Slovenská pospolitosť

Z Necyklopédia

Necyk.png

Toto je seriózny článok Necyklopédie!!!
Tento článok bol označený komunitou za seriózny článok. Je natoľko kvalitný, absolútne seriózny a pravdivý, že sa mu dostalo cti byť na jej Hlavnej strane. O ďalších serióznych článkoch sa rozhoduje tu.

Gold piece.png

Logosp.png

Logo Slovesnkej Pospolitosti

Slovenská prvotno-pospolitosť je občianske združenie, ktoré vzniklo v r. 2002. Marián Kotleba je bývalý vodca, súčastným je Ivan Sýkorka Sýkora. Združenie je len zástierka pre rozsiahly drogový kartel obchodujúci s prírodnými drogami. Jeho história siaha až do dôb slovenské národného obrodenia. Združenie sa v roku 2009 (pozor! nie je prvočíslo) pretransformovalo na Ľudovu stranu-Naše Slovensko, ktorej sa podarilo v roku 2013 zachvátiť Banskú Bystricu (okr. Zvolen) a okolité doliny.

[upraviť] Činnosť

Pestovanie, zber, kultivácia a distribúcia halucinogénnych drôg na území Slovenska. Pospolitosť pri tejto činnosti úzsko spolupracuje s rómskou menšinou, hlavne pri sezónnom zbere. Pravidelne organizuje autobusové zájazdy z osád východného slovenska a najlepšiu spoluprácu má so zástupcami sídliska Luník. V spoločenskej oblasti propaguje dekriminalizáciu a legalizáciu marihuany, lysohlávok a durmanu. Vzhľadom na svoju činnosť je neustále prenasledovaná štátnymi orgánmi, čo v posledných rokoch viedlo vedenie k silnej obhajobe liberálny práv a slobôd občana, ktoré so silným a vzhľadom na históriu kartelu aj pochopiteľným národným cítením vytvárajú svojrázny politologický profil. Z takéhoto uhlu pohľadu ich môžme zaradiť medzi konzervatívnych neoliberálov so stredopravým zameraním. S pospolitosťou často spájaný pojem "ľavičiarski extrémisti" už niekoľko rokov nie je aktuálny.

[upraviť] História

Kotblb.jpg

Najznámejšia tvár pospolitosti Marián "Rasta" Kotleba

Slovenské národné obrodenie

Prvé písomné zmienky o Slovenskej pospolitosti sú z polovice 18. storočia. Podľa dobových dokumentov ich služby najčastejšie využíval Pavol Országh Hviezdoslav. Všetky jeho básne a drámy boli napísané pod vplyvom ich "materiálov". Jediná výnimka sú Krvavé sonety, na ktoré si nazbieral lysohlávky sám, no evidentne nezvládol dávkovanie a mal veľmi zlý trip. Už historickou sa stala spolupráca s Ludevítom Štúrom pri kodifikácii spisovnej slovenčiny. Napriek enormnej snahe všetkých zúčastnených (skúsili fakt všetko) sa dlhú dobu nepodarilo dohodnúť na jednotnej verzii. Záchrana prišla vďaka pospolitosti spoza mora v podobe mexického kaktusíku Peyote.

2. svetová vojna

Zlaté obdobie SP. Pospolitosť sa stala hlavným dodávateľom prezidetskej kancelárie Jozefa Tisu. Produkty kartelu tvorili v tých časoch 8 percent HDP slovenska. Zásluhu na tom malo hlavne monopolné postavenie po potlačení konkurenčného drogového kartelu s názvom Židia. Do skvele rozbehnutého businesu však vkročilo Slovenské národné povstanie. Hlavné zložky pospolitosti sa nachádzali na území povstalcov, tak im neostalo nič iné než sa k nim pridať. Nechuť ku komunistom im ostala aj v povojnovom období.

...zožral nám barana Mariána....
Hroch karol ny bicykli uhana00:41

Hroch karol ny bicykli uhana

[upraviť] Výroky Slovenskej pospolitosti:

[upraviť] O vláde SR

  • Skorumpovaná vláda druhej Slovenskej republiky, ktorá sa v snahe potlačiť všetky opozičné názory dostala už ďaleko.
  • Vláda Slovenskej republiky nám vyhlásila vojnu.
  • Pokiaľ Kaliňák nedokáže tolerovať jemu nepohodlné názory, najlepšie, čo môže pre občanov Slovenskej republiky urobiť je, že odstúpi z postu ministra vnútra SR.
  • Fico a iní páni s červenou minulosťou chcú potlačiť opozičné názory.

[upraviť] O policajtoch

  • Je to tupá policajtka, ktorá koná na politickú objednávku.
  • Kaliňák policajtov vybavil rozbitými vysielačkami s popukanými sklíčkami.
  • Zachvílu sa ich heslo "pomáhať a chrániť" zmení na heslo "bezdôvodne mlátiť."

[upraviť] O prezidentských voľbách

  • Nebudeme voliť nejakého šaša alebo nejakú paničku, ktorej sú bližší homosexuáli ako náš národ.

[upraviť] O menšinách

  • Za všetkým hľadaj žida.
  • My sme národnosti Slovenskej, nie národnosti Židovskej, preto nás židovská otázka ako taká, nezaujíma.
  • Chcem zastaviť zvýhodňovanie nielej cigánskych parazitov.
  • Cigánska kriminalita a neprispôsobivé hordy pripravili o zdravie ďalšieho slušného človeka.
  • Je na každom z vás, či chcete byť kontrolovaní a ovládaní židmi.
  • České mestá sú postihnuté vrahmi a parazitmi.

(reakcia na rasistické narážky rómov voči Čechom)

  • Fico bol vo Vietname rokovať, aby k nám prišli Vietnamci. Čo by sme tu s nimi robili?

[upraviť] O SNP

  • SNP je bolševický puč.
  • 29. August by mal byť dňom národného smútku.

[upraviť] Zničenie a prerobenie na "Kotleba-Ľudová strana Naše Slovensko" skratka (Kotleba a to ostatné)

V roku 2006 zlá boľševicko-komunistická vláda ovládaná židovskými sionistami zrušila Slovenskú Pospolitosť lebo šírila pravdu o svete-M. Kotleba na tlačovke v roku 2013. V roku 2010 bola M. Kotlebom za peniaze ktoré dostal od Rusov odkúpená strana priateľov vína a prerobená na Kotleba-Ľudová strana Naše Slovensko čo je vlastne to isté ako Slovenská Pospolitosť. Jediný rozdiel je že ovčania už nevolia Fica ale nacistov takže ĽSNS je v parlamente. Názov Kotleba-Ľudová strana Naše Slovensko je plné symboliky. Kotleba symbolizuje Führera, Ľudová strana symblizuje že aj nacisti sú ľudia a Naše Slovensko symbolizuje ich čoskorú vládu nad celým Slovenskom a vyhlásením nacistickej diktatúry.

Logolsns.png

Logo ĽSNS

Vlajkalsns.png

Vlajka ĽSNS