Slniečkár

Z Necyklopédia

13012764 1022504774474061 771358391734586832 n

Priemerný slniečkár

Solidarita

Zmýšľanie slniečkárov

GAYUSAvlajka

Slniečkárska vlajka

Slniečkár je typ nadčloveka, ktorý sa snaží spojiť nespojiteľné (najčastejšie homosexualitu s islamom alebo komunistu s nacistom). Vyznačuje sa tým, že má vysokoškolské vzdelanie humanitného smeru, býva v Bratislave a navštevuje miestnu kaviareň pre intelektuálov. Z nezistiteľných príčin sa snaží o zničenie kultúrneho dedičstva, podporuje multikulturalitu, pozýva do Európy teroristov. Z princípu nenávidí Slovenskú Republiku a demokraciu uznáva len vtedy, keď vyhovuje jeho pokriveným predstavám. Všetkých, čo nevyhovujú jeho "novému svetovému poriadku" chce pozatvárať do väzenia, prípadne zahubiť. Miestami sa nedá s istotou určiť, či sa jedná o slniečkara, amerikanofila alebo o človeka na úteku z psychiatrickej liečebne.

[upraviť] Čo slniečkár robí a o čo mu ide

Bojovať proti rastúcej popularite bezmozgových vypatlancov vzývajúcich bývalé režimy a tiahnuci za jediným Voccom.

Slniečkári sa usilujú o mnoho vecí a to:

  • Aby mal každý pravo na slobodu prejavu.
  • Každý mal pravo mať svoj názor.
  • Pravidelne usporadúvajú demonštrácie, namierené proti bezmozgom v zelených tričkách.
  • Slniečkár bojuje proti bezhlavej propagande východných krajín. Zvyčajne nestihne dopovedať vetu a začne ťa presviedčať aby si si pozrel aj druhú stranu mince a aby si sa zamyslel nad svojím posraným životom a začal žiť život so všeobecným prehľadom a nenechal si tĺcť do hlavy hovadniny od Voccu.
  • Slniečkár tvrdí, že treba byť voči migrantom ľudský a poskytnúť im domov.
  • Slniečkár označuje neslniečkárov a iných podľudov nálepkami ako sú napríklad : ti poeany komuistiki nacek, ti tepli radyator, skueny agent kremľa a podobne.
  • Slniečkár vnucuje ostatným, aby prv než niečo vyslovia, trikrát porozmýšľali nad danou myšlienkou.

[upraviť] Známe výroky neznámych slniečkárov

  • Ty komunistický nacista
  • Migranti sem idú preto aby obohatili našu kultúru
  • To Putin sem posiela migrantov aby zničili Európu
  • Tak tento drevený kostolík zbúrame, bude tu minaret
  • Ty neľudské hovädo a nacionalistický rasistický extrémista, veď pomôž tomu Cigánovi, Arabovi, Afričanovi, Vietnamcovi
  • Národy neexistujú existuje len jedna ľudská rasa a to Človek (Podľudo)
  • Hranice neexistujú (vzniklo ešte za Brežneva)
  • Migranti vitajte v Nemecku
  • Americká armáda je potrebná v Európe, aby nás ochránila pred Ruskou agresiou a preto ich vysielajú k ruským hraniciam ako prvý
  • Chceme rovnoprávnosť pohlaví
  • Existuje len jedno pohlavie
  • Islam nemá nič spoločné s terorizmom

[upraviť] Známi slniečkári, radení od najhoršieho

[upraviť] Zlomové okamihy

Zlomový okamih pre všetkých slniečkárov nastal 8. Novembra 2016, kedy v amerických voľbách vyhral Donald Trump [1] a porazil tak Hitlary Klingonovú, a následne 20. Januára 2017 ho vymenovali za prezitenda USA. V priebehú niekoľko hodín po týchto udalostiach spadli slniečkárske servery, Bratislavské kaviarne vyvesili čierne vlajky a začali protesty v týchto kaviarňach, kde vládla panika.