Týždenný horoskop Býkov

Z Necyklopédia

Toto je Býkov horoskop na jednotlivé týždne pre celý rok odpredu (tzv. „Misionársky“) aj odzadu (tzv. „Doggy style“). Myslíme na vás drahí čitatelia. Je to pre prípad, že potrebujete predpoveď aby ste vedeli serióznu prognózu ako na tom budete, či ako ste na tom boli.

Možno si niečo, čo máte naplánované rozmyslíte, preložíte niektorý dôležitý termín, vyhnete sa prieseru a astrologický tím NECYKLOPÉDIE vás týmto vlastne zachráni.

Horoskop byk
HOROSKOP Býk
Býk (alebo tiež Bujak) je znamenie známe svojou silnou konštrukciou tela. Majú viac svalov a kostí, ako ostatné znamenia. Príliš veľa stresu a práce spôsobuje u Býkov hnačku a dehydratáciu. Býci sú trpezliví, rozhodní a vytrvalí. Dokážu masturbovať oboma rukami jednu celú hodinu nonstop, a ani sa pri tom neunavia. Býci sú údajne najsprostejšie zo všetkých znamení, v živote sa nemôžu spoliehať na učenie, môžu sa spoliehať len a len na skúsenosti.
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň pre býkov znamená štart k lepšiemu zajtrajšku. Tak nech!

Nový rok s novými predsavzatiami... takže už v tomto týždni sa začnite aktívne potiť.

Treba niečo poriešiť sa vašou atraktivitou pre ostatných. Uvedomte si, že o tejto téme je viacero vecí.

Po finančnej stránke sa dá začať tento rok bez odretých uší.

1
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-2 2
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-3 3
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-4 4
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-5 5
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-6 6
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-7 7
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ľutovanie ešte nikomu v ničom nepomohlo, nezabúdajte, že len naša snaha nás posúva vpred. Ak ste sa ocitli v slepej uličke, neváhajte prísť do kostola. Vždy vás privítajú s otvorenou náručou, teda pokiaľ nie ste homosexuál, vedec alebo žid.

Oddychujte čo možno najefektívnejšie. Doprajte si spánok, v práci.

Nedovoľte nikomu rozhodovať za vás. Rozhodovať by mali pred vami. Alebo na ľavo od vás. Môžu aj na pravo od vás, na tom nezáleží, hlavne aby to nebolo za vami.

Inšpirujte sa vašou krajinou, Slovenskom. Svoje dlhy môžete zaplatiť tak, že si na ne požičiate od niekoho iného.

8
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-9 9
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-10 10
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Až pôjdete von, vezmite si so sebou rozkladaciu stoličku a pukance. V tento týždeň sa stanete svedkom niečoho výnimočného. Môže to byť všetko, od dopravnej nehody až po sex na verejnosti. Vychutnajte si to jedinečné divadlo, ktoré oko človeka vidí naozaj len ojedinele.

Hviezdy prajú vašemu srdiečku. Tento týždeň bude vaše srdce výkonnejšie, ako u ostatných znamení. Tento týždeň budete mať tep 120 úderov za minútu a viac.

Chyťte sa šance zmeniť dobré k lepšiemu. Nájdite si ďalšieho partnera k večerným radovánkám. Ideálne černocha z Mozambiku - v Mozambiku má AIDS len asi 10 percent populácie, teda až 9 z 10 černochov je čistých.

Zamyslite sa nad tým, koľko peňazí vám vaša polovička dáva. .. .. Stačí vám to? Fakt? Odpoveď všetci poznajú.

11
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-12 12
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-13 13
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-14 14
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-15 15
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-16 16
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Všetci sa za Vami budú obzerať. O niečo si zašpiníte šaty, ale zistíte to až na konci dňa.

Po smrti vám bude aj tak jedno, či ste sa stravovali zdravo, či nie.

Vylepšite si pozíciu nielen v rodine, ale aj v pracovných vzťahoch. Príďte domov opitý, dajte facku najslabšiemu členovi vašej rodiny a zabúchajte si po stole, hlásajte pri tom svoje vlastné názory, pocity, príkazy, ktoré potom ostatný automaticky akceptujú.

