Týždenný horoskop Kozorožcov

Z Necyklopédia

Toto je horoskop Kozorožcov na jednotlivé týždne pre celý rok odpredu (tzv. „Misionársky“) aj odzadu (tzv. „Doggy style“). Myslíme na vás drahí čitatelia. Je to pre prípad, že potrebujete predpoveď aby ste vedeli serióznu prognózu ako na tom budete, či ako ste na tom boli.

Možno si niečo, čo máte naplánované rozmyslíte, preložíte niektorý dôležitý termín, vyhnete sa prieseru a astrologický tím NECYKLOPÉDIE vás týmto vlastne zachráni.

Horoskop kozorožec
HOROSKOP Kozorožec
Kozorožci sú rodení umelci. Vedia hrať na klavíri, na gitare, na citare, na husliach, na nervy, na medicinbale a aj na karafiáte. Sú to úžasní herci, dokážu oklamať i samých seba, a hravo prejdú aj cez detektor lži. Kozorožci majú slabú telesnú stavbu, ale chodia furt vzpriamene s hlavou vztýčenou k nebesiam, to preto, aby vyzerali ako frajeri. Kozorožci sa vyskytujú rovnako v mestách, ako aj vo voľnej prírode.
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak sa chcete niekomu zdôveriť, tak len odborníkovi(článok tu: Vilo Rozboril).

Nič vážne vám nehrozí, ale pozor na rakovinu hlavy.

Z neznámeho dôvodu budú kozorožci pre ostatné znamenia tento týždeň pôsobiť ako afrodiziakum.

Financie sa vás držia ako keď Rochnyak drží kokot. Máte šťastie, užívajte si svoje peniažky.

1
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň si musíte ešte viac uvedomiť, že ste zodpovedný za svoje mentálne zdravie. Pripravte sa na nástrahy svojho podvedomia.

Vaše dengľavé kosti budú zraniteľné, nevychádzajte z domu ani z postele - najviac úrazov sa stáva v domácnosti.

Nikto vás nechce, zlepšujte svoje vzťahy so zvieratami.

Hviezdy sú naklonené akémukoľvek vášmu investovaniu, pozn. Dow Jones bude celý týždeň stúpať.

2
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Beda vašim nepriateľom. Tento týždeň bude týždňom pomsty.

Je polovica januára, dobre sa oblečte, inak prechladnete.

Nenadväzujte nové vzťahy, aj tak si už neviete rady, čo s toľkými priateľmi.

Peniaze nie sú zajace, neutečú. Ak áno, vezmite si na ne dupľovku.

3
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Budete sa musieť porozprávať so svojou rodinou. Spoliehanie sa na šťastie sa Vám nevyplatí.

Zdravie Vás tento týždeň neopustí. Pokojne si sadnite za volant.

Hrozí nepredvídateľný problém. Keďže sa nedá predvídať, strčte hlavu do piesku.

Spoľahnite sa na vlastné pocity. Intuícia Vás neopustí, pustite sa preto do riskantných podnikov a investuje do akcií Slovak Telekomu.

4
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Niekedy je menej viac a niekedy je viacmenej viac menej než menej viac.

Ak máte pocit samoty, neprechovávate žiadne emócie voči svojej rodine a priateľom, cítite sa prázdny a máte od 20 do 25 rokov, môže sa jednať o prvé príznaky schizofrénie.

Nič nerobte nasilu. Nikdy. Dajte pod zadok vankúš a ak ani to nepomôže, kúpte si lubrikant.

Zvýšený zisk môže znamenať súčasne aj zvýšené výdavky.

5
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-6 6
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-7 7
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Šaty nerobia človeka. Človek robí šaty. Zvyčajne sú to človekovia z Číny vo veku do 13 rokov.

Ak vás bolí srdce, otvorte ho.. na chirugií.

Ak vám nestačí, čo máte, verte že okrem toho čo máte, máte aj smolu.

Vedeli ste že peniaze sa dá aj vyhrať na automatoch v krčme?

8
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-9 9
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-10 10
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-11 11
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-12 12
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-13 13
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nedajte sa odradiť únavou, ak ste sa zle vyspali. Snažte sa dospať to v práci.

Ak si zdravie neviete kúpiť, skúste ho aspoň predať. Boli by ste prvý, komu sa to podarilo.

Čudovali by ste sa, ako málo ľudí by ste prekvapili - keby ste sa im priznali že ste homosexuál.

Obetujte čas na ľudové remeslá, možno v sebe objavíte talent, ktorý sa Vám podarí speňažiť. Už ste niekedy skúšali vyrábať krpce? (Pozor, nie krpcov, to vie vyrobiť každý.)

14
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-15 15
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-16 16
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vaše cesty sú nejasné, zahmlené.. alebo zadymené, .. to môže znamenať že niekde horí. Vezmite so sebou do roboty hasiaci prístroj, pre istotu.

