Slovenská národná galéria

Z Necyklopédia

Sng

Čínsky znak pre SNG, tiež známy ako logo

Slovenská národná galéria (skrátene SNG) je vrcholná slovenská štátna umelecká, vedecká a darmožrácka inštitúcia. Slovenská národná galéria sídli v Požoni. Je známa aj skladovaním farieb rozliatych na plátne a tiež jej oslnivou budovou, ktorá výborne zapadá do historického centra mesta.

[upraviť] Webová stránka

Slovenská národná galéria sa preslávila vďaka svojej unikátnej webovej stránke, ktorá stála nevídaných 25 000,-. Podľa slov SNG je jej koncept odvážny, s čím sa stotožňuje 99,99% daňových poplatníkov. Stránka SNG je tiež známa vďaka svojmu anglickému prekladu, ktorý za nemalé peniaze zabezpečil Goooooooogeľ Translator. Mnoho návštevníkov sa nazdávalo, že sa v ľavom hornom rohu stránky usídlila mucha. SNG ubezpečuje občanov, že webová stránka dodržiava všetky hygienické predpisy a "mucha" je v skutočnosti logom SNG.

Cep de vigne Haluz
Tento článok je príliš krátky na to, aby ste sa z neho niečo dozvedeli, preto mu hovoríme haluz. Keby mal tak o dva centimetre viac, už by haluzou nebol. Ak sa chcete pozrieť na podobné halušky, navštívte túto stránku.