Skrillex

Z Necyklopédia

Barbaric1 Upraviť!
Tento článok by mal aj nejaký ten zmysel, no NECYKLOPÉDIA naň hrdá nie je!
Ak chcete aby tu zostal pozrite sa ako na to a začnite na tom pracovať!

Skrillex alebo Grillex (vlastným menom Sonny s Moorom (Mor je choroba), prezívaný sonic, mr. mixér, kosačka alebo to je ten psychoš) je hudobný producent, spevák a bývalý frontman post-hardcorovej skupiny From Fist to Past v roku 2004 ako jej spevák. Po vydaní V gypse húl v roku 2009, Morom nakazil počas nahrávania debutového štúdiového albumu s názvom Bears, producenta Noahoňa Šaijňoma, ktorý na túto chorobu následnu umrel. Ukončil produkciu albumu a začal vystupovať pod menom Grillex. Po vsipaní My Name is Grillex (uhlie určené na efektívne grilovanie na vode) do jeho oficiálneho MyDekel grille, vydal koncom roka 2010 Scary Fukers and Black Frites a uprostred roka 2011 More Fuckers and Frites. Dňa 30. novembra 2011 bol Skrillex nominovaný na celkovo päť cien, vrátane Best New Anticrist a vyhral tri; "Best Kredenc/Spotrebicer Album", "Best Kredenc Recording" a "Best Refixed Recording, Non-Normal". Dňa 5. decembra 2011 ohlásilo AAC, že bol nominovaný v hlasovaní Sound of 2012. Dňa 12. decembra 2011 bol v televízii STV s Dj Latrina, a ďalšími úspešnými DJmi ako David Baguetta a flatmau666.

Preslávil sa roku 2009, keď na svojej show predstavil nový hudobný štýl len s použitím mixéra, kosačky a baníckej lopaty, nazval ho DubStep. Síce mladý 21 ročný Sonny vedel že dubstep existoval už pred tým ako ho vymyslel, no chcel odštartovať novú éru dubstep hudby (Skrillex éra), ktorá mala niekoľko špecifických znakov:

- hudbu tvorili náhodné údery predmetmy, ktoré mal hudobník po ruke (samozrejme že nemixoval ľuďov v mixéry)

- hudba musela čo najviac pripomínať domáce spotrebiče (hlavne mixér, mikrovlnka, kosačka a krovinorez)

- na každom koncerte nesmel chýbať mixér, mikrovlnka, kosačka či krovinorez

--Kumasro (diskusia) 22:32, október 21, 2015 (UTC)KUMA s.r.o.