Srbsko

Z Necyklopédia

SRDSKO
Serdia
Srbsko flag
Srbsko znak
Srbsko
Srbsko
Základné údaje
Štátné zriadenie Sultanát
Úradné jazyky Srbčina - Srpčina
Hlavné a najväčšie mesto Beľohrad
Druhé najväčšie mesto Černohrad
Najvyšší bod Mount Belmor
Počet obyvateľov 5 416 958 (z toho polovica nezvestná)
Ostatné
Prezident Alipaša
Národný hrdinovia Slobodan Miloševič, Radovan Karadžič
Zakladateľ štátu Súdr. Tito - nic
Mena Eurodinár (EDR)
Persona non grata Všetci chorváti
internet tld .srb

Srbsko je krajinou na Balkáne. Je to Slovanská krajina ako Slovensko a je to spojenec Slovenska. A susedí hneď so Slovenským impériom.

[upraviť] História

Územie Srbska bolo kedysi súčasť Krachujucej Rímskej Ríše. Potom keď Západná Rímska Ríša zanikla tak Srbi sa rozhodli vytvoriť Srbské Impérium. Aby sa mohlo rovnať Slovensku. Potom sa Srbi rozhodli obsadiť Maďarsko čo bolo vlastne súčasť Slovenska a to sa rozhodne Slovákom nepáčilo. Takže bola vojna. Vo vojne padlo asi tak 987 999 vojakov na oboch stranách. Tak sa Slovenský národniar Janko rozhodol podpísať zo Srbmi dohodu o priateľstve.

[upraviť] Vojna s Osmanskou ríšou

Najhorší konflikt vôbec pre srbský ľud bol jeden s Osmanmi v bitke na Kosovom poli (alebo Srbsko), v roku 1389 Tam veľká osmanská armáda porazila Srbov, po bitke trvajúci 17 minút. Srbi, ako bolo povedané, mali nakopané zadky. Turci sa dostali nejako do Srbska a zostali tam po dlhých 500 rokov. Srbsko je jediná kultúrna krajina tie okolité napr.Chorvatsko vyvraždovalo srbov ak nič o tom neviete nájdite si: Koncentračný tábor Jasenovac pri Zágrebe a pochopíte že srbi boli vždy vyvraždovaný okolitými národmi.

[upraviť] Juhoslávia

V tedy keď zanikla Rakúsko-Uhorková monarchia sa Srbi rozhodli vytvoriť JUHOSLÁVIU. Postupne sa časti Rakúsko-Uhorkovej Monarchie ako Chorvátsko a Slovinsko pozor nie Slovensko stali súčasť Srbského Impéria Juhoslávie. Vtedy sa mohla Juhoslávia rovnať štátu Slovenskočesko. Potom došlo k 2. svetovej vojne a Juhoslávia sa stala súčasť Slovenského Spojenca Nemecka. Toto sa však jednému z národniarov ako bol Tito nepáčilo a preto sa pokúšal Nemcov vyhnať čo sa mu aj nakoniec podarilo.

[upraviť] Tito

Keď skončila vojna ovládol Juhosláviu Josif Bros Títo, svojím pôvodom čiastočne Chorvát, čiastočne Čech a Slovák. Slovenská propaganda ho s obľubou nazývala Krvavý pes Tito. Tito sa vlastne za krátky čas stal rivalom Slovenského národniara Janka. Raz išli dokonca spolu aj do baru a tam sa pobili. Pri tejto bitke ich musela od seba oddeľovať Srbská aj Slovenská polícia. A Tito ako jediný sa opovážil nerešpektovať rozkazy Stalina a ani Lenina a potom riadil Juhosláviu sám bez rozkazov z Moskvy. A potom neskôr musel prísť rozpad Juhoslávie. Dneska sa ešte nevie prečo sa vlastne Juhoslávia rozpadla. Ale daktorí hovoria že to bolo kvôli tomu lebo povolil sťahovanie Albáncov, povolil svadby homosexuálov a kvôli tomu sa Juhoslávia rozpadla.

[upraviť] Súčasnosť

Po rozpade Juhoslávie sa Srbsko rozhodlo poslúchať rozkazy USA a Európsko-Slovenskej únie. Rozhodli sa aby Srbi pridelili Albáncom Kosovo. To sa však Srbom splniť nechcelo. Ale museli lebo by ich USA a Európsko-Slovenská únia bombardovali Atómovými bombami. Potom vyhoveli a nakoniec sa vzdali Kosova. Dneska ešte stále snívajú Srbi o získaní Kosova naspäť. Ale veľmi sa im to nedarí.

Necyklopedické štáty

Globe

Tieto sú vraj naozaj:
Afg 3D 12 AfganistanFlag of England AnglickoStandard of the President of Bulgaria BulharskoFlag Czech republic ČeskoNew Chinese Imperial Flag ČínaFlag of Dubai DubajFlag of Egypt EgyptEu flag Európska úniaState Flag of Finland (bordered) FínskoFlag of Free France FrancúzskoAlternative flag of greece 2.svg GréckoFlag hnkg Hong KongCroatian flag ChorvátskoFlag-of-Israel 12 IzraelFlag of India 12 IndiaÍrskoFlag of Japan JaponskoCannabis marijuana leaf parody flag KanadaKosovo State Flag KosovoFlag of Cuba 12 KubaLíbyaHunFlag MaďarskoFlag of Mongolia MongolskoFlag of Germany (state) NemeckoFlag of Norway.svg NórskoPoľskoAustrian State flag RakúskoFlag of Romania 12 RumunskoFlag of Russia Rusko500px-Flag of Slovakia SlovenskoFlag of Slovenia SlovinskoFlag of Switzerland2 ŠvajčiarskoFlag of Serbia SrbskoFlag of Italy TalianskoFlag of Turkey 12 TureckoUkr vlaj UkrajinaFlag of America USAFlag of the United Kingdom Veľká Británia