Týždenný horoskop Škorpiónov

Z Necyklopédia

Toto je Škorpiónov horoskop na jednotlivé týždne pre celý rok odpredu (tzv. „Misionársky“) aj odzadu (tzv. „Doggy style“). Myslíme na vás drahí čitatelia. Je to pre prípad, že potrebujete predpoveď aby ste vedeli serióznu prognózu ako na tom budete, či ako ste na tom boli.

Možno si niečo, čo máte naplánované rozmyslíte, preložíte niektorý dôležitý termín, vyhnete sa prieseru a astrologický tím NECYKLOPÉDIE vás týmto vlastne zachráni.

Horoskop skorpion
HOROSKOP Škorpión
Škorpióni sú žiarliví, agresívni a sprostí. Majú viac svalov ako rozumu (čo je v niektorých prípadoch veľmi smutné, hlavne pri vychudnutých jedincoch), sú to tajnostkári, vedia zabiť človeka a nikomu o tom nepovedať. Sú mimoriadne vytrvalí a tvrdohlaví, vďaka tomu sú Škorpióni veľmi šikovnými rybármi. Pri udiciach dokážu bez problémov presedieť aj 40 hodín, niekedy dokonca aj omnoho viac. Tiež vedia dobre hrať šach a kartové hry.
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak sa cítite osamelo, nemusí to byť hneď príznak toho, že nemáte okolo seba dosť milujúcich ľudí. Ak máte do 25 rokov, je možné, že sa jedná o prvé štádium schizofrénie. Navštívte svojho, alebo aj cudzieho lekára.

Dnes je ten pravý deň, aby ste využili pozitívnu energiu, ktorá vo vás drieme už niekoľko dní. Len smelo do toho a choďte masturbovať na verejnosť.

Ak flirt je korením života - tak vy ste úplne hrozný kuchár.

Mali by ste sa už konečne rozhodnúť pre zmenu. Dajte výpoveď. Ešte dnes.

1
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-2 2
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-3 3
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-4 4
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň má v rukách trpasličia planéta Ceres, ktorú náhodou a nechtiac objavil Giuseppe Piazzi v roku 1801, miesto ďalekohľadu použil dno prázdnej fľaše od piva. Tento týždeň majú škorpióni zvýšenú šancu uspieť v nejakej reality show, tak neváhajte a prihláste sa do nejakej.

Aj optimista by povedal , že to už horšie byť nemôže. Kľudne sa ďalej napchávajte a neposilňujte, tak, ako aj doteraz.

Váš partner/ka vás podvádza s manželom/kou vášho milenca/milenkou.

Za peniaze odložené na ocot nekupuj sojovú omáčku. Ak ju kúpite, vyhodíte ju von oknom lebo bude pokazená.

5
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-6 6
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-7 7
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Prvá polovica z polovice týždňa bude náročnejšia, no ďalšia polovica zo štvrtiny z polovice týždňa už bude lepšia a záverečná desatina z polovice tretiny bude o 50 percent lepšia než dve tretiny z polovice začiatku týždňa.

Zabudli ste, že zdravie je to najdôležitejšie, čo máte. Zatiaľ.

Neprekračujte hranice, ktoré ste si stanovili na začiatku, a okrem toho - pod 15 je to nelegálne.

Investujte do svojich blízkych. Ožerte svojich rodičov.

8
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Postávania v kúte už bolo naozaj dosť! Zdržujte sa v okrúhlych miestnostiach - teda v takých, ktoré nemajú žiadne rohy.

Ak si vygooglite symptómy, ktoré vás trápia, zistíte, že určite máte rakovinu. Ďakujte Google za včasne varovanie.

Zrátajte si, koľkým ľuďom naozaj veríte. Ak je to menej, než koľko má prstov ruský drevorubač, niečo nie je v poriadku.

Ak budete okrúhlej miestnosti, ľudia sa nebudú môcť schovať za roh, keď od nich budete pýtať peniaze a cigarety.

9
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-10 10
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Niekedy stačí maličkosť s minimálnou námahou, aby si vás vaše okolie všimlo. Oblečte sa do full-ružovej teplákovej súpravy a choďte tak na verejnosť, alebo sa celý deň prechádzajte so zdvihnutou pravicou. Alebo k tomu, aby si vás všimli, bude stačiť aj to, že sa na verejnosti pomočíte. Pamätajte, čím menej úsilia, tým väčšia efektivita.