Práce dnes budete mať vyše hlavy, ale nerobte si starosti, aj tak vás z nej vyjebú.

17
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-18 18
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-19 19
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-20 20
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-21 21
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V hotely Hviezda v Dudinciach nebola pol hodinu elektrina. S hviezdami na nebi to nemá nič spoločné.

Ste tlstí! Schudnite! Teraz alebo nikdy. Blíži sa leto, a budete ešte nechutnejší, pretože bude teplo, a vy sa spotíte a okrem toho, že budete tlstí, tak budete ešte k tomu aj smrdieť.

Vo svojom sexuálnom živote si skúste pomôcť pomôckami. (Napríklad: Vibrátor, pravítko, kružidlo, cuketa, plastelína, lopata)

Sadnite si na zem na námestí a hrajte sa na slepca. Dnes sa vám toho podarí vyžobrať viac, než skutočnému slepcovi.

22
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Hviezdna sústava Bujak bola predošlú noc zakrytá hmlou, ktorú prevažne tvoril cigaretový dym šíriaci sa z tehelne v Myjave. Z nejakých neznámych nepochopiteľných numericko-hippisáckych dôvodov to bude mať vplyv na vašu peňaženku.

Skontrolujte svoju stolicu, či v nej nemáte červy. Tento týždeň hviezdy neprajú vášmu rektálnemu zdraviu.

Pokiaľ ste ešte neprišli o panictvo/o panenstvo, teraz je ten správny čas. Utekajte friško na pokec a chatujte v miestnosti EMO. Do dvoch hodín spoznáte pravú lásku.

Pokúste sa v noci vykradnúť miestne potraviny. Hviezdy vravia, že budete úspešný. Okrem toho, budete mať šťastie, pracovníci tržbu zabudnú na nechránenom mieste. Na regály s chipsami a chrumkami.

23
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-24 24
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Matematici a Fyzici z Yukatánu v Mexiku dokázali, že zvýšený počet erupcií na Slnku vplýva nejakým spôsobom na znamenie Býk, výsledkom je to, že Býci sú tento týždeň nesmrteľní.

Ochorení sa nebojte, do týždňa prejdú. Býci s rakovinovými nádormi môžu v noci pokojne spať, smrť im nehrozí.

Ste nesmrteľní. Môžete vyskúšať aj tie najkrkolomnejšie sexuálne polohy.

Pozrite sa do peňaženky. Mali by tam byť. Ale ani bez nich nezomriete.

25
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-26 26
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-27 27
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Riaďte sa heslom "Čo môžem urobiť dnes, urobím zajtra, a čo môžem urobiť zajtra, urobím pozajtra, to čo môžem urobiť pozajtra, urobím popozajtra, to čo môžem urobiť popozajtra...

Zdravie sa nedá kúpiť. Ani šťastie sa nedá kúpiť. Bohužiaľ. Stále si však môžete kúpiť sezónny Liorbus od ministerstva dopravy za akčných 66,399€.

Rada pre ženy: Učešte si chlpy na piči, prekvapte svojho partnera.
Rada pre mužov: Prekvapte svoje priateľky, amputujte si jedno z varlat.

Dajte svoj byt do prenájmu na nejakú dobu, presťahujte sa zatiaľ do svojho auta. Je to nádherný spôsob, ako si privyrobiť pár bubákov.

28
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-29 29
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak ste paranoidný, tento týždeň sa Vám v tele bude tvoriť benzín.

Zaťažené obličky by váš organizmus vyčerpali, doprajte si poriadny pitný režim. Ak potrebujete poradiť, spýtajte sa odborníka - Braňa Mojseja.

Nedovoľujte svojej manželke zasahovať do Vášho vzťahu s milenkou.

Na pracovisku sa neudeje nič, čo by ohrozilo vašu pozíciu. Ak ste nezamestnaný - toto vám bolo jasné už vopred.

30
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Váš tráviaci trakt prosperuje! Môžete sa prejedať s kľudným svedomím. Majte len na pamäti to, že čo šlo dnu, musí niekedy aj von.

Žerte! Žerte! Žerte! Máte na to, zožerte všetko!

Vezmite svojho priateľa/priateľku von do reštaurácie, na romantické posedenie, a žerte-žerte-žerte..

