Týždenný horoskop Bližencov

Z Necyklopédia

Toto je horoskop Blížencov na jednotlivé týždne pre celý rok odpredu (tzv. „Misionársky“) aj odzadu (tzv. „Doggy style“). Myslíme na vás drahí čitatelia. Je to pre prípad, že potrebujete predpoveď aby ste vedeli serióznu prognózu ako na tom budete, či ako ste na tom boli.

Možno si niečo, čo máte naplánované rozmyslíte, preložíte niektorý dôležitý termín, vyhnete sa prieseru a astrologický tím NECYKLOPÉDIE vás týmto vlastne zachráni.

Horoskop blizenci
HOROSKOP Blíženci
Blížencom je vlastná vysoká inteligencia, sú výreční, majú výborný zmysel pre humor a diplomaciu. Radi sa hádajú o politike a o športe. Okrem toho, sú pokryteckí a náladoví. Nevedia sa biť, takže často dostávajú cez papuľu. Sú to fanatickí sexuálni maniaci, dokážu súložiť niekoľko krát denne, a to aj s členmi svojej vlastnej rodiny (potvrdené štúdiami v Rakúsku a Poľsku).
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Geniálne myšlienky si dnes nechajte pre seba. Nikto nepotrebuje vedieť, že ak dáte psovi na hlavu čiapku, vyzerá, ako keby vedel šoférovať auto!

Čerstvá zelenina vám dnes pomôže lepšie naštartovať sranie(lat. facientes stercus).

Problémy vo vzťahoch môže vyriešiť aj spoveď u farára. Spoveď u človeka, ktorý nikdy sex nemal a páčia sa mu mladí chlapci.

Prijmite každú možnosť zarobiť si pár peňazí, aj keby to znamenalo, že niekomu tým ublížite na zdraví.

1
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-2 2
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-3 3
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-4 4
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-5 5
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak budete veci v práci dosť dlho analyzovať, nakoniec nebudete pracovať vôbec.

Začnite cvičiť, pokiaľ máte viac kíl, než židia sviatkov v novembri.

Vyčleňte si čas na lásku, všetko si dopredu plánujte. Spontánne výbuchy lásky vás môžu dostať do väzenia.

Neinvestujte, za investovanie sa chodí do basy. Alebo to písali o inceste? ja neviem uš.

6
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-7 7
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vaša pozitívna energia bude negatívne vplývať na ľudí okolo vás.

Duševný pokoj je dôležitý pre vaše zdravie, dôležitejší než fyzický pokoj, dôležitejší než astrálny pokoj a omnoho dôležitejší než Pokoj 1408 od Mikaela Håfströma.

Nehrajte sa na samotára, nesvedčí vám to. Samotármi sú práve tí najúchylnejší ľudia(kňazi), vy predsa máte na viac.

Dajte v práci výpoveď. Dôverujte horoskopom! Píšu ich šťastní/nezamestnaní ľudia.

8
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Možno budete bojovať s nedostatkom voľného času, ak sa tak stane, počkajte kým Vám Váš čas počas boja ponúkne remízu. Prijmite ju, inak prehráte.

Babička Vám vždy hovorievala, cesnak je liečivý. Prečo si práve teraz nedáte do úst za hrsť cesnaku? Do konca týždňa sa budete cítiť zdravší.

Neodsúvajte svoju rodinu bokom. Na boku je roh. A na rohu predsa stoja len prostitútky.

Buďte viac ochotní ku kolegom a ochota bude viac kolegovská k vám.

9
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-10 10
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Čaká Vás šťastný týždeň hlavne v láske! Prvá osoba opačného pohlavia, ktorú dnes uvidíte, bude Vašou budúcou láskou.

Nejedzte bravčové. Vo Vašom prípade by sa totižto mohlo jednať o kanibalizmus.

Dajte si prestávku od masturbovania. Veľa dobrého škodí.

Vždy pracujte tak, aby ste na svoju prácu mohli byť pyšný. To znamená, ak ste pyšný na to, že robíte veľmi málo, alebo nedajbože ak nerobíte vôbec nič.. v poriadku, nič na tom nemeňte, pokračujte ďalej v rovnakom duchu.