Váš imunitný systém vám odkazuje, že máte jesť viac zeleniny a ovocia, a menej cit. p*čovín. Ospravedlňujeme sa za slovník, ale toto vám váš imunitný systém naozaj odkázal a bolo by od nás neetické zamieňať slová v citácií.

Nevyhýbajte sa otvorenému rozhovoru o vašich problémoch! Na veľkosti prirodzenia toho veľa nezmeníte, je však vždy lepšie vedieť a mať istotu, čo si o tom myslia vaši blízki, či rodina.

Ak sa chcete tešiť z vyšších príjmov, je to veľmi jednoduché, stačí, ak budete viac zarábať.

11
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-12 12
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-13 13
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-14 14
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-15 15
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-16 16
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Neubližujte deťom. Deti vyrastú a potom vás nakopú do riti. Dá sa to obísť tak, že tie deti pri ubližovaní zabijete, tak nebudú môcť vyrásť.

Vedeli ste, že aby ste prežili, musíte denne vypiť 2,5L vody? Vypite dnes 75L(to je asi 250 pohárov) vody, aby ste potom nemuseli do konca mesiaca nič piť!

Ste úplne dokonalý, všetci vás majú radi a všetci vás obdivujú, môžete to s kľudným svedomím dať najavo každému okolo vás. Avšak povráva sa, že samochvála smrdí, preto len tak preventívne so sebou majte aj jeden deodorant.

Tu žiadne nenájdete.

17
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-18 18
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-19 19
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-20 20
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-21 21
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Zhodou okolností sa stalo, že váš osud dnes bude závisieť od počasia. Ak bude pekne, bude vám dobre, ak bude pršať, máte popiči.

Kúpte si krabicové čučo, a zmiešajte ho s mliekom a octom. Potom v ňom rozmočte starý, suchý rožok a na vrch nastrúhajte sójovú tyčinku. Pite to so slamkou. Tento nápoj výrazne prospeje vašej fyzickej zdatnosti.

Muži: Poproste svoju partnerku, aby vám kondóm nasadila svojimi ústami. Tento krát jej to určite vyjde.
Ženy: Dnes je správne deň na rozchod. Ak ste uvažovali o tom, že svojho milovaného pošlete do pekiel, tak práve dnes je ten správny čas.

Choďte kradnúť kvety na cintorín. Nikto vás neprichytí. Hodnota kvetov z cintorína sa na čiernom trhu pohybuje medzi 0.50€ až po 2.66€

22
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-23 23
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pred viac ako 250timi rokmi zaniklo súhvezdie Korytnačka, objavené pôvodne Johnom Hillom. Čo to má spoločného s vami? Nič.. len nás napadlo, že niečo z histórie by vás mohlo na úvod zaujímať.

Vaše srdiečko bije rýchlejšie. Čím rýchlejšie bije, tým kratšie budete žiť, pretože srdiečko sa namáha viac, ako obvykle. Zvážte amputáciu niektorých končatín, ušetríte tým energiu, ktorá sa vám neskôr určite zíde. A v konečnom dôsledku budete žiť dlhšie, povedzme tak za každú končatinu - o 5 rokov viac.

Potrebujete troška lásky a nehy. Na večer si nič neplánujte, ostaňte doma, a doprajte si jeden pohodový večer, masturbovaním pri sviečkach.

Kašlite na ne. Obavy by ste mali mať hlavne o svoje srdce. Ostatné problémy sú zatiaľ nepodstatné.

24
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Zabávajte sa, skúšajte nové veci, riskujte.. teraz je ten správny čas - okrúhlych 13 234 821 555 P.V.T.

Napadlo vás niekedy podrezať si žily na rukách? Skúste to. Pravda je taká, že nezomriete, len si chvíľku poležíte v nemocnici - a hlavne - získate tým pozornosť, vaši blízky sa vám začnú viac venovať.

Spestrite si svoj sexuálny život skupinovým sexom. Váš partner/partnerka nebude proti. A ak áno, tak ju/ho ignorujte.

Predajte svoje auto. Za týždeň sa pokazí.

25
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-26 26
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-27 27
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-28 28
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Hviezdy vravia, aby ste si dávali pozor na motorkárov, guličkové perá a asfalt.

Váš dostatok jemnej, nie však pasívnej energie vám pomôže pri prekonávaní prekážok, ale len na toalete. Tento týždeň sa vám bude ľahko srať, šťať, grcať..

Lásku riešte skôr, než bude neskoro, tj. večer.