Jedzte len jedlá, ktoré sú zdravé a ktoré schválila katolícka univerzita v Poprade.

Dnes sa asi stretnete s človekom, ktorý vás bude presviedčať o svojich kvalitách, prednostiach a skúsenostiach, ale od začiatku vám bude jasné, že je to obyčajný cigáň v šušťákoch.

Neriešte majetok boháčov okolo vás, ale urobte niečo pre vlastné bohatstvo. Okradnite boháčov.

17
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-18 18
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-19 19
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-20 20
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-21 21
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vy budete v pohode. Trávte čas pomáhaním ostatným, ktorým horoskop na tento týždeň akosi nevyšiel.

Pred spaním poctivo vykonajte aj malú, aj veľkú potrebu. V noci vám behom spánku bude hroziť, že sa pototo..

Potešte svojho partnera nejakým darčekom. Potrebuje to, mal na hovno deň.

Miňte ich na ten darček, partnerovi.

22
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Bacha, stúpite do hovna. Majte pripravenú náhradnú obuv. Bosí vonku nebehajte, v žiadnom prípade.

Pomaly by ste mali začať pri masturbácií používať aj druhú ruku, to preto, aby ste ich mali obe rovnako svalnaté.

Chodte von na ulicu a pobozkajte prvého človeka, ktorého zbadáte. Risk je zisk.

Chytte do rúk lopatu, a utekajte s ňou na vidiek. Tam nájdite väčšiu kopu hnoja, lopatou ho rozryte, a pozbierajte odtiaľ červy. Tie potom predajte v meste v obchode s rybárskymi potrebami. Znamenie Kozorožec má tento týždeň lepšiu karmu v hľadaní červov, než ostatné znamenia.

23
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Bratia čistoty(po arab. اخوان الصفا Ichván as-safá) predpovedali, že Rakom a Kozorožcom sa tento týždeň bude dariť v láske.

Posilňujete? Tak s tým prestaňte, aj tak vám to nepomáha.

Prekypujete energiou, tú môžete vypustiť napríklad na Swingers, kde by ste sa mali stretnúť s ľudmi v znamení Kozorožec. Presvedčte svojho partnera/partnerku, aby spolu s vami vyskúšali niečo nové.

Skočte do fontánky šťastia a prianí, pozbierajte drobné, a zmiznite odtiaľ najrýchlejšou cestou. Toto je jediný spôsob, ktorý vám tento týždeň zaručí aspoň aký taký zárobok. Kozorožcom sa bohužiaľ nebude dariť vo finančných záležitostiach. Vyhýbajte sa nákupom/predajom.

24
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň budete mať rovnako skvelý(alebo na hovno?) ako ten predošlý. Je to tým, že hviezdy sa od tej doby vôbec nezmenili a Zem sa otáča stále rovnako.

Naučte sa prvú pomoc, mohli by ste ju v budúcnosti potrebovať. Veď čo ak sa vám stane nejaký úraz?

Boli, sú, aj budú. Môžete si robiť čo len chcete, partner/partnerka vám na to nič nepovedia.

Máte príležitosť úspešne vykradnúť svoju prvú pobočku banky. Hviezdy vravia, že by sa vám to výnimočne mohlo podariť. Choďte v noci, a nezabudnite mať ponožku na hlave.

25
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vypnite si telefón, čaká vás blbý deň.

Dnes rozhodne necvičte, venujte sa druhej najdôležitejšej veci v živote. Posteli.

V partnerskom zväzku buďte úprimní. Nemá zmysel klamať, že ste neboli v krčme, v bordeli,

Máte pocit, že finančne vás nehodnotia tak, ako by ste si zaslúžili? Poviem Vám tajomstvo, ten pocit má každý. Dokonca aj cigáni nezamestnaní.

26
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-27 27
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak vás niekto obviní z chúlostivej situácie, nesnažte sa brániť krikom a výčitkami, lepšie bude, ak sa do toho rovno pustíte päsťami a kopancami. Veci sa len málokedy vyriešia samé od seba.

Ak máte problém s nízkym tlakom, alebo ak vás svrbia oči, dajte si pohár červeného krabicového vína.

Ak si myslíte že to medzi vami nefunguje, vedzte, že väčšina ľudí okolo vás si to myslí už veľmi dlho.

Nevyhadzujte peniaze von oknom, inak začnú pred váš dom chodiť cigáni.

28
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V osobnom živote sa Vám stane niečo, čo ste nečakali, ale vedzte, že vás to poteší.

Vedeli ste, že mäso úhora znižuje riziko vzniku rakoviny pankreasu? Úprimne - redakcia Necyklopédie nevedela ani to, že mäso úhora sa smie jesť.