11
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pokiaľ chcete skutočne uspieť, musíte viac pridať. Pokiaľ budete stáť v rohu, nikto vás zázračne neobjaví a pritom máte máte čo ponúknuť. Častejšie navštevujte synagógy, tie sú okrúhle resp. bez rohov.

Nepite kefír, budete mať sračku.

Mali by ste si viac ceniť, čo máte.

Čas sú peniaze. Zariaďte, aby ste mali menej času - automaticky to bude znamenať, že máte viac peňazí.

12
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-13 13
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-14 14
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-15 15
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-16 16
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ako jeden múdry človek povedal "Ak nepríde hora k Mohamedovi, my pôjdeme do tankoch a zrovnáme Budapešť." Vezmite si z toho ponaučenie, pre dosiahnutie niektorých našich cieľov je treba vynaložiť extrémne úsilie.

Vaše hnusné zdeformované telo si žiada troška pozornosti. Začnite cvičiť už.

Nedostatok sexu je možné kompenzovať lacnou ponukou zo strany bezdomovcov a bezdomovkýň.

Čas sú peniaze, a peniaze sú občas.

17
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-18 18
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Saturn sa červená a usmieva, Blíženci budú mať sexy týždeň.

Blíženci s rakovinou budú žiť minimálne ešte jeden ďalší týždeň.

Risknite to, buďte dobrodruh, vyskúšajte niečo nové - sexuálny pomer s rovnakým pohlavím. Tento týždeň je väčšia šanca, že sa vám to bude páčiť viac, než sex s osobou opačného pohlavia.

V práci vás pochvália, že máte dobrú prdelku. Niektorí z vás za to dostanú aj peňažný bonus od zamestnávateľa.

19
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-20 20
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ďalší úspešný týždeň pre blížencov! Blížencov čaká týždeň plný sexu. Teda okrem Vás!

Nedostatok sexu nemusíte hneď riešiť návštevou zdravotného zariadenia. Síce máte istotu, že Vás tam pojebú, ale aby to nebolo i naposledy.

Nafúknutý gumený panák(Anča) je príjemnejší spoločník ako nafúknutý partner.

Investujte do ropného priemyslu a do plastových hračiek.

21
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pre tých, ktorí radi veštia z kávy - Nekupujte Eduscho - .. pretože do neho chodia srať potkany. To môže ovplyvniť výsledky vašich veštieb.

Troška adrenalínu vám prospeje. Chodte neozbrojený do cigánskeho geta, v jednej ruke držte 30 kilový medený kábel, vhodný do zberných surovín. V druhej ruke držte 200 eur, v 10 eurových bankovkách - a mávajte nimi na cigáňov. Vydávajte pritom zvuky, ako hrací automat v krčme. Trim-ti-ri-rim, Tiri-rim-tiri-rim.. Potom stačí už len utekať a utekať a utekať. Trim-ti-ri-rim,.. tim tim tam, trim-ti-ri-ri..

Hviezdy neprajú plodnosti žien. Zahodte kondómy a antikoncepciu.. Môžete trtkať s kľudným svedomím.

Hoďte sa pod auto a žalujte potom vodiča za to, že vás zrazil. Tento týždeň máte šancu, že z neho vysúdite nejaké bubáky. Menejchápavým pripomenieme - hádžte sa len pod autá - pod vlaky v žiadnom prípade.

22
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-23 23
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Mandarínsky hviezdojeb Püšó Rům-Pűm Ümčöľ pred 150 rokmi predpovedal, že dnes "niekto" vo vašom znamení zomrie pri sexe.

Snažíte sa schudnúť? Bezúspešne? Hviezdy vám odporúčajú jesť mrkvu. Z mrkvy sa vo vašom organizme tvoria tzv. Oranžové krvinky, ktoré zabíjajú cholesterol, čistia krv, obličky a pečeň. U žien podporujú tvorbu mlieka v ceckoch. Mrkva je vraj dobrá aj na oči(?).

Pri sexe vám hrozí smrť. Preto radšej nesexujte vôbec, vydržte tento týždeň.

Stavte sa so svojim kamarátom, že si neolíže svoj lakeť. Vyhráte.

24
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Čaká vás týždeň plný romantiky. Ak ste snívali o tom, že si niekedy kúpite sviečku, teraz je ten vhodný čas. V hypermarketoch majú zľavy.