Buďte dobrodruh, drbnite celú svoju výplatu na červenú v rulete.

31
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Skúste so svojím okolím viac komunikovať, unikajú Vám dôležité fakty. Niekto vo vašej rodine je homosexuál.

Ak nespomalíte v tempe, ktorým sa napchávate, budete tučný a zomriete na mladý a šťastný.

Dokonalosť je len teória, dokonalosť neexistuje. Nesmiete byť príliš nároční, znížte svoj štandard, na uliciach je plno slobodných bezdomovcov/bezdomovkýň, túžiacich po spoločnosti, nehe, kvapke romantiky.

Nevyhýbajte sa svojím povinnostiam, ony si vás totižto nájdu, keď to budete najmenej čakať, napríklad na toalete.

32
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vládne vám Venuša. Ste ale flegmatik, nuž čo už, keď vás v 33. týždni čakajú samé prekvapenia. Vašimi šťastnými dňami aj tak budú piatok a nedeľa.

Vy radi žeriete a tento týždeň nesklamete. Obezita vám zasa obmedzí obličky a budete mať problémy aj s erekciou.

Váš klídek vám pomôže presvedčiť vynervovaných kamošov aby šli s vami na pivo, no partneri budú zasa sklamaní.

Šéf je na dovolenke, takže bude veget. Zase nič neurobíte a tak je riziko, že prídete o prémie.

33
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nový týždeň, nové príležitosti. Môžte ísť smelo do toho, lebo sa vám aj tak bude dariť.

Pozor na to žranie, lebo prežieranie môže pokračovať grcaním... je síce zdravé si sem-tam aj grcnúť, no nie je celkom isté, či je to akceptované vašim partnerom.

Aj v práci aj s kamošmi to je O.K.. Horšie je to s partnermi, tí majú počúvania vášho grgania plné zuby.

Ak sa rozhodnete niečo urobiť, môže sa stať, že vaša peňaženka bude patrične plná. Tento týždeň vám práca pôjde od ruky... ku schopnému kolegovi.

34
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň je dosť na riť, lebo všetci na robotu serú a vy sa musíte pozerať do prázdnych stien.

Zdravie je tento týždeň v pohode. Len sa netreba prežierať.

Príde za vami krásna princezná. Osloví vás s so žiarivým milým úsmevom. Škoda, že ju hneď prvou vašou reakciou presvedčíte aby šla do riti. Samozrejme ak ste žena a nie ste lesba.

Založia vás a váš majetok tiež. O pár rokov možno príde aj kúzelník, no je možné, že aj exekútor. Ak si nedáte pozor.

35
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Plodný týždeň pre neoplodnených býkov... respektíve kravy. Dianie v tomto týždni bude hlavne v znamení sexu.

Aj keď je týždeň o sexe nehrozia vám ani tak pohlavné choroby, ako to že sa zjebete zo schodov. Buďte opatrní.

Príde za vami princ na bielom koni. Pošlete ho do riti... samozrejme ak ste chlap a nie ste členom sexuálnej menšiny.

Veľmi prajný týždeň... veľmi prajný týždeň... veľmi prajný týždeň... veľmi prajný týždeň... veľmi prajný týždeň... veľmi prajný týždeň... mohol by aj vám niečo dopriať.

36
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Chlapi v znamení býka majú tento týždeň vycicané špiky. Ženy majú v tomto týždeň predráždené lono... všetci býci sa potrebujú zotaviť.

Pozor na nadmerné žranie čipsov a popkornu. Je pravdou, že mastné, prežierané odpočívanie produkuje riťohlavov.

Trochu izolácie by nemuselo občas škodiť. Človek si môže slobodne prdnúť, grgnúť a nemusí hovoriť, že „Prepáčte!“ .

Veľmi prajný týždeň... veľmi prajný týždeň... veľmi prajný týždeň... veľmi prajný týždeň... veľmi prajný týždeň... veľmi prajný týždeň... len pre býkov nie je prajný.

37
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-38 38
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nezabúdajte na hygienu svojich nôh. Baktérie a pliesne sa často radujú z prosperity na týchto miestach.

Chcete oslepnúť? Teraz je ten správny čas! V tento týždeň svieti slniečko jasnejšie, než kedykoľvek predtým. Pozerajte sa do neho, verte nám, nebudete sklamaný.

