Smrťfón

Z Necyklopédia

Smrťfón (niekedy aj smartfón) je bezduchý kus plastu pomiešaný s nejakými kovmi, ktorý, okrem niektorých zatiaľ nezvládnutých funkcií ako je telefonovanie, či triviálne posielanie SMS, slúži na účinné zabíjanie mozgových buniek svojho užívateľa. Opakom smartfónu je vraj stupidfón, nazývaný aj debil mobil.

Podobný zvuk pri výslovnosti má aj ďalší výrobok, ktorý nazývame smrťfén. Tento vynikajúci luxusný výrobok nám dáva šancu vychutnať si dych smrti.

Pôvodne bol smrťfón vymyslený na to, aby vriťolezi neunikli práci ani po oficiálnej pracovnej dobe. Neskôr sa zistilo, že je to výhodný produkt na získavanie prostriedkov a vymývanie mozgov všetkých tried vrátane nezamestnaných. Problémom bolo zabezpečiť ovládanie plochy týchto napriek všetkým snahám stále ešte príliš malých zariadení. Skúšali sa mumifikované ale ja plastikové myši, klávesové nástroje, či iné zvery, ktoré ale páchli a boli nepraktické. Preto sa nakoniec došlo k tomu, že by bolo fajn, keby sa použil iba jeden prst, ktorý sa predtým a nachádzal v nose a niekedy aj inde.

Na používanie a hrabanie sa v črevách smrťfónov slúži jeho časť, ktorú nazývame "operačný systém", ktorý môže byť:

Niektoré zaujímavé funkcie smrťfónov:

[upraviť] Na záver

Bol som včera v najkrajšom hlavnom meste sveta, v daktorom nemenovanom nákupnom centre... zrazu zavolala príroda, našiel som dvere s panákom a sadol som dovnútra a robím komplet všetko, čo treba. Zrazu na kabíne vedľa mňa buchli dvere, zavŕzgali plastové dosky. A už som nebol v tom sám. Myslím normálka, keď sa zrazu odvedľa ozve:"Ahoj! Ako sa máš?"
Kukám ja chuj, no čo som slušne vychovaný, tak odpovedám:"Celkom v pohode."
On sa ma nato pýta:"A čo robíš?"
"Čo asi budem robiť... tu v hajzli?" Odpovedám.
Ani sekunda neprešla a sused sa ma pýta:"Nemohol by som prísť k tebe na chvíľu?"
Som z toho dosť v piči. Rozmýšľam o tom, že iba mne sa môže stať, že trafím na buzeranta, či nejakého iného psychopata... zimomriavky mi behajú po chrbte a v hlave sa mi premieta život. To, aký bol krásny doteraz. Skúšam to jemne, teda, vravím mu: "Nehnevaj sa. Teraz nie. Mám práve iné veci na robote."
Sused sa na to výrazným tónom ozve a hovorí:"Počúvaj ma! Musím zložiť. Vedľa v kabíne serie nejaký kokot a odpovedá na každú pičovinu, ktorú ti hovorím."

Necyklopedické veci
500px-Blacksmith anvil hammer svg

BaranicaBrúsny papierČiapkaDívadloDvereFrasGuličkové peroIzolačkaKladivoKobloLopataMerkurMetlaMikrovlnkaNičNonameOknoRopaSmrťfónTanierTeplomerMalé tudleVeľké tudleVibrátorVydlyZápalkyZbraneZrkadlo

Tanga