Ak sa začnete venovať nejakému športu, neznamená to ešte, že ste začali športovať.

Roztiahnite svoje nohy a uvidíte, že váš partner/partnerka k vám priletí a splní vám všetky priania. Jaj a nezabudnite mať na stole zapálenú sviečku.

Ak ste si od niekoho požičali, tak mu to teraz vráťte. Neskôr už bude neskoro, zas ich prejebete, zas nič nebudete mať.

25
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-26 26
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-27 27
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Bojte sa, dnešný deň nebude v naprostom poriadku, čoho sa chytíte, to sa pokazí. Svojho telefónu sa ani nedotýkajte.

Ráno si dajte do kávy aspoň 10 B-komplexov. Nebudú vás štípať komáre cez deň.

Na niektoré otázky nikdy nenájdete odpovede. Prečo ste vždy smutný? Aký je zmysel života? Prečo v Kalnej nad Hronom a Hornom Tekove nerastú lesné jahody?

Každý ich má málo, nie len vy, .. tak nemrnčite toľko.

28
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň budete mať silné nutkanie masturbovať v robote, ale odolajte tomu, inak pôjdete do basy.

Úsmev uvoľní telo, aj dušu, nezabúdajte, že lieči. Ak máte nádchu alebo ak vás bolí chrbát, usmievajte sa a určite vám to pomôže.

Ak už neviete, ako ďalej, poraďte sa blízkou osobou. Najbližšou osobou je samozrejme Boh, ale môžete sa poradiť aj s Jackom Bauerom.

Nedajte sa v práci vtiahnuť do klebiet, ktorými by ste iným ublížili. Okrem iného vás to zdržiava a vy sa potrebujete čo najskôr dostať domov, alebo do kostola, aby ste sa porozprávali s Bohom.

29
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-30 30
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vedci z Kanadského Ontária zistili, že hviezda NGC 246 nie je v skutočnosti hviezda, ale len šmuha na skle ich ďalekohľadu.

Umývajte si ruky! Na rukách môžete mať až niekoľko miliónov druhov baktérií, z nich polovicu sme ešte ani neobjavili.

Nejedzte zeleninu, keď onanujete, mohla by sa vám totižto zelenina dostať dnu do pohlavného orgánu.

Na peniazoch sa môže nachádzať mnoho baktérií, veď nikdy neviete, kto každí ten peniaz pochytal. Máte ďalší dôvod, prečo si umývať ruky, a ak nie ruky, tak si aspoň umyte peniaze.

31
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Fajčenie môže zabíjať. Zapáľte si a zabite svojich nepriateľov.

Nasadili ste šialené tempo, pribrzdite. Jete príliš veľa zdravých potravín.

Buďte k sebe vždy úprimní. Láska nie je politika. Láska sa nezoskupuje do "láskových strán", či združení - v danom prípade sa jedná o orgie. Tie však na Slovensku nie sú verejnosťou tolerované, pretože vždy keď sa koná orgia - Ježiš plače.

Investujte ich do svojej rodiny. Pamätajte, peniaze so sebou do hrobu nevezmete, svoju manželku/svojho manžela však áno.

32
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň vďaka hviezdam a ich polohe si budú môcť blíženci už iba fandiť.

Netrápte sa. Nič nie je také čierne, ako to na prvý pohľad vyzerá.

33
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pre tých, ktorí si radi leštia gule - Nekupujte Sidol... dlhšie používanie spôsobuje rakovinu. Aj po iné týždne.

Pomaly sa to bude zlepšovať a aj váš pán doktor sa vám tento týždeň raz pozrie pri rozhovore do očí.

Po zistení správ o vašom zdravotnom stave sa okolo vašej postele objaví viacero nových príbuzných.

Míňať budete určite menej peňazí ako počas predošlých mesiacov.

34
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nezúfajte! Tento týždeň sa okrem približovania Merkúra začne meniť aj vaša prognóza.

Áno je to pravda! Nebola to choroba, iba od antibiotík zničená črevná kultúra. Žerte veľa jogurtov a hlavne bryndzu.

Vzhľadom na zvýšený príjem bacilov actiregulárisov preferujte iba mobilnú komunikáciu. Mobilným operátorom nejaký ten prd neuškodí.

