Slon

Z Necyklopédia

Slon
Slonik
Tipycký slon

Slon je živočích s najväčšou riťou, a teda asi aj hovnom..

Toto je rešpektovaný Necyklopedický živočích

Chvíľka poézie:

„Zatáčka, slon,
kde sa tu vzal?
V Bojniciach chýba samec,
snáď je to on.
Brzdy a šmyk,
rana a krik
a už len mŕve ticho
a ďalej nič
Katapult

Slon (Elephantus gigantus) je živočích typický veľkou hmotnosťou, veľkou pamäťou a veľkosťou ako takou. Slony majú veľké úplne všetko, pretože je to vedecky dokázané. Slon je necyklopedický živočích, ktorý postráda akýkoľvek zmysel existencie (okrem bojového využitia Saracénmi a mierového nosenia Tibetského Dalajlámu).

[upraviť] Opis

Slon údajne nikdy nezabúda, čo dosahuje pomocou uzla na chobote. Charakteristické pre neho sú: obrie uši, chobot, obrovské spuchnuté chodidlá (celkom 4, nie je prvočíslo), ruky síce nemá, ale na živočícha spolu s chvostíkom je končatinami (keď chcete tak teda aj údmi) vybavený nadpriemerne. Jeho najvýznamnejší úd je tiež obrovský, pretože slonice sú náročné („náročné“, nemá nič spoločné s rokom, znamená to, že majú veľkú p**u).

[upraviť] Prostredie

Slony najčastejšie žijú v porceláne, kde najlepšie vynikne ich gracióznosť a ohľaduplnosť. Okrem toho žijú v nižšie spomínaných zoo a cirkusoch, ale keďže tam nemajú porcelán, trpia. Ak ste členom Slobody zvierat, kúpte slonom v zoo aspoň hrnček alebo porcelánového psa, ktorý im oživí výbeh. Slon sa vám za to odmení charakteristickým psím pohľadom.

[upraviť] Druhy slonov

  • Slon africký - nájdeme ho v Afrike, v zoo, teoreticky aj v cirkuse, ale vraj sa nedá cvičiť. Záhadou je Hanibal (Honey Ball), ktorý prešiel cez Alpy údajne na afrických slonoch.
  • Slon indický nájdeme ho v Indii, v zoo, v cirkuse a vo filme o Tarzanovi, ktorý paradoxne žil v Afrike. Slon indický má väčšinou na chrbte nejakého Róma.
  • Slon lietajúci - nevieme, kde presne žije, ale nejako to súvisí s trávou, stretávali ho najmä hippies.
  • Slon Milka (???)
Necyklopedické živočíchy

AlfBlchaBoborCapCicavecCigániDelfínDikobrazDodogmaEmuFčelaFilckyHadHrochHyenaChameleónJóžin z bážinJežkoKomárKopytníkKrokodílKrtkoKruté jablkoLabuťLevĽudoMačkaMandelinkaMapinguariMedveďMorča obrovskéMravceMyšMuchaOpicaOsaPavúkPapagájParoháčPijavicaPlytviakPotvorPesSarančatáSlonSomárŠakalŠkrečokŠvábTchorTigerTopierŤavaTučniakTurulVeverkaVorvaňVošVyrhulaYetiZlatá rybka

Petrmnam

Jedlé
BaranBizónyDiviakJeleňJelenček africkýChobotnicaKačicaKamzíkKôňKorytnicaKozaKravaOvcaPotkanPrasaPrasopesRybaRakSarančatáSliepkaSlimák záhadnýŠmolkoviaTuleňÚhorVtákZajac

Húpací koník