Spodnojazyčtina

Z Necyklopédia

Spodnojazyčtina (lat. Inferior Lingua) je jazyk, ktorý je používaný prevažne na Východnom Slovensku, t.j. v časti Slovenska, kde sa nachádza jedno z hlavných miest európskej kultúry. Preto je spodnojazyčtina veľmi dôležitá. Spodnojazyčtina je aj preto dôležitá, lebo svedčí o bohatých fondoch Slovenského národa.

[upraviť] História

Spodnojazyčtina bola definovaná známym jazykovedcom Martinom Semánom alias „Semeno Ďáblovo“, a keby žil ľudo Vít Štúr, tak by bola aj uzákonená. Prvým kto sa podujal na test, t.j. Alfa Tester na rozprávanie týmto jazykom bol istý kamarát Seus. Ostatní sú už iba Beta, Gama a nižšie inštancie testerov. Tí sú, podobne ako Cyril a Metód, šíriteľmi kultúry. Spája sa tiež s hrou Vyhulených.

[upraviť] Sémantika

Najznámejším pravidlom v tomto jazyku je zrejme používanie spodného "Č". Kto nepovie spodné "Č" nikdy sa tento jazyk nenaučí! Okrem toho treba pri spodnojazyčtine dodržiavať pár jednoduchých pravidiel:

  • Písanie v spodnojazyčtine - Pri písaní v spodnojazyčtine platia tie isté pravidlá ako v našej slovenčine. Zmena je len v písaní čiarok. Čiarky sa píšu po každom slove.
    Príklad (v priamej reči): „Bol,som,včera,nakupovať,v,Bagladéši.
  • Prízvuk v spodnojazyčtine - Pri rozprávaní v spodnojazyčtine používame prízvuk Pištu Lakatoša, ktorý je taktiež jeden zo zakladateľov tohoto božieho jazyku.
Seriózne jazykovedné diela NECYKLOPÉDIE Tongue-split

BiboslovenčinaBrutusCikulaDrivoFrasFršnásťHaluzHehHroznýJazykJebaťKadiťMalé tudleMam v pičiMenoNadávkaOdkundesPapľuhPejoratívumPičovinaPozeraj ako čítašPozorPočuj ako píšešSarkazmusSlovesné podstatné menoSlovoSlušnosťSomarinaSpodnojazyčtinaSprdSráčSraľoVeckaVtipnoVýhonokVýmaz