S peniazmi to ešte nie je ružové, ba ani biele, no sivé tiež nie... ale vraj ani absolútna čierna neexistuje.

35
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Čaká vás týždeň plný romantiky, lebo už aj starí Slováci hovorili: „Kto grgá, prdí, zdravie si tvrdí...“!

Konečne sa „nad Tatrou a aj nad vami blýska na časy“. Zotavujete sa.

Príbuzných po tom ako vysvitlo, že ide iba o falošné nádeje ubudlo a pravý priateľ(-ka) zostal(-a).

Pripravte sa menšie výdavky. Ďalšie narodeniny bude treba osláviť.

36
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Merkúr je v plnej zbroji a aj krídla má všade, kde treba. Tento týždeň je pre znovuzrodených blížencov ako stvorený.

Uff! Chlapi blíženci sú tento týždeň samci ako sa patrí, ženy blíženkyne sú tiež všade vždy pripravené... len začať, začať, začať...!

Jedzte veľa bielkovín, lebo látková výmena si pýta svoje.

Trochu ubudnú, však nové sily si pýtajú nejaké tie investície.

37
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Merkúr je stále v plnej zbroji, len treba mať vždy všetko pod kontrolou, lebo za dverami číha nepriateľ: decko.

Zrelaxovaná psychyka, vyplavené hormóny: Tak zdraví ste už dávno neboli.

Stále jedzte a pite veľa bielkovín, lebo látková výmena si pýta svoje. Platí staré dobré pravidlo: „Liter vína, liter mlieka: tri dni stojí, štyri strieka...

Peniaze stále nie sú najdôležitejšie, iba sú potrebné.

38
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň má Merkúr niečo s Plutom. Môže to byť iba pekný vzťah: však Pluto nie je Mars, no Venuša by bola lepšia a hlavne jej pahorok.

Zdravie je už v kondícii, treba to využiť a začať športovať. Taká slovenská hádzaná na zvýšenie odolosti nezaškodí.

Vzťahy k opačnému pohlaviu treba trochu tlmiť a zamerať sa biznispartnerov.

Tento týždeň je na výrobu peňazí ako stvorený.

39
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Merkúr má svoje dni stále. Aj postavenie Marsu praje hazardu a tak sú blíženci vo svojom živle. Platí staré známe preriekadlo: „Kto má šťastie v hre, lásku nepotrebuje...

Sem tam vás potrápi riť, lebo bude mať stavy, keď „do nej ani zastrúhaný vlas nevójde“, no treba to len prekonať. Odvážnemu aj šťastie praje.

Sused na vám serie pred dvere, ale ináč je všetko na svojom mieste. Pozor na kurvy, lebo cítia peniaze.

Vďaka dobrému zdraviu a matke guráži sa darí a darí... len treba vedieť kedy prestať.

40
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pokiaľ správne využijete svoj talent a schopnosti, ste na najlepšej ceste nielen k úspechu a šťastiu, ale aj k vesmírnym ľuďom.

Vyvážená strava pomáha k lepšiemu tráveniu a vy nebudete toľko prdieť.

Vo vzťahoch viac dbajte na úprimnosť a čestnosť, než na taktnosť a bontón. Vynadajte svojej polovičke, ak cítite, že máte pravdu a on/ona nie.

Vyhýbajte sa riskantným investíciam a svoje peniažky rozmaznávajte, hladkajte a buďte k ním nežný. Čoskoro sa s nimi budete musieť rozlúčiť.

41
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak chcete pomáhať, tak hviezdy vás pekne prosia - pomáhajte nezištne. Tento týždeň vám ľudia budú oplácať každú maličkosť, spôsobmi, ktoré sa vám nemusia práve ľúbiť.

Ste vo výbornej kondícií, neverte známym, ani priateľom, ani doktorom, ktorí tvrdia opak.

Ak už ste naozaj v koncoch, a potrebujete poradiť, požiadajte o radu Boha.

Nebojte sa peňazí. Peniaze nemajú zuby, ani pazúre, ani pandúrov. Sú neškodné.

42
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-43 44
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak stretnete niekoho z minulosti, neporovnávajte situácie vtedy a dnes. Tieto obdobia nemajú nič spoločné, kedysi bol svet iný, ženy nemohli hlasovať, židia sa báli ísť sprchovať a Arnold Schwarzenegger mal kedysi 70 kíl. Doba sa mení a ľudia sa menia spolu s dobou.

