Týždenný horoskop Baranov

Z Necyklopédia

Toto je Baranov horoskop na jednotlivé týždne pre celý rok odpredu (tzv. „Misionársky“) aj odzadu (tzv. „Doggy style“). Myslíme na vás drahí čitatelia. Je to pre prípad, že potrebujete predpoveď aby ste vedeli serióznu prognózu ako na tom budete, či ako ste na tom boli.

Možno si niečo, čo máte naplánované rozmyslíte, preložíte niektorý dôležitý termín, vyhnete sa prieseru a astrologický tím NECYKLOPÉDIE vás týmto vlastne zachráni.

Horoskop baran.png
HOROSKOP BARAN
Barani sú rodení dobrodruhovia. Dokážu ísť do obchodu bez peňaženky, jazdiť na aute aj bez vodičského preukazu, dobehnúť splašeného koňa na lúke... Ich chtivosť po dobrodružstve často spôsobuje verejnosťou zle pochopené situácie. Napríklad keď Barani kradnú v obchode, nerobia to pre peniaze, ale len tak, zo srandy. Okrem toho, že sú dobrodruhovia, sú to tiež charizmatickí vodcovia, ktorí dokážu založiť úspešnú sektu, nové náboženstvo, či politickú stranu.
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Predsavzatia sú pekná vec, ale v prvom rade zabudnite na všetky dôvody na chlastanie a už nerozdávajte toľko.

Začína pre vás obdobie detoxikácie organizmu a miernych abstinenčných príznakov.

Nemoralizujte. Ani vy nie ste nijaký anjel.

Treba len dúfať, že nemáte peňaženku tak isto plnú ako váš partner.

1
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-2 2
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-3 3
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-4 4
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-5 5
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-6 6
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-7 7
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň budete šťastní, ako Paviel Rochnyak na výstave vibrátorov v Thajsku.

Ak máte depresie, pretože sa cítite zbytoční, vyskočte z okna. Pokiaľ prežijete, to znamená, že Boh má s Vami nejaké plány a teda nežijete zbytočne. Pokiaľ zomriete, bude to znamenať, že ste mali pravdu - a vyhrať argument je vždy príjemný pocit.

Užívajte si vzťah, ktorý práve máte, pretože už dlho nepotrvá..

Nezaoberajte sa prácou, proste ju robte, bez otázok. Inteligentní ľudia sa nepýtajú, konajú jednoducho a rýchlo, ako Nemci v roku 1939.

8
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nepodliehajte neustálemu strachu čo bude a ako bude a konečne si uvedomte, že každý sa má zle, nie len vy.

Radšej jedzte pomaly. Nie z dôvodu, že by to bolo zdravšie. Jedzte pomaly, aby vám viac ostalo, čoskoro nebudete mať peniaze ani na niečo pod zub.

Vyhýbajte s otvorenému rozhovoru o svojich problémoch a problémy sa budú vyhýbať vám.

Ak potrebujete drobné, nájdete ich vo fontánkach pre šťastie. Stačí si troška namočiť ruky.

9
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-10 10
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Všetky povinnosti dnes síce zvládnete, ale akosi ste pozabudli, že musia aj reálne fungovať. Dotiahnite do konca aj maličkosti, ktoré tvoria celok. A prestaňte sa sťažovať na veci, na ktorých aj tak nikomu nezáleží, nikoho nezaujíma ak máte depresie, prestaňte už tým zaťažovať svoje okolie.

Pripravte svoje zdravie na zaťažkávajúcu skúšku. Zjedzte každé ráno 5 strúčikov cesnaku a vypite k tomu 2 litre kozieho mlieka.

Každý večer si doprajte nejakú formu aktívneho odpočinku, najlepšie s človekom, pri ktorom pookrejete(v preklade, majte sex s hocikým kto vyzerá lepšie než vy).

Šetrite len tam, kde to naozaj potrebujete. Určite nešetrite na oblečení, lebo na tie sračky čo nosíte kolom dokola sa už fakt nedá pozerať. Prosíme vás, aby ste si už kúpili niečo nové na seba.

11
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-12 12
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-13 13
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-14 14
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň je pre baranov dosť na hovno. Však nie vždy slnko svieti a v apríli ho nemá pod palcom hádam ani Boh.