Ak pre vás niekto veľa znamená, nesnažte sa ho meniť na svoj obraz. Boh nás menil na svoj obraz, ..a vidíte ako ten náš svet dnes vyzerá..

Nepríjemných kolegov riešte tak - že ich okradnete. Tým sa im pomstíte a súčasne si finančne prilepšíte.

29
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Zoskupenie hviezd tento týždeň spôsobí, že kozorožcom, ale aj ostatným cicavcom, budú rýchlejšie rásť nechty a vlasy.

Choďte už prosím k zubárovi ach fuj.

Doprajte si kvapku všehodžúsu, aj malá kvapka dokáže zázraky.

V práci nikomu nesľubujte hory doly, hory vlastní Váhostav a v dolinách spieva tučný Kuli a kto už by ho len chcel počúvať. Nikto.

30
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak ste snívali o kastrácií seba, či nejakého vášho známeho, teraz je ten správny čas! Predpovedáme, že cena operácií semenníkov klesne tak, že si ju každý bude môcť dovoliť.

Doprajte si trochu odpočinku, ak od rána sedíte za počítačom.

Pobozkajte svojho milovaného/milovanú na dobrú noc. Nikdy neviete, kedy človek zomrie počas spánku.

Nemajte obavy, tie peniaze, čo boli, tak tie aj budú. A tie peniaze, ktoré nie sú, tak tie zatiaľ ani nebudú.

31
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Čaká Vás veľmi veľa povinností, sústreďte sa! Predtým ako udriete klinec po hlavičke, overte si, či máte doma kladivo.

Nepite bylinkové nápoje, lebo budete mať sračku.

Kvalita vzťahu je priamo úmerná kvalite Vášho partnera.

Mnohých z Vás čaká dobrá budúcnosť, ktorá nie je založená na peniazoch. I bezdomovec môže byť šťastný. A to aj z maličkostí ako napríklad - že neprší, že nesneží, že našiel na zemi nedofajčenú cigaretu, alebo prehovoril svojho kamaráta-bezdomovca na orálny sex v prírode blízko mesta.

32
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Saturnovi sa práve dojebal prstenec. V 33. týždni by ste sa mali konečne začať hýbať. Skúste si vyhľadať nejakého Barana a hodiť mu do ksichtu slovko „nie!“.

Kĺby, kĺby a zase len tie choré kĺby. Načo sa namáhate. Prečo radšej neležíte niekde na slnku na deke.

Nepchajte sa každému do zadku a začnite si nový normálny temperamentný vzťah.

Zase klasická monotónna robota, ktorá vás k bohatstvu neprivedie. Nájdite si nejakého dobrodruha, ktorý vám pomôže.

33
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nebuďte takí opatrní. Nie vždy keď si nepozeráte pod nohy, musíte stúpiť rovno do hovna. Smelo na vec a dajte po papuli nejakému levovi.

Počas prvej polovici týždňa skúste risknúť bandžidžamping. Utuží vám to sebavedomie. Od polovice týždňa ho skúste aj s gumeným lanom.

Keď vás niekto nepočúvne na prvé slovo jebnite tanier o stenu. Pohľad na vás sa u vášho okolia radikálne zmení.

Skúste ruletu. Stačí tisíc Euro a môžete mať na jeden hod guľkou tridsaťšesťtisíc... niekedy.

34
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

No tento týždeň si môžte byť stopercentne istí, že všetko ja tak ako má byť. Kto vás stretne, ten si kopne. A keď si otvoríte ústa, tak si aj odpľuje.

No nič sa nedeje. Už sa vyrábajú dlahy z plastov, takže nemusíte by iba v bielom.

Hľadajte. Azda nájdete takého debila, ktorý bude pripravený sa s vami baviť.

Tento týždeň by asi bolo iba jedno východisko: pozbierať v špajzi nejaké zálohované fľaše. Možno ani od hladu neumriete.

35
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ako tak lepšie ako minulý týždeň. Hlavné, že sa zdravie napráva.

Nebolo to zloemné, iba vytknuté. Behať sa nedá, ťažké tiež ešte nedvíhajte, hádam až na budúci týždeň.

Sympatická osôbka sa vám bude zdať spriaznená. Nepodľahnite pokušeniu ukázať jej, že ste niekto. Trošku skromnosti vám iba pomôže.

Uha! Preplatky za elektrinu! Či iné nečekané peniaze. Vidíte: stačilo len vydržať.

36
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Zase iba nariekanie! No ale nie je predsa dôvod byť zronený. Však tento týždeň je lepší ako minulý. Až sa zdá, že budúci bude ešte lepší.

Zdravie slúži Snáď tá paranoidná schizofrénia, ktorú by vám mohli diagnostikovať, je len výplodom vašej príliš otvorenej spontánnosti. Treba si dávať pozor, ako sa správate a aj táto diagnóza vás obíde.

