Týždenný horoskop Panien

Z Necyklopédia

Toto je horoskop Panny na jednotlivé týždne pre celý rok odpredu (tzv. „Misionársky“) aj odzadu (tzv. „Doggy style“). Myslíme na vás drahí čitatelia. Je to pre prípad, že potrebujete predpoveď aby ste vedeli serióznu prognózu ako na tom budete, či ako ste na tom boli.

Možno si niečo, čo máte naplánované rozmyslíte, preložíte niektorý dôležitý termín, vyhnete sa prieseru a astrologický tím NECYKLOPÉDIE vás týmto vlastne zachráni.

Horoskop panna
HOROSKOP Panna
Panny sú roztrasené a slabé, často myslia na samovraždu. Nevynikajú v žiadnej športovej aktivite, nevedia súložiť, nevedia si správne zaviazať šnúrky na topánkach. Sú však dobrí matematici, fyzici a pekne píšu. Ich písmo je krajšie, než písmo ostatných znamení. Panny sú čistotné, precízne a skromné. Radi upratujú vo svojej domácnosti. Vedia variť a zvláštnosťou je, že síce v súloži nie sú dobré, zato v orálnom sexe sú o niečo lepšie než ostatné znamenia.
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Istota je lepšia, ako miliónové vzdušné zámky. Istotu sa dá aspoň sľúbiť, zatiaľ čo tie zámky už na prvý krát znejú nereálne.

Šetrite svoje zdravie, budúci týždeň ho budete potrebovať.

Ste atraktívni a žiadúci pre všetky ostatné znamenia. O takých vzťahoch, aké budete mať tento týždeň ste doteraz len snívali.(Černošky, mladí chlapci, Russian Mature, Shemale a pod.)

Ak budete hovoriť na rovinu, prestanete si odďalovať vyhadzov. Nech to máte čím skôr za sebou, na čo to naťahovať?

1
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-2 2
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-3 3
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-4 4
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-5 5
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-6 6
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-7 7
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň nerobte žiadne zásadné zmeny. Mohlo by to ovplyvniť budúcnosť vesmíru.

Nejedzte ananás. Budete z neho mať hnačku.

V súkromí zavládne pokoj, aký už dlho nebol. Rozídete sa s partnerom.

Ak niečo nepotrebujete, vzdajte sa toho. Finančná situácia vždy odráža vašu snahu. Donald Trump začínal ako Avon Lady, dnes vlastní hotely, reštaurácie, má dokonca vlastnú značku kolínskej.

8
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-9 9
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-10 10
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Istá správa dnes ovplyvní vývoj vašich najbližších dní. Nebojte sa ničoho, len sa vyvarujte unáhlených rozhodnutí a hlavne neotvárajte žiadnu poštu.

Ak vás nebaví aktívny šport, venujte sa pasívnemu a predstavujte si že sa popritom venujete aj aktívnemu športu. Pozerajte v TV slovenskú hokejovú reprezentáciu, zatvorte si oči a predstavujte si že VY dávate góly, keď už tí naši chlapci s tým majú problém.

Spomínajte na predošlé lásky a predstavujte si, že sa im teraz v tomto momente darí omnoho menej, ako práve vám.

Možno nemáte prácu snov, ale hlavne že máte prácu. Autor tohto horoskopu(tiež panna) je nezamestnaný a musel predať auto, aby si mohol dovoliť okrem iného aj internet, vďaka ktorému teraz píše tieto blbé horoskopy.

11
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-12 12
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-13 13
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-14 14
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-15 15
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-16 16
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nestrácajte hlavu! Kto to má po vás furt upratovať?!

Vyhýbajte sa ľudom, ktorí vás stále provokujú. Dnes hviezdy vašej fyzickej zdatnosti neprajú vôbec ništ, bitku by ste prehrali raz dva.

Máte pred sebou veľmi zaujímavé obdobie, plné nečakaných situácií. Niekto vám napíše list, niekto v rodine vám zomrie, a niekto vám napľuje do jedla a vy to potom zjete. Príjemnú zábavu prajeme.

Máte ich dosť, viac vám netreba.

17
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-18 18
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-19 19
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-20 20
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-21 21
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pri Merkúre bola spozorovaná Dávidova hviezda. Čaká vás lukratívny týždeň

Neposilňujete? Nevadí, už je s tým zbytočné začať, už vám to aj tak nepomôže.

Ostanú také, ako ich máte teraz. Hviezdy na nebi na tom nič nezmenia.

Choďte na dostihy, a stavte svoj byt, svoje auto a svoje úspory na jedného - je jedno ktorého - koňa. S najväčšou pravdepodobnosťou to vyhráte.

22
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň má váš imunitný systém dovolenku. Umývajte si ruky po sraní.

Predpokladáme že to už vám je jasné.. Von chodte v dvoch pulóvroch a v zimných bagančiach, aby ste neprechladli. Pred opustením domu požite dva Ibalginy a liter horúceho čaju.