Za všetkým hľadaj ženu. Za dverami, za kontajnerom, za skriňou, za autom, za stromom, .. to je jedno, niekde tá mrochta musí byť..

Predajte svoje šaty do second handu. Budete nadšený, koľko vám za ne ponúknu.

39
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-40 40
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Urobte si bylinkovú kúru, teplé čaje vám urobia dobre, marihuana tiež. Košické čaje vám tiež urobia dobre. A vlastne aj Tatranské čaje.

Ak sa vášmu vzťahu nedarí, nevzdávajte to. Ak jablko hnije, nevyhadzujte ho - odkrojte z neho tú hnilú časť, jablko bude menšie, ale za to krajšie a chutnejšie. Prinúťte svoju lásku, aby schudla pár kíl a všetko bude opäť v poriadku.

Skontrolujte si bločky z pokladní, tento týždeň sa vás niekto pokúsi ojebať.

41
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nebojte sa držať svojej intuície, pretože len tá vám najlepšie napovie, čo máte v danej situácií robiť. Nepočúvajte pyrotechnika, ani policajného vyšetrovateľa, vaše intuície sú vždy na prvom mieste.

Bez správnej životosprávy nemôžete správne spravovať svoj život.

Ak máte zlý vzťah ku svojej rodine, založte si novú rodinu.

Leniví ľudia to nikdy nikam nedotiahli. Prestaňte už oddychovať a začnite aj vy budovať kapitalizmus.

42
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Máte okolo seba množstvo ľudí, ktorí vás obdivujú. Niektorí z nich by kvôli vám dokázali aj vraždiť.

Lekára ste už našťastie nejakú dobu nevideli, no buďte v strehu. Lekár možno hľadá vás. Možno vás tiež obdivuje.

Nezáleží na tom, s kým ste - viac záleží na tom, čo spolu sakra robíte..

Urobte niečo pre charitu, podeľte sa s ostatnými o svoje peniažky.

44
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Dnes sa nikomu nevyhýbajte, aj keď sa vám nechce, musíte sa zúčastniť všetkých dohodnutých stretnutí, ako v práci, tak i doma. Tento týždeň spoznáte ľudí, vďaka ktorým si konečne uvedomíte, že život stojí za gonďo makové a je lepšie ho čím skôr ukončiť.

Neunavujte sa nezmyselnými aktivitami, ktoré vás len zbytočne vyčerpávajú. Venujte sa užitočnejším [vec]iam, ako napríklad twerkingu.

Mali by ste sa o niečo viac zaoberať pocitmi vašej polovičky. Smrdíte a on/ona to cíti.

Máte ich veľa, podeľte sa! Veď na čo sedieť na peniazoch donekonečna?

45
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-46 46
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pokojnú atmosféru v práci vám prekazí nový nepriateľ, majte oči na stopkách, v každej chvíli vám niekto zničí náladu.

Ak máte sklon na alergie, ostaňte doma a vyhýbajte sa prachu, periu, pilinám, orechom, maďarom, vektorom a mimozemšťanom a vizigótom.

Ak niekoho milujete, dajte si kofolu. Svište vám ju zabalia do fólie.

Môžete zbohatnúť. Áno, máte povolenie od hvezdárov necyklopédie.

47
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-48 48
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-49 49
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-50 50
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-51 51
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-52 52
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Býk-53 53
TÝŽDENNÉ HOROSKOPY
Horoskop baran BARANI
21. marec - 20. apríl
Horoskop byk BÝCI
21. apríl - 20. máj
Horoskop blizenci BLÍŽENCI
21. máj - 21. jún
Horoskop rak RACI
22. jún - 22. júl
Horoskop lev LEVY
23. júl - 23. august
Horoskop panna PANNY
24. august - 23. september
Horoskop vahy VÁHY
24. september - 23. október
Horoskop skorpion ŠKORPIÓNI
24. október - 22. november
Horoskop strelec STRELCI
23. november - 23. december
Horoskop kozorožec KOZOROŽCI
22. december - 20. január
Horoskop vodnar VODNÁRI
21. január - 19. február
Horoskop ryby RYBY
20. február - 20. marec