Santa Claus

Z Necyklopédia

Satan claus
Satan Claus
Santa usairforce
Santa Claus
Dedo mraz
Dedo Mráz

Santa Claus zvaný tiež Dedo Mráz či Sťatý mrtvoláš (po rusky Дед Мороз), Mikuláš alias Ježiško, je obávaný medzinárodne hľadaný terorista číslo 1 Satan Claus. Známy je aj ako despota zneužívajúci deti na prácu, trýzniteľ zvierat a díler drogy komercionalizmu, ktoré sú ukryté v hračkách. Ako jeho bydlisko sa obyčajne uvádza Severný pól a Sibír. Stúpenci Santa Clausa sa nazývajú Santanisti.

[upraviť] Výskyt

Santa Claus sa pravidelne objavuje na západnej pologuli a v Rusku a v USA okolo 24. decembra (číslo 24, nie je prvočíslo) v červenom alebo modrom kostýme s bielou bradou. Pod rúškom noci sa vkráda do príbytkov cez komíny, záchodové misy a otvorené okná. Okná iba v južnejších oblastiach, ktorý debil by nechal v Rusku koncom decembra otvorené okno.

Po vniknutí do domovov maskovaný vrecom plným hračiek unáša deti, ktoré neskôr získavajú výcvik špeciálnych jednotiek tzv. trpaslíkov. Časť z nich je po výcviku nútená pracovať v továrňach na hračky umiestnenými v Číne. Za túto prácu nie sú nijako odmeňované a pracujú v neľudských podmienkach bez nároku na obedňajšiu prestávku a cikpauzu.

[upraviť] Podnikateľské aktivity

Aj Santa Claus je biznismen. Jeho podnikateľské aktivity súvisia s propagáciou, predajom a distribúciou nápoja s červenou etiketou a hračiek. Tieto sú distribuované aj v rámci akcie s krycím názvom Vianoce.

Cep de vigne Haluz
Tento článok je príliš krátky na to, aby ste sa z neho niečo dozvedeli, preto mu hovoríme haluz. Keby mal tak o dva centimetre viac, už by haluzou nebol. Ak sa chcete pozrieť na podobné halušky, navštívte túto stránku.

Chuckn

Chuck Norris
ArtušAttilaBatmanJack BauerIvo A. BendaNapoleon BonaparteBuffalo BélaJúlius CézarLara CroftProfesor DawkinsJohnny DeadDong Xian MiaouFantomasGRScBear GryllsMcGyverAdolf HitlerDr. HouseIron ManJack rozpar-ováčMichael JacksonJóžin z bážinRhodský KolosKrištof KolumbusKostradamusJozef PáterovičOld ShatterhandSanta ClausSanta IštváňBaba VangaVincent VeneraWinnetouDarth VaderTašunka VitkoTlapák Umba Gula

Jesus Mugshot