Spachtoš Konečný

Z Necyklopédia

Spachtoš Konečný
Spachtoš Konečný
Spachtoš sedí na klavíri po performovaní Klavírneho koncertu č.1 od Piotra Iljiča Čajkovského.

slovenský plyšový medveď, hudobník a donjuan
Narodenie 24. december 2003
Bratislava, Slovensko
Známy vďaka Riaditeľ Raptor Airlines
Manželka Želka
Deti Dve (nevlastné)
Rodičia Jakub Konečný; neznáma medvedica hnedá
IQ 139
Webstránka https://www.facebook.com/spachtos.konecny

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Spachtoš Konečný (* 2003) je slovenský plyšový medveď, syn Jakuba Konečného a jedna z vodcovských osobností viac-či-menej vymyslenej a multifokálnej korporácie Raptor c.c.s.c.. Zároveň je nekorunovanou hlavou Hnutia odporu plyšákov (HOP), ktoré sa snaží zvrhnúť autoritárskej štáty sveta ľudí a nahradiť ich autokratickou Plyšovou ríšou.

Riaditel s.jpg

Práve riadieľ Bugsleyho školy pre mladých gentlemanov, Germain Okokwayu, ktorú Spachtoš navštevoval, sa pokladá za osobu, ktorá ho najviac inšpirovala po hudobnej stránke.

[upraviť] Detstvo

Spachtoš sa narodil na Štedrý deň 24. decembra 2003 P.V.T. (to je prvočíslo). Už jeho narodenie je podozrivé, keďže ho jeho otec pravdepodobne splodil s medvedicou. Ďalšia otázka, ktorá prichádza do úvahy je, prečo sa narodil práve v Bratislave, kde široko-ďaleko žiadne medvedice (mimo zoo, ktoré boli vylúčené testami DNA) nežijú a v blízkosti nemocnice v tom čase neboli dokumentované.

Každopádne, Spachtošova mama sa stratila a ani tajné služby najaté jeho otcom ako SIS či CIA ju neboli schopné vypátrať. Spachtošov smutný osud ale netrval dlho, čoskoro sa k nemu prihlásil jeho otec, a odvtedy s ním malý Spachtoško býval v Piešťanoch.

Jeho otec s priateľmi práve v roku 2003 založil pôvodne počítačovú spoločnosť Raptor c.c.s.c., vďaka ktorej bol Spachtošov otec dosť zazobaný na to, aby mu zaplatil najlepšiu internátnu materskú, základnú, strednú aj vysokú školu (vďaka svojmu vysokému IQ absolvoval tieto školy Konečný rýchlejšie) v Írsku - Bugsleyho škola pre mladých gentlemanov. Tú navštevoval po boku takých legiend (Artemis Fowl) či chudákov (Justin Bieber), že to prispelo k utuženiu jeho charakteru a k rozvinutiu vodcovských schopností.

[upraviť] Kariéra

Už v roku 2005 sa Konečný stal viceprezidentom výboru Raptoru a o rok na to sa stal technickým riaditeľom Raptor Airlines, dnes súčasti Raptor Industries. V práci inicioval zvýšenie platových stropov pre zamestnancov aj riaditeľov a bol to aj on, koho zásluhou sa firma úspešne rozšírila na východoázijské trhy.

[upraviť] Pozri tiež

Raptor c.c.s.c.
Raptor logo 2009 005.jpg Firmy: Raptor IndustriesRaptor ComputersRaptor MutualRaptor EntertainmentRaptor ArmyRaptor AirlinesRaptorstavRaptor Music GroupRaptorristal PicturesNámorníctvo RaptoruDanube WingsUbi hoZMRD

Iné:Piešťanská pristávacia plochaSajn Šandský incidentKandahársky incidentKurací príklad Jakuba KonečnéhoChuck Norris classMajor classÉire classThessaloníki classAsi Syn Z KriedyKomando NecyklopédieTriptych CMY

Raptor Industries.jpg
Osobnosti: J. Konečný (CEO) • R. Kozovský (CTO) • P. Šišan (CFO) • S. KonečnýCh. Norris
B. Mojsej L. CroftA. FowlF. ŽinčičiakO. TuranT. Umba Gula

Sídla: • BratislavaDublinKonštantínopolNew YorkPiešťanyPustá Ves