Slovenské cesty

Z Necyklopédia

Slovenské cesty je takým špecifikom, ktoré si drží Slovensko v zálohe aby bolo originálne nielen v rámci vzťahu k ovčanom, či k Európskej únii, ale aj voči celému svetu. Tento úžasný fenomén si štátny mocenský systém zjavne drží ako národný poklad. Má zrejme za úlohu ukázať každému kto je tu pánom ešte skôr ako vystúpi z dopravného prostriedku.

[upraviť] Popis fenoménu

Všetkým je známe, že naša vláda už dlhšie „pracuje“ na dlhodobom projekte, ktorého cieľom je pomocou rôznych faktorov (dane, platy, či iné opasky) udržiavať ľudov vo svojej vlasti permanentne nasratých. Osobitnou kapitolou tohto projektu je tzv. NP HD (Nasieranie pomocou hromadnej dopravy). Niektorí z vás si možno vravíte: „Hahá, ja mám vlastné auto, mne nervy vydržia aspoň do tridsiatky (toto nie je prvočíslo).

Opak je však pravdou. Pred piatimi (prvočíslo!) rokmi (prvočíslo) totiž Parlament Slovenskej republiky nechcene vytriezvel ale len asi na dve hodiny a vďaka tomu odhalil obrovskú chybu, ktorá sa stala. Tou chybou bolo, že slovenskí ľudovia, ktorí majú vlastné auto vôbec nie sú dostatočne nasraní. Okamžite sa preto rozhodol investovať veľký obnos peňazí (z našich daní) a vyvíjať nové technológie, na efektívne nasratie práve tejto vrstvy ľudov.

[upraviť] Technická podstata

V čom spočíva funkcia tejto novej technológie, na ktorej sa po novom podieľala aj svetoznáma obchodná spoločnosť Al Srajda? Stojí na týchto troch pilieroch:

  1. Prvý pilier - je obzvlášť ekologický a na vysokej svetovej úrovni. Ako biokatalyzátor sa používa voda, ktorá na vozovke opakovane zamŕza a následne sa roztápa, až kým v nej nevytvorí výtlk asi ako kráter na sopke Etna. Táto super technológia má hneď štyri (nečíslo) nadprirodzené schopnosti:
    a) Ľudov dokáže poriadne nasrať, že s týmto stavom cestári nič nerobia, a tiež rýchlosť premávky a podobné faktory.
    b) Ľudov po zamyslení môže nasrať úplne do nepríčetnosti fakt, že si vlastne úplne dobrovoľne ničia pneumatiky, odpruženie, disky, uloženie motora...
    c) Vytvára to popularitu štátu. Mali sme získať zápis do Guinessovej knihy rekordov za najdlhší výtlk na svete (138,25m), no bohužiaľ komisia to neuznala ako cestu, pretože na tom úseku nebol ani na 10% plochy asfaltový povrch. Na druhýkrát sa to však podarilo a získali sme rekord za najväčší počet jám na svete na tristometrovom úseku cesty 1. triedy. Bolo ich tam 938 (toto nie je prvočíslo) a tak sme stabilne prekonali rekord Mongolska na ich divokej stepi.
    d) Poslednú schopnosť si naša vláda uvedomí až keď zas vytriezvie (2029+). Na našich cestách možno už dnes testovať vojenskú techniku, koľko vydrží. Keby Tatra Kopřivnice a.s. vedela o stave našich ciest, určite by neplytvala nákladmi na budovanie vlastného testovacieho polygónu. Je predsa omnoho výhodnejšie zakúpiť si slovenskú diaľničnú známku.
  2. Druhý pilier - ľudov neskutočne serie, že oni si za to dobrovoľné ničenie áut aj platia v podobe diaľničných známok. Tieto (pravdepodobne ešte Hitlerom) zbombardované územia sú totiž spoplatnené, asi pre svoj historický význam. Dokonca sa budujú (z našich daní) aj autentické repliky týchto území (R1). Ak by sa po tomto všetkom našiel ešte nejaký chorobne optimistický hipisácky jehovista, ktorý verí, že to ho len skúša pán boh, je tu tretí pilier.
  3. Tretí pilier - spočíva na fakte, že štát dá vodičský preukaz akémukoľvek idiotovi. Podstatné je aby mal ruky a nohy. Idioti sa vyznačujú schopnosťou obiehať vás (aj s nákladnou súpravou) pri obchádzaní jám po vnútornej strane a tým vám efektívne zabrániť previesť úhybný manéver voči protiidúcemu autu. Majú aj iné nadľudské schopnosti, ako napríklad vyhadzovanie smerovky až po odbočení apod. Vyhodená smerovka im potom chýba pri ďalších odbočovaniach... podľa všetkého. Pre tento živočíšny druh tiež platí zákon uverejnený v Z. z. 145/ 1995 o. 3 v znení: Veľkosť vozidla je vždy nepriamo úmerná veľkosti IQ jedinca, ktorý ho riadi. Je nutné poznamenať, že najväčšie zaznamenané IQ idiota je 82 (toto nie je prvočíslo). Jazdil na kolobežke a vedci ho nazvali Idiogénius. IQ šoféra kamiónu nemôžem uverejniť, nakoľko ani 1 z 10 nepochopil testovacie úlohy.

[upraviť] Záver

Ešte malý dodatok pre obyvateľov Slovenska. Najväčšia koncentrácia vyššie spomínaných idiotov je na východnom Slovensku. Ľudovia sú tu tak konštantne nasraní, že tolerujú všetko, preto sa Košice nazývajú „mestom tolerancie“. Parlament zasa predražený projekt doviedol do zdarného konca a môže si doplniť svoj pitný režim.

Nuž posúďte sami, či je nová technológia dosť efektívna. Ak máte stabilný tep 120 úderov za minútu, vláda vás nezničila; ak ste si v nedávnej minulosti vydlabali oko skrutkovačom, dosiahla svoje.