Superman

Z Necyklopédia

Necyk

Toto je seriózny článok Necyklopédie!!!
Tento článok bol označený komunitou za seriózny článok. Je natoľko kvalitný, absolútne seriózny a pravdivý, že sa mu dostalo cti byť na jej Hlavnej strane. O ďalších serióznych článkoch sa rozhoduje tu.

Gold piece

Superman
Kal-El
Clark Kent
Superman

Narodenie 0 P.V.T.
Metropolis, USA
Známy vďaka že je nadčlovek, vydávajúci sa za mimozemšťan

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Superman (Clark Kent, Kal-El, nemecky Übermensch) je deprimovaný nadčlovek, vydávajúci sa za mimozemšťana, ktorý sa zúfalo pokúša dosiahnuť úroveň Chucka Norrisa. V civilnom živote nosí okuliare a tvári sa že je novinár Clark Kent. Oblbuje popritom jednu nevinnú pannu, Lois Laneovú, ktorá si stále naivne myslí že ešte ňou je. Známy je tým, že s obľubou porušuje platné zákony fizyky. Do cieľov svojich zásahov lieta a to dosť rýchlo.

Napriek tomu, že sa snaží na svojich internetových stránkach idealizovať svoj pôvod a imidž, či dokonca falšuje svoje dáta narodenia, je všeobecne známe, že pochádza zo zapráskanej studenej diery s názvom, Metropolis, ktorú v 30. rokoch postavili hollywoodski kulisári.

K jeho význačným prednostiam patrí podľa vyjadrení veľkého počtu žien a gayov hlavne jeho zadok. Je to preto, lebo počas svojich trápnych poriadkových zásahov nosí takú obtiahnutú kominézu, ktorá túto jeho kladnú stránku dosť zvýrazňuje.

[upraviť] Pôvod

Malysuperman

Superman sa pôvodne narodil ako "Kal-El". Bol synom asexuálnych rodičov na planéte nazvanej "Krypton".

Všetci obyvatelia tejto planéty žili život podobný ľuďom s výnimkou niekoľkých menších rozdielov. Okrem asexuality, je to fetišistická posadnutosť bielym oblečením, záľuba v hľadaní v budúcnosti a v používaní natáčok na vlasy na ofine. Kryptón bol v podstate veľký kus ľadu a krištáľu a post-modernistických štruktúr bez viditeľného praktického využitia.

Planéta sa nachádzala v inej sústave ako je naša Zem. Obyvatelia Kryptonu na rozdiel od obyvateľov našej modrej planéty nemali bohvieaké ekologické myslenie. Robili všelijaké experimenty dokonca aj s ich slnkom až kým jeden babrák to nedotiahol k tomu, že to ich slnko síce svietilo, ale prestalo kúriť.

Rodičia po ochladení Kryptónu podstrčili Kal-Ela na planétu Zem, kde dodnes vyvádza tie svoje somariny.

[upraviť] Pravý Superman

Na Zemi by bolo všetko O.K. keby občas Superman nedorobil niektoré psie kusy, ktoré ho dostali pred očami verejnosti do dosť zlého svetla. Nemožno nespomenúť fatálnu stratu dvoch atómových bômb počas letu nad Japonskom, keď sa po skončení 2. svetovej vojny vracal z lúpežnej akcie v Nevadskej púšti. Tiež poškodenia obalu raketoplánov Challenger a Columbia a rozpútanie Hviezdnych vojen boli neskutočné trapasy, ktoré sú neospravedlniteľné. Neskutočným trapasom bol aj atentát na Busha jr. Na jar roku 2010 Clark Kent zase zbabral uvítanie poľskej prezidentskej delegácie v Rusku.

Najhoršie na tom je to jeho nešťastné lietanie, vďaka ktorému ho Chuck Norris svojim legendárnym kopom z otočky nedokázal včas zastaviť. Raz sa mu to v polovici 80. rokov podarilo na Ukrajine. Vtedy to ale dopadlo nešťastne, lebo to bolo v blízkosti nejakej veľkej stavby. Pozdejšie to vyšlo v novinách ako Černobyľská havária.

Darmo by Chuck vysvetľoval svetu, že sa mu podarilo zabrániť Supermanovmu útoku na Moskvu. Všetky okolnosti tejto tragédie museli zostať utajené. V tajných spisoch KGB by sme sa po odtajnení mohli teraz dozvedieť pravdu, prečo mal Michal Gorbačov tie fľaky na hlave. „Chavabohu len fľaky“, vraví si Michal. Ešte stále má pred očami ako so slzami vďačnosti dával Chuckovi vo svojej dači fľašu poslednej Moskovskej vodky a Rad červenej zástavy... zostalo medzi nimi priateľstvo na život a na smrť.

[upraviť] Filmy o Supermanovi

Americké národné propagačné oddelenie na kopcoch Hollywoodu si privlastnilo osobu Supermana a začalo kampaň na jeho popularizáciu vo svete.

Testovaciu sériu Supermanových idealizovaných príbehov najprv vydal Howard Dock v paperbacku pre negramotných, ktorý sa oficiálne nazýva Comics (čítaj Komiks). Chcel týmto spôsobom prilákať do kín čo najširšiu vrstvu obyvateľstva s čo najnižším IQ. Chcel aby ho vnímali masy, lebo za masami idú všetci ostatní (okrem najväčších grázlov a najväčších inteligentov).

Stratégia sa vydarila. Natočené filmy prekryli skutočnosť a zo Supermana sa stal oficiálny americký hrdina.

V iných jazykoch