Radujte sa! Dnes vám zavolá pracovník telemarketingu.

29
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Paleobotanici a doktori kognitívnej archeológie z Kvačan a Liptovského Trnovca zistili, že Mayovia vo svojej matematike nepoužívali nulu, miesto nej mali číslo himber(po májsky दे) ktoré bolo medzi sedmičkou(Prvočíslo) a osmičkou. Zároveň zistili, prečo umrel kôň, ktorý zjedol patizóny a tekvice v záhradke v Liptovskej Kokave. Kôň zomrel, lebo ho zastrelil doktor kognitívnej archeológie z Kvačan.

Nemôžete večer zaspať? Skúste sa viac venovať internetu. Odhaduje sa že na internete je viac ako 4.75 miliard web stránok - Koľko z nich ste už navštívili?

Váš partner/ka si chce adoptovať negerského žida menom มนุษย์ทั้งหลายเกิดมาอิสระเสรีและเท่าเทียมกันทั้งศักดิ์ศรีและสิทธิทุกคนได้รับการประสิทธิประสาทเหตุผลและมโนธรรม ale on chce byť jehovista ? Tak neváhajte a dajte ju/ho liečiť , kto vie aké by to mohlo mať v budúcnosti následky

Keď máte nejakých exekútorov tak neváhajte a začnite ich zvádzať. Vymotáte sa tak z problémov a ešte si aj užijete .

30
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Výbuchy na slnko sú silnejšie, mesiac bude v noci svietiť jasnejšie, cez deň bude o niečo teplejšie. Toľko z poézie, na Škorpiónoch sa to prejaví tak, že sa budete celý deň cítiť unavený a frustrovaný.

Vezmite si jeden deň v týždni, a obetujte ho komplet celý na spánok. Nezabudnite pozamkýnať všetky dvere, aby vás behom spánku nevykradli, alebo neznásilnili.

Váš partner vás podvádza! Skontrolujte ho.

Pri kontajneroch je veľa kovového odpadu. Vezmite ho do zberných surovín.

31
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Neverte klebetám, raz a navždy si uvedomte, že na nich nezáleží a že váš zdravý rozum vám napovie najlepšie. Ak radí nosíte ružové sako, špicatú kovbojskú obuv a k tomu obrovské zlaté náušnice s priemerom 40 a viac centimetrov, je to len a len Vaša vec a ostatných do toho vôbec nič nie je.

Nenoste obuv, ktorá škodí Vaším chodidlám. Do práce choďte radšej bosí.

Porozmýšľajte, ako zlepšiť Váš vzťah. Peniazmi to nepôjde, lebo ich dosť nemáte a Váš zovňajšok je na tom ešte horšie. Vzťah môžete zlepšiť "nasilu", použite Amorkov šíp - po slovensky - úder tupým a ťažkým predmetom, ideálne hociktorým kusom baníckeho náradia.

Peniaze si zadeľte čo najefektívnejšie. Nekupujte dva krát to isté, nedávajte drobné žobrákom a bezdomovcom. Takto začínali všetci úspešní biznismeni.

32
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ste pod vplyvom planéty Pluto. Tohto malého sráča poriadne ani nevidno a tak ste väčšinou závislí sami na sebe. Aj tento týždeň bude prebiehať hlavne vďaka vašim schopnostiam postarať sa o seba a neposrať to podľa možnosti.

Vaše zdravie bude po vplyvom celkom teplého počasia. Takže ak si nedáte zelenú salámu, nič zlé by sa stať nemuselo.

Nad vašimi vzťahmi vždy visia otázniky. Nikdy neviete koho ste uštipli takou intenzitou, že sa rozhodne „dať ruky od vás preč“.

Práca v týchto dobách je vám cudzia. Teraz sa treba venovať relaxu v piesku pri mori.

33
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vaša silná vôľa, energia a rýchlosť odhadu iných vás aj v 34. týždni ochráni pred najhorším.

Teplo vám dodalo energiu aj na tento týždeň Budete odolní voči každému prechladnutiu. Fajčiari by sa mali zamyslieť nad tým, čo si práve prečítali na krabičke od cigariet.

Silní sú pri vás a slabí sa vás boja a tak sú radšej pri vás aby vás nenasrali.

Ak ste minulý týždeň nešli na dovolenku, tento týždeň to určite urobte. Ak ste minulý týždeň šli na dovolenku, tento týždeň pokračujte. Treba vám dobiť energiu.