Ste pod vplyvom tyčinky mars. Neobžierajte sa ňou, lebo by vás mohlo zapiecť. Potom sa už na nič nemôžete vysrať, lebo sranie bude pre vás utrpením.

Ste na najlepšej ceste zohnať si nového partnera. To, čo dokázalo s vami dodnes vydržať vás má plné zuby.

Daňové priznanie ste nestihli, nuž čo ešte chvíľu nejaké budú... potom nebudú.

15
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-16 16
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pravda je často skrytá vo víne. My sme ju však minule videli v práci. Takže prestaňte chľastať a začnite pracovať.

Raňajšia cigaretka s kávou pomáha zrýchliť proces srania.

Dnes vás osoby opačného pohlavia budú obletovať jedna radosť. Prichádza ruja, Barani majte sa na pozore.

Ak si kúpite stierací žreb, vyhráte finančnú hotovosť v rovnakej výške, ako bola cena toho stieracieho žrebu (Poznámka pre ľudí s poškodenou mozgovou kôrou / trpiacich expresívnou Afáziou - slovo "žreb" nijak nesúvisí so slovom "žriebä").

17
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-18 18
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-19 19
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-20 20
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-21 21
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Súhvezdie Opice, objavené jaskynnými Mandarínmi pred 5000 rokmi pomaly ale isto zaniká. Pre znamenie Barana to môže v blízkej dobe znamenať smolu, zatiaľ vám však nič nehrozí.

Jedzte tavený syr. Budete mať tvrdšiu stolicu.

Okolo pohlavných orgánov sa pohybujte opatrne. Nikdy neviete, čo je nakazené, a čo nie. Na prvý pohľad je to ťažké povedať.

Buchnite si po vačku a kúpte si niečo, čo by ste si normálne nemohli dovoliť. Nič zlého sa vám nestane. Do výplaty nebude mať čo žrať, ale to nevadí, aspoň troška schudnete.

22
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-23 23
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Na súhvezdí Eridanus sa spravila vyrážka. Tento týždeň budete mať smolu v láske.

Prestaňte si umývať zuby. Aj tak ich máte žlté.

Partner sa s vami rozíde, ak sa mu budete príliš dlho pozerať do očí. Majte to na pamäti.

Okradnite svojho partnera - po tom, čo sa s vami rozíde. Menší zárobok sa vám určite zíde.

24
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vesmírni lidé prosperujú na súhvezdí Barana. Čaká vás týždeň plný bubákov.

Váš lekár má dovolenku, v prípade onemocnenia, máte smolu.

Prekvapte svojho partnera kyticou ruží. Zákerne zo zadu ho ňou napadnite, udrite ho po hlave. Obaja sa pri tom zabavíte a len to utuží vaše vzťahy.

Vezmite svoju výplatu a hoďte ju do automatu v krčme. Budete prekvapení..

25
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň sa bude Mesiac tváriť akokeby nič, no bude poškuľovať na Venušu. Myslí si, že má na Marsa. Pre Barana to znamená, že by mal srať na prácu a dať svoje sily sexu.

Zdravie v pohode, len pozor na pohlavné choroby.

Striedať obdeň tak, aby partner(ka) na nič neprišiel(la). Zásada je isť rovno na vec.

Peniaze nie sú dôležité iba potrebné a bez nich je to nahovno. Bez stovky ani na krok.

26
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-27 27
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Hviezdy sa tento týždeň zoskupili tak, že máte veľmi vysokú pravdepodobnosť užívania drog, vyhýbajte sa im, pokiaľ to bude možné.

Všetko dnes bude akési prirýchle. Prispôsobte sa tomu a dajte si piko kávu.

Váš partner, či partnerka, je ako hrací automat. Ak do neho dáte príliš veľa peňazí, nevyhráte.

Sami už asi na úspech nestačíte, pokojne sa spojte so správnym človekom. Napríklad s Vladimírom Mečiarom.

28
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-29 29
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Baran-30 30
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Uistite sa, či nemáte v spodkách tú povestnú hnedú čiarku. Cez deň sa totižto spotíte, a čiarka bude smrdieť.

Vyhýbajte sa strukovej zelenine, práve kvôli hore spomenutým hnedým čiaram.

