieto ženy pri posledných štádiách priväzovať ku dreveným kolom namontovaným na vyvýšených improvizovaných pódiách. Postihnuté v poslednej agónii samovznietenia vzbĺkli a spôsobili vzplanutie okolitých predmetov. Predmetné udalosti sa uchovali na dobových obrazoch, ktoré neskôr rôzni demagógovia (hlavne komunisti) označovali ako upaľovanie bosoriek. Tento jav potom používali na bezdôvodné očierňovanie cirkvi.

20110414071335!Puccini Choroby Migrena
Akútny zápal sviečokAlkoholizmusBarbaricitidaBurčákový nosČechomorDebilEMOGastropatizmusHomosexualitaKleptomániaKokotnosťLamerstvoMor ho!NedojebanitidaNegativizmusNegatívna energiaNegritidaNevinofobiaParanojaPohlavné chorobyPrasacia chrípkaRakovina prstovRosamunde PičerováRusifilitídaSamovznietenieSelfieSocializmusVýmelZhubná kefkaZolosynteza