34
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ste nevyspytateľný, uzavretý samotár a to je to, čo vám zaručí, že 35. týždeň bude pre vás v tomto roku jeden z tých najúspešnejších.

Celkom v pohode, len nezabudnite vypáliť nejaké tie bacily patričnou dávkou alkoholu. Stačí pollitra na noc.

Skúste sa na susedov usmiať aj napriek tým ryhám od klincov na aute pred panelákom. Tvárte sa, že je to, čo ste očakávali... váš sen.

Dovolenka skončila, poďte teda na to a dajte tým kokotom v práci najavo „kde je sever“.

35
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V 36. týždni by ste nemali byť veľmi kritický. Sem-tam aj niekoho pochváľte, aby vás tí tupci intrigami nedostali mimo hry.

Po sérii opíc a okien by ste sa mohli aj zamyslieť nad nejakou tou týždennou abstinenciou. Ak nie tak to dobre nedopadne.

Je jasné, že rozbiť niekomu hubu iba preto, že ste si o ňom mysleli, že to bol práve on je len hypotetický úspech. Možno práve teraz si iná sviňa za rohom mädlí ruky na tom ako zabila dve muchy jednou ranou.

Tak prví kolegovia už nadčasujú? Podarilo sa vám zmagoriť šéfa na nové ciele firmy... a odmeny pre vás sú skoro isté.

36
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Po úspešnom minulom 36. by ste v 37. týždni nemali zaspať na vavrínoch. Spustené dusno vo vašom okolí sa rozplynie. Takže smelo ďalej, až kým vás niekto silnejší nekopne do riti.

Vyprahnutá huba, dunenie v hlave... nelezie náhodou dačo na vás Škorpióni?

A zase to hovno ráno pred dverami. Ešteže je lopatka stále po ruke. Len ten sused z tretieho vyfackal tento mesiac osem detí bývajúcich vo vašom vchode.

Šéf vám povedal, že ste váš návrh je „Good job!“ a že vaše nápady na zmeny sú niečo famózne. Škoda, že tí kolegovia nechápu, že to nebola búda na nich, a že to bol iba čistý biznis.

37
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň sa dáko nedarí. Nebuďte zato žiarlivý na druhých. Oni tiež museli za vás trpieť a nechceli sa vám hneď pomstiť.... či?

Najprv sople, potom sračka od antibiotík... treba sa pchať jogurtami... len bacha na to aby vás od nich neprehnalo.

Už je to tu. Partner dáko zazerá... keď v pondelok zhaslo schodišťové svetlo niekto vám napľul potme do ksichtu a ušiel.

Hrôza! Šéf v utorok práci niečo jemne negatívne naznačí. Povie: „Kurva, ak to do budúceho pondelka budúceho týždňa nedokončíte tak polovica z vás je od budúceho týždňa na úrade práce a druhá na prémie môže do konca roka zabudnúť!“ Vyzerá to tak, že v 38. týždni „fičíte“ bez víkendu.

38
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Atmosféra okolo vás v 39. týždni hustne, no nie je to až také zlé ako to vyzerá. Vaša zlomyseľnosť by vám nemala našepkávať, že sú okolo vás samí nepriatelia. Nebojujte stále s každým.

Už je to lepšie. Jediné, čo vás tento týždeň bude naozaj kváriť je zlatá žila a únava.

Taká porucha: obraz je, len zvuk akosi nejde. Nič zvláštne by to nebolo, keby to bolo v televízore, ale je to doma.

Prémie sú v prdeli. Iba základný plat a tá kurva hypotéka berie z neho polovicu. Treba ísť poľutovať svokrovcov, hádam niečo podstrčia...

39
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Život v 40. týždni bude ťažký. Pre posmelenie si pozrite ešte v nedeľu niekoľko rád od Beara... azda vám to pomôže.

Z huby vám visí jazyk, oči vás pália, keď ležíte na chrbáte neviete dýchať, keď ležíte na boku tak sa vám zo spodnej nosnej dierky lejú sople na vankúš... a na maródku sa nedá, lebo šéf v práci povedal, že „... kto sa tento týždeň dá vypísať, už do roboty prísť nemusí!“

Partner ani bohovi nechce pochopiť, že všetko bolo úplne naopak. Niekto vám na dvere nastriekal kosoštvorec a akýsi divný druh hríba...

V mailovej schránke vás bude zase čakať ďalšia pokuta od podivnej internetovej firmy za to, že sa váš sused, či iný kokot, zaregistroval na vaše meno na internetovú stránku.

