Sherlock Homeless

Z Necyklopédia

(Presmerované z Sherlock Holmes)
Holmes
Sherlock Holmes statue at Meiringen2

Sherlock Homeless, nesprávne tiež Holmes (narodený niekedy veľmi dávno P.V.T.) je fakt úžasný chlapík. Je jeden z malého počtu ľudí, ktorí keď vás uvidia, len tak vychŕlia, že ste vrah, hoci o tom ani sami neviete (ale povedzme si otvorene, pokiaľ nie ste džinista, nezabili ste ani mravca?). Z fľakov od kečupu na flanelovej košeli dokonca zistil vraha chlapíka z Madagaskaru, ktorý zomrel v roku 1895 (Aféra Antananarivo).

[upraviť] Rodinné vzťahy

Je asi nemanželské dieťa anglického spisovateľa, ktorý sa hrdí titulom syr, Arthura Onana Dojila.

Vedú sa spory o jeho sexuálnej orientácii. Sherlock síce v minulosti prekonal viacero vzťahov so ženami, no v posledom čase ho vídať len v spoločnosti kamaráta Dr. Watsona alias Wilsona, čo znamená, že konečne našiel svoje miesto v spoločnosti. Niektorí vedci však tvrdia, že príčinou predstieraného vzťahu k Dr. Watsonovi bolo len bezdomovectvo Sherlocka - spoločne si títo dvaja dokázali prenajať izbu, dokonca dvojposteľovú (Prípad neviditeľnej izby). Ďalší dokonca tvrdia, že za predstieranou náklonnosťou k Dr. Watsonovi bola jeho setra Emma (Záhada smrti Happyho Posera), ale toto sa naozaj nedá preukázať.

[upraviť] Súčasné zamestnanie

Predpokladá sa, že okolo roku 1995 odišiel do detektívneho dôchodku, a že v súčasnosti berie veľké honoráre v televízii ako Dr. House, pričom sa jedna o tú istú osobu, ktorá už mala na robote veľké HO..., a tak začala liečiť ľudí. Je však pomerne zjavné, že Dr. House nie je homosexuál, takže to možno nakoniec nebude on. Alebo je možné, že Sherlock predsa len nie je homosexuál? Chcelo by to Sherlocka, aby nám to vypátral.