Nájdite si kamarátov na internete! Jeden z nich sa v blízkej budúcnosti stane milionárom, bude sa vám to ešte hodiť.

Ak nie ste zamestnaný, to znamená, že nemáte prácu.

31
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nešťastie číha za každým rohom, buďte veľmi opatrní. Oserie vás holub práve keď stúpite do mláky a zbadáte čiernu mačku prechádzať cez cestu, v deň keď rozbijete zrkadlo..

Ak sa dostanete do dobrej duševnej kondície, Vaše zdravie pookreje. Jedzte veľa nezdravých jedál, pite veľa energetických drinkov.

Aby ste predišli sklamaniam, musíte sa pýtať skôr, ako zistíte, že tomu nerozumiete.

Kupujte si cenovo dostupné veci, nebažte po malichernostiach. Nie každý

32
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Váš egoizmus vás potlačí aj tento týždeň o krok bližšie k cieľu. Otázka je, čo je to ten „cieľ“.

Migrény a psychické problémy vás neminú. Už ste mesiac po dovolenke, takže zdravie vás začína zrádzať. Porozmýšľajte o vypadnutí niekde mimo ľudov.

Svetom síce hýbe sex, ale vy by ste sa tento týždeň mali pohnúť mimo svojho ega a pochopiť tých druhých.

Nikdy ich nebudete mať dosť, lebo vždy všetky miniete.

33
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nenamýšľajte si, kurva, že keď ste prvým znamením zverokruhu tak by ste mali byť dákou jedničkou. Jediné čo je o jedničke isté je, že je to prvočíslo.

Zas len to nasieranie a vaše bežné riziká z toho všetkého: infarkt a zlatá žila, čo môže vyústiť do rakoviny konečníka. Spamätajte sa už konečne!

Ak je vašou prioritou sex, nájdite si na kúpalisku vhodného škorpióna. Ak chcete dlhodobý vzťah choďte k prírodnému jazeru a nájdite si v nich nejakú poriadnu, či peknú rybku.

Rutina v práci už vám lezie na mozog a tak radšej tento týždeň míňajte na dovolenke.

34
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak ste minulý týždeň dali na rady Necyklopédie, ste oddýchnutí, v hlave máte zmätok z tých kokotín, ktoré vás na dovolenke napadli. Tak teda hurá do toho.

Tento týždeň zabudnete na všetky boľačky. Zdravie a energia budú z vás len tak sršať.

Vzťahy? Čo sú to tie „vzťahy“? Podľa vás sa všetci okolo vás z vás musia posrať a o takomto „sraní“ budú vaše vzťahy celý tento týždeň.

Prachy sa trošku minuli, ale výplata sa blíži a tak ešte týždeň dočkajte a všetko „bude v richtigu“.

35
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Práca sa rozbieha, partner je vynovený... treba ale konkrétne výsledky! Tak poďme, poďme, poďme...

Zdravie slúži ďalej, však nie je predsa možné aby zradilo len tak z týždňa na týždeň... tak to by ste sa na to pozreli, že!

Každý okolo hovorí „áno pane!“, takže všetko by malo byť O.K..

Do stredy vydržať! Potom to roztočíme, drahoušku!

36
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Všetko ide do normálu. Problémy sa valia a tak je na čase ukázať lakte.

Teda akože to zdravie by aj malo slúžiť, len nie je celkom jasné, čo znamenajú tie štípajúce genitálie... že by kvapavka. No dá to prácu prebrať niektoré detaily vašich vedomostí z medicíny s vašim partnerom. Zdá sa, že to budú vskutku revolučné teórie.

Až na niektoré kolísania v zaseknutom výťahu v robote, sú všetky vzťahy na tých správnych miestach.

Tak ten Harley, čo bol v tom autobazáre na predmestí je po ruke. Len naň siahnuť „a je to...“!

37
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Zase to pokračuje tak ako má: všetci skáču okolo vás ako opice, no za chrbtom vás nenávidia. Vrátane vášho partnera. Robte to čo asi nedokážete: s tým niečo.

Obyčajný „rezák“, ktorý ste mali minulý týždeň vám temer pripravil na tento týždeň infarktové stavy. Nikto z vás idiota robiť predsa nemusí. Ste si vlastným pánom.