Pasívne zdravie môžete podporiť aktívnym ničnerobením. Ničnerobenie zatiaľ nebolo zdanené, za zdravie a problémy so zdravým ale musíte platiť.

Vo vzťahu sa dopúšťate stále tých istých chýb a preto vás Nikto nemá rád.(máme na mysli osobu Nikto)

Mali by ste pracovať tak, aby ostatný okolo vás nemuseli pracovať vôbec.

45
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Neodsúvajte dôležité rozhovory na neskôr, neskôr môže byť osoba, s ktorou ste mali na pláne rozhovor, mŕtva.

Ak cítite únavu, mali by ste si oddýchnuť, inak ľahšie prepadnete depresii, obezite, v pokročilom veku hrozí aj barbaricitída.

Vedeli ste, že lásku sa dá aj kúpiť? Na Slovensku je láska najlacnejšia na východe.

Nechoďte do práce, flákajte to. Šéf si všimne, ako veľmi chýbate jeho firme a zvýši vám plat, len aby vás dostal naspäť.

46
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Zaľúbte sa! Osamelí ľudia umierajú mladší.

Šetrite energiou, budete ju potrebovať koncom týždňa.

Kto chce viac, musí pridať, samé vám z neba nič nepadne. Až na lietadlá a krúpy.

Pozor, šťastie neznamená viac peňazí. Funguje to len naopak - peniaze, znamenajú viac šťastia.

47
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nebojte sa zbytočných komplikácií, žiadne zbytočné komplikácie nehrozia. Aby ste tomu správne rozumeli komplikácie vám hrozia, no nie tie zbytočné.

Pre úspech musíte niečo obetovať. Tento týždeň si po každom jedle strčte prsty do hrdla.

Ak si nerozumiete s partnerom, rozíďte sa. Je tu okrem nej osoba, ktorá vás vždy milovala, vždy vás mala rada a vždy stála pri vás a pomáhala vám. Tou osobou je Ježiš Kristus.

Ak sa nechcete báť o svoje peniaze, najjednoduchšie riešenie je prísť o ne. Až žiadne mať nebudete, vtedy sa o ne nemôžete ani báť.

48
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pozor na sny, ktoré sa nemôžu naplniť a vy ste im celkom podľahli.

Presladených nápojov už bolo dosť, vymeňte ich za čistú vodku.

Vyhýbajte sa im, uškodili by vášmu psychickému zdraviu. Psychické zdravie sa môže liečiť napr. vodkou.

Prečo chcete čoraz viac, keď ste na tom celkom dobre, v porovnaní s deťmi v Afrike.

49
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-50 50
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-51 51
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nájdite si dôvod na úsmev. Inak sa nebudete usmievať.

Jedzte hrach. Dobre sa z neho prdí.

Nulové. Zabudnite na objatie, zabudnite na bozky, zabudnite na všetko, čo má niečo spoločné s romantikou. Hviezdy Vám v tejto oblasti nič neprajú, zmierte sa s tým.

Vybite svojmu partnerovi/partnerke zuby a schovajte ich pod vankúš. V noci Vás navštívi Zúbková Víla a štedro sa Vám zavďačí. A ak odrežete končatinu, tak príde Končatinová víla, a ak vytiahnete oko z lebky pomocou lyžičky na čaj, príde Očná víla..

52
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Blíženci-53 53
TÝŽDENNÉ HOROSKOPY
Horoskop baran BARANI
21. marec - 20. apríl
Horoskop byk BÝCI
21. apríl - 20. máj
Horoskop blizenci BLÍŽENCI
21. máj - 21. jún
Horoskop rak RACI
22. jún - 22. júl
Horoskop lev LEVY
23. júl - 23. august
Horoskop panna PANNY
24. august - 23. september
Horoskop vahy VÁHY
24. september - 23. október
Horoskop skorpion ŠKORPIÓNI
24. október - 22. november
Horoskop strelec STRELCI
23. november - 23. december
Horoskop kozorožec KOZOROŽCI
22. december - 20. január
Horoskop vodnar VODNÁRI
21. január - 19. február
Horoskop ryby RYBY
20. február - 20. marec