40
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Dajte si dnes väčší pozor na omyly, aj zdanlivo malé problémy môžu narobiť poriadnu skazu. Keď bol Ľubomír Harman malý chlapec, chcel pod stromček autíčko, no miesto toho dostal hračkársky samopal a vidíte ako to dopadlo.

Chorôb sa nemusíte báť, všetky bacily a víry, ktoré bežne napádajú škorpiónov, sú teraz na dovolenke - všetky šli na hody do Šurian.

Ak niečo chcete, verte tomu, že to dosiahnete - ono sa to potom zázrakom samé od seba dosiahne.

Ťažšia peňaženka často znamená menej peňazí. Noste peňaženky vyrobené z papiera.

41
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ste na križovatke škorpióni. Z jednej strany sa na vás ženie dobrá nálada, alkohol a sociálne vyžitie, z druhej strany sa na vás rútia problémy vo vzťahoch a problémy s rodičmi - ustúpiť môžete len na jednu stranu, ako sa rozhodnete?

Hektika môže naštartovať zlepšenie životosprávy. Začnite všetko - naraz, chudnutie, cvičenie, správne stravovanie. Aj plávať sa človek najlepšie naučí tak, že ho hodia počas búrky do dunaja, v decembri, v noci.

Berte všetkými desiatimi každú kvapku, kvapôčku nehy, lásky a súcitu, berte všetko, čo sa vám len dostane. Budúci týždeň toho budete mať omnoho menej, tak aspoň tento týždeň si to užite.

Ak budete mať práce vyše hlavy, zachovajte pokoj a dajte si na hlavu klobúk, aby vrch vašej hlavy bol vyššie, aby vrch vašej hlavy bol nad problémami.

42
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-43 44
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Kedy ste boli naposledy u zubára? Pozor aby vaše zuby nezačali vyzerať ako hviezdy, z ktorých tieto horoskopy vznikajú.

Nezaspite na vavrínoch, na vavrínoch sa spí nepohodlne a len by vás z toho bolel chrbát.

Láska býva ako sen. Často sa zmení v nočnú moru. Alebo jednoducho skončí a vy sa preberiete do skutočného života.

Peniaze vždy boli a vždy aj budú, len sa ničoho nebojte, dôverujte našim politikom.

45
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-46 46
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak budete moc tlačiť na pílu, majte ju správne otočenú, inak si dojebete ruky.

Spýtajte sa samých seba - Potrebujete vitamíny? .. alebo.. to tie vitamíny potrebujú vás?

Ak niečo pokazíte - Preboha len sa to nesnažte opraviť, viac sa toho už proste nechytajte.

Vedeli ste, že peniaze si môžete aj požičiať a nevrátiť?

47
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Čo by sa stalo, keby ste sa pre zmenu začali usmievať na ľudí, ktorí vám prekážajú, a naopak, začali brať vážnejšie ľudí, ktorých máte radi? Tento týždeň skúste veci robiť naopak! Polievku jedzte vidličkou. Ponožky si dajte na ruky a rukavice na nohy. Do rannej kávy si dajte soľ a svoju praženicu troška pocukrujte.

Ak sa dostatočne uvoľníte, prdnete si.

Flirt je korením života, ale pozor, len ak ešte nie ste zadaný. Smilstvo je hriech a ak sa mu poddáte, budete horieť v pekle, spolu s homosexuálmi a vedcami a židmi.

Prestaňte si požičiavať peniaze. Robíte hanbu svojím rodičom.

48
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-49 49
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-50 50
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-51 51
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-52 52
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Škorpión-53 53
TÝŽDENNÉ HOROSKOPY
Horoskop baran BARANI
21. marec - 20. apríl
Horoskop byk BÝCI
21. apríl - 20. máj
Horoskop blizenci BLÍŽENCI
21. máj - 21. jún
Horoskop rak RACI
22. jún - 22. júl
Horoskop lev LEVY
23. júl - 23. august
Horoskop panna PANNY
24. august - 23. september
Horoskop vahy VÁHY
24. september - 23. október
Horoskop skorpion ŠKORPIÓNI
24. október - 22. november
Horoskop strelec STRELCI
23. november - 23. december
Horoskop kozorožec KOZOROŽCI
22. december - 20. január
Horoskop vodnar VODNÁRI
21. január - 19. február
Horoskop ryby RYBY
20. február - 20. marec