Večere sú pripravené načas a aj sprcha je s príslušenstvom, takže doma sú vzťahy ako majú byť. Len v tej práci všetci akosi stíchnu keď vôjedete do miestnosti... žeby...

No po minulom týždni je to tak akurát. Nikto už žiadne kokotiny kupovať nebude. A vonku stále prší a prší...

38
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vaša panovačnosť vám pomôže aj tento týždeň prežiť.

Zdravie je späť a opäť je aktuálny infarkt a rakovina konečníka. Teda vždy na vás spoza rohu hľadia.

Ticho je už aj doma. Je tam vôbec niekto? Prečo sú všetky izby také prázdne? V práci sa relatívne darí... teda aspom naoko.

Len vydržať! Aj menej ich bolo a dalo sa.

39
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň sa trochu zmráka. Nuž čo! Stereotyp zabíja a tak aj tie drobné problémiky sú iba osviežením.

Pálenka dokáže nejaké bacily aj vypáliť a aj dokáže urobiť drobný reštart vašich priorít.

Povedať šéfovi, že je úd... aj keď na podnikovej oslave po polnoci je parádna odvaha... to bude teda fúška dostať veci do normálnych koľají.

Výplata na obzore a aj veritelia. S peniazmi teda opatrnejšie.

40
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Hviezdy zaobstarali taký normálny baraní týždeň.

Polotma nemusí byť od českej pálenky. Môže je spôsobiť aj zmena času.

Ak si behom týždňa spomeniete na svoju bývalú lásku/bývalé lásky, ihneď ich kontaktujte a povedzte im, ako moc ich ešte stále ľúbite.

Skontrolujte všetky knihy, ktoré doma máte. Tento týždeň je väčšia šanca, že v niektorých z nich nájdete odložené peniaze.

41
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vy barani ste často považovaní za akčných ľudí, tento týždeň sa vám naskytne príležitosť, aby ste svoju akčnosť predviedli aj pred ostatnými.

Máte príliš málo energie, musíte jesť viac banánov a piť viac energetických nápojov. Ak by to stále nestačilo, vyhľadajte lekára so špecializáciou pre transplantovanie energie, aby vás zapísal na čakaciu listinu

Práve lásku teraz potrebujete, ako nikdy predtým. Nezabúdajte, že z lásky tiež načerpáte práve tú chýbajúcu energiu.

Máte ich dosť, kúpte si za ne troška lásky.

42
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Dnes určite nemíňajte peniaze na zbytočné veci, mohlo by vás to ešte poriadne mrzieť. Radšej si peniaze odložte bokom.

Prečistite si organizmus, tento týždeň neprijímajte žiadne tekutiny, len šťavu z citrónov alebo vodu zo zaváraných uhoriek. Váš organizmus to nutne potrebuje.

Vychutnajte si lásku, veď jej je tak málo. Naberte si to máličko na tanier a dajte si na to pol kila cukru.

Prichádzajú ťažké časy, je na čase predať do bazáru vaše šperky a ďakujte bohu za každé novonadobudnuté euro.

44
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Barani budú tento týždeň ako alchymisti. Alchymisti boli úžasní ľudia, vedeli z každého hovna urobiť zlato. Vy, barani, budete robiť to isté, len v opačnom poradí.

Hlava penisu je občas múdrejšia, než srdce.

O-óó! Je tu plodný týždeň. Barani, používajte dva kondómy súčasne a pre istotu si na ne ešte natiahnite partnerovu ponožku.

Kradnúť a podvádzať je nelegálne, nemorálne a neetické - len ak vás prichytia. Nazbierajte troška odvahy a pomôžte tak sebe, aj svojím blízkym.

45
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Raz je lepšie, inokedy horšie, ale nemali by ste neustále oplakávať záležitosti, ktoré už neviete nijak vrátiť či ovplyvniť. Pes neožije, peniaze z automatu už späť nevyhráte a bábätko sa nevráti naspäť a nezmení sa v semeno na bruchu partnerky. Zmierte sa s minulosťou a ľahšie sa vám bude kráčať prítomnosťou.

Energia vám pomôže prekonať aj virózy, snažte sa jej načerpať čo najviac, ak jej budete mať dosť, teoreticky by ste ňou mohli poraziť aj ebolu, obrnu, aids či rakovinu. A ak nie, nezúfajte. Ani iné znamenia to nedokážu.