Týždeň, v ktorom bude šanca zažiť svoj prídel najpríjemnejšieho kontaktného športu.

Všetko sa na dobré obracia. Len ako začať míňať!

37
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-38 38
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Noste so sebou vreckovky, pre prípad, že by vám z nosa tiekol sopeľ. Alebo keby ste sa posrali, a potrebovali by ste urgentne odstrániť náklad z vašich nohavíc niekam preč, rýchlo, bez toho aby si to niekto povšimol..

Budú vás prenasledovať žalúdočné kŕče. Žerte tabletky.

Ženy, pocukrujte si vagíny kryštálovým cukrom. Niekedy aj troška cukru spraví rozdiel v chuti. Muži, na svoje falusy nastrúhajte parmezán, ako odplatu..

Netrápte sa nimi. Veď sú to len papiere. A papiere sa dajú aj vytlačiť.

39
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-40 40
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-41 41
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Príliš šetríte úsmevom, mali by ste sa viac radovať, hoci aj z maličkostí. Tento týždeň sa smejte na všetkom. Hviezdy ospravedlnia aj porušenie bontónu, pokojne sa smejte aj na úmrtiach vo večerných správach na TV Narkóza alebo TV HNOJ.

Relax je potrebný, tak sa mu poddajte. Nechoďte do roboty.

Strach je dobrá vec, strach máme vtedy, ak nechceme niečo stratiť. Usilujte sa o to, aby sa vás ľudia báli.

V diaľke sa črtajú nové príležitosti, buďte trpezliví. Nikdy neviete kedy vás vyhodia z práce a nikdy neviete, kedy vás vezmú do inej.

42
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Snažte sa, aby počet problémov ktorých máte, bol nižší, než počet problémov, ktoré spôsobujete ostatným vo svojom okolí.

Venujte sa fizyckému, aj psychickému oddychu. Ležte nehybne, zatiaľ čo na nič nemyslíte, len tak sa vám najlepšie uľaví od každodenných povinností.

Keby ste viac komunikovali a menej kopulovali, mali by ste viac kamarátov.

Ak premýšľate nad dovolenkou - zabudnite. Treba makať, Tady se musí fachčit makat!

44
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-45 45
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-46 46
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Snažte sa v každej situácii chovať racionálne a pohnite rozumom aj v prípade, že žiadny rozum nemáte.

Pravidlá sa majú dodržiavať, nie sú tu len tak. Gravitáciu neoklamete, ak vyskočíte z okna, ublížite si.

Láska a čas zahoja všetky rany. Pokiaľ nemáte AIDS.

Pozor na podvodníkov. Trik je, že viac ich je nad vodou, než pod vodou.

47
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň ešte nezomriete.

Ak chodíte cvičiť, uistite sa, že to robíte správne. Behanie v značkovom oblečení vám automaticky dobrú postavu nezabezpečí.

Kritika sa v istých chvíľach nehodí, na to pamätajte,

Ak sú ostatní v práci spomalení - Vy pridajte, aby ste ich zahanbili. Alebo vás vysmejú. Tak či onak, aspoň že nie ste Emo.

48
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-49 49
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-50 50
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-51 51
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pod lampou býva najväčšia tma. Pod sviečkou je aj tma, ale aj najviac mŕtveho hmyzu. Zamyslite sa nad tým.

Vaše telo je silné ako nikdy predtým. Môžete vyskočiť z okna, môžete strčiť svoj jazyk do 400V zásuvky, môžete - Môžete skúsiť všetko, čo ste v živote skúsiť chceli. Nič Vás nezabije. A čo Vás nezabije, to Vás posilní.

Pripomeňte svojmu partnerovi/partnerke, ako moc Vám na vašom vzťahu záleží. To len tak preventívne, aby sa na to nezabudlo.

Zákusky ktoré ste nestihli pojesť, pošlite deťom do Afriky. Peniaze za to nedostanete, ale Boh je že vraj spravodlivý, a niekedy v živote by Vám to potom mal vrátiť.

52
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Kozorožec-53 53
TÝŽDENNÉ HOROSKOPY
Horoskop baran BARANI
21. marec - 20. apríl
Horoskop byk BÝCI
21. apríl - 20. máj
Horoskop blizenci BLÍŽENCI
21. máj - 21. jún
Horoskop rak RACI
22. jún - 22. júl
Horoskop lev LEVY
23. júl - 23. august
Horoskop panna PANNY
24. august - 23. september
Horoskop vahy VÁHY
24. september - 23. október
Horoskop skorpion ŠKORPIÓNI
24. október - 22. november
Horoskop strelec STRELCI
23. november - 23. december
Horoskop kozorožec KOZOROŽCI
22. december - 20. január
Horoskop vodnar VODNÁRI
21. január - 19. február
Horoskop ryby RYBY
20. február - 20. marec