Sibír

Z Necyklopédia

Yet-another-siberian-steppe.jpg

Sibírske lietajúce domy práve pristáli na ich pristávacích vežiach a vysunuli schody. Vzadu majú vrtule, s ktorými dokážu vyvinúť rýchlosť M=644. Typickými obyvateľmi takýchto domov sú Baby Jagy.

Sibír (maď. Szibéria) je oblasť v Rusku, resp. ZSSR. Je to najnehostinnejšie územie na Zemi, napriek tomu sa ním Rusi neustále chvália.

Pre nemožnosť určiť rod resp. pohlavie o ňom/nej neboli zaznamenané žiadne ďalšie (geografické) údaje. Je zrejmé, že keď je v Rusku, tak by akože Rusi ju mohli mať veľkú (большую). Oblasť je typická okrem svojrázneho podnebia aj veľkou slobodomyselnosťou ľudí, stovky rokov bola obľúbenou destináciou politicky prenasledovaných, ktorí sa tu utiekali pred útlakom do chránených táborov (gulag), kde pracovali za trošku jedla. Niektorí idioti predpokladajú, že sa im tam tak zapáčilo, že sa už nikdy nevrátili.

Napriek tomu zopár Slovákov, ktorí tam boli a vrátili sa odtiaľ hovoria, že je tam taká zima, že Vodka sa tam nepije, ale líže ako nanuk. A vraj je tam aj postavená fabrika na komunistov a ľudia tam majú lietajúce domy.

Údajne Sibír je aj popová hudobná skupina, čo však rozširujú iba anglofónni nevzdelanci.

[upraviť] Príroda

Významným prvkom ekosystémov na Sibíri sú mamuty, ktoré tam žijú už od nepamäti. Ale v poslednej dobe sa skrývajú medzi jahodami. V posledných rokoch sú najbežnejší Boľševici Najebaní (na Slovensku známi ako Rus Domáci), metroví pavúci Sibírski (lat. Gigantus Toaletus Strašiakus) a kozáci (zatiaľ nepreskúmaný druh jazdiacich vojakov).