Ak niečomu nerozumiete, ruky preč! Radšej buďte bez partnera.

Práca sa sama neurobí, len smelo do práce! No tak, šup šup.

46
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Forma a nadvláda vášho znamenia sa stále a teda aj tento týždeň nemení.

No nie je vám z toho blbo? Všade okolo vás samý nachcípanec, len vy ste ako ryba.

Že ste tomu susedovi poslali prázdnu nábojnicu, bolo celkom vtipné. Le chudák by si aj mohol nakúpiť, lebo ináč zomrie od hladu.

Na čase by bolo urobiť si rozpočet, koľko prepijete a koľko obetujete na darčeky pre vašich drahých.

47
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Baran je stále baranom. Aj z dobrého vždy len dobré byť nemusí.

Trpíte za svoje zdravie. Všetci ležia doma v horúčkach a vy musíte aj za nich makať.

Takto vyzerá prieser: Pekné dvojičky vám pošlú naraz tento týždeň obdivný, ba až milostný list.

Peňazí je nadostač, len si treba dať pozor a príliš nepožičiavať vyplakaným priateľom.

48
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Rodinné a partnerské vzťahy by ste veru mali vylepšiť. Sú ľudia, ktorí si vytlačil fotku vašej tváre, a každé ráno začnú tým, že ten kus papiera opľujú.

Doprajte si pohyb. Prospieva vášmu srdcu a aj vášmu psovi.

Doprajte si rande na slepo, ak sa vám váš partner nepáči, vypichnite si oči a pokračujte vo flirtovaní.

Ak sa naučíte míňať peniaze, ktoré ani nemáte, dajte aj nám vedieť, ako ste to spravili. Slovenskí politici sa k našej otázke zatiaľ nevyjadrili, tak skúšame to aspoň takto.

49
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Blíži sa koniec roka a ak si nedáte pozor tak môže prísť aj koniec zlatých časov.

Zdravie je v poriadku, len sa vyhýbajte hazardu za volantom.

Dávajte si pozor, lebo sa o vás začínajú dozvedať partneri vašich partnerov...

Vaša peňaženka tento týždeň zažíva veľký tresk.

50
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Menšie riziko z prežierania. Treba striedať jedlo s čerstvým vzduchom.

Budete oporou tomu, komu príliš nekomplikujete život. Buďte preto vyrovnaní.

Peňazí je síce menej, no šance míňať už našťastie klesajú.

51
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Koniec roka je pre vás o predsavzatiach a pocitoch, že prichádza chvíľa mať šancu niečo zmeniť.

Pozor! Po prvých sviatkoch hrozí, že pri tých druhých si potykáte s opicou.

Vytriedili ste si priestor okolo seba. Momentálne máte jasno, kto je pre vás priateľ a kto je známy..

Peniaze sú stále na prijateľnej úrovni. Aspom nemáte šancu lietať v oblakoch.

52
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň raj je inokedy zas nie je, tak predpoveď iba formálne.

Prebudenie do nového roku po takmer celej prebdenej noci vám na zdraví nepridá. Buďte opatrní.

Tent, kto je teraz vedľa vás nemusí byť na tomto mieste o rok. Takže pozor na vašu tvrdohlavosť.

Povestné týždne pred výplatou po tak veľkom trovení vám neumožnia využiť povianočné akcie.

53
TÝŽDENNÉ HOROSKOPY
Horoskop baran.png BARANI
21. marec - 20. apríl
Horoskop byk.png BÝCI
21. apríl - 20. máj
Horoskop blizenci.png BLÍŽENCI
21. máj - 21. jún
Horoskop rak.png RACI
22. jún - 22. júl
Horoskop lev.png LEVY
23. júl - 23. august
Horoskop panna.png PANNY
24. august - 23. september
Horoskop vahy.png VÁHY
24. september - 23. október
Horoskop skorpion.png ŠKORPIÓNI
24. október - 22. november
Horoskop strelec.png STRELCI
23. november - 23. december
Horoskop kozorožec.png KOZOROŽCI
22. december - 20. január
Horoskop vodnar.png VODNÁRI
21. január - 19. február
Horoskop ryby.png RYBY
20. február - 20. marec