Hviezdy vás varujú, dávajte si pozor, aby ste nespravili chybu, ktorú by ste potom mohli do konca života ľutovať. Žiadna svadba.

Hrozí vám, že vás v obchode ojebú. Kontroluje svoje peniažky a kontrolujte svoje bločeky.

23
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-24 24
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V noci bolo zamračené, naši horoskópovia preto nevedeli jednoznačne určiť, či budete mať v láske šťastie, či nie. Na stratu panenstva však nie je nikdy neskoro.

Mnohým Pannám dnes začne vypadávanie vlasov(Ženy nie sú výnimkou). Nebuďte z toho smutní, je to niečo, čo raz muselo prísť. A okrem toho, ceny parochní za posledných 10 rokov výrazne klesli.

Nemôžeme vám poradiť, ale odporúčame neriskovať a radšej sa tento týždeň vyhýbať svojmu partnerovi, aby ste náhodou niečo nepokazili.

Buchnite si po vačku a kúpte si 17 prepraviek mrazenej pizze. Vydrží vám dlho, teoreticky, do októbra nebudete musieť nakupovať žiadne potraviny.

25
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Dnes budete plný optimizmu a smiechu. Toľko veci sa pokazí, že väčšinu dňa sa na tom budete smiať cez slzy.

Fyzickej a inej náročnej práci sa dnes vyhnite. Ostaňte v posteli, ani do roboty nechoďte.

Pokúste sa svojej polovičke zdvihnúť sebavedomie. Budete k tomu potrebovať žeriav.

Ak nemyslite na zadné vrátka(Nie Vratka z Iné kafe), tak vás to dobehne.

26
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-27 27
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V noci zo soboty na nedeľu vzniklo niekoľko nových malých a veľkých trpaslíkov. Na našu planétu tu nemá žiadny vplyv, no napriek tomu odborníci z Terchovej dúfajú, že to vysvetlí, prečo na tekvicových poliach pri Oravskej Jasenici nedochádza k jadrovej fúzií.

Bežte do prírody a nadýchajte sa čerstvého vzduch. Vzduch v meste je plný smogu, toxínov, kyslíku, hluku a cigaretového dymu.

Pokiaľ si myslíte, že v láske ste sa už sklamali, tak si počkajte, čo ešte len zažijete v tento týždeň. Pokiaľ ste slobodný/á, tak vám samozrejme nič nehorzí.

V práci by ste sa mali viac snažiť, lebo inak vás vyjebú.

28
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-29 29
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vaše hviezdy sú zoskupená do tvaru kobla. Pripravte sa na trochu viac stresu, nachystajte si zásoby xanaxu a magnéziových injekcií.

Prospela by vám zmena v stravovaní. Zložte si nový jedálniček, ktorý bude obsahovať aspoň z 50% jedlá obsahujúce horalky a chrumky.

Srdce Vášho partnera/partnerky nutne potrebuje deflagráciu.

Ak ste si istý, že zajtra zomriete - skúste ešte dnes minúť všetky svoje peniaze.

30
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Hneváte sa, pretože vám niečo nevychádza tak ako ste to mali naplánované? Pozrite sa na to takto, deti v Afrike musia žrať chrobákov aby nezdochli od hladu.. Pamätajte, vždy sú horšie veci, než tie, čo práve trápia vás.

Prekypujete energiou! Nepotrebujete nič.

Sex je ako Counter-Strike, keď sa netrafíte, ste v riti.

Zvážte, či svoje nadbytočné financie nie je lepšie investovať do niečoho. Napríklad do alkoholu.

31
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Spoliehajte sa hlavne sami na seba. Nespoliehajte sa Supermana ani Spidermana lebo sú vymyslení, Bud Spencer je už starí a Chuck Norris nepomáha nikomu, ak to on sám nechce.

Dnes rozhodne netrápte svoj žalúdok. Žiadne mastné nezdravé jedlá, jedzte radšej mrazené potraviny, ako napríklad vodu z vodovodu alebo ruskú zmrzlinu.

Panny čaká erotický týždeň! Áno, aj také mrzuté znamenia ako sú panny občas majú sex. Tento týždeň ho bude dva krát toľko, ako predtým.

Práca je ľahká len ak Vás baví, alebo ak robíte prostitútku. Ale nie v Afrike lebo tam je AIDS.

32
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vládne vám Merkúr. Ste inteligentní a úslužní a teraz v 33. týždni vám je to tak akurát na hovno.

To, čo vás trápi neexistuje. Všetko si len namýšľate! Ste zdraví ako ryba.

Objekt vašej túžby zase nič o vás nevie, pozrite sa mu raz do očí a usmejte sa... možno potom na niečo prídete.

Zase vymýšľate a vaši kolegovia vás majú v robote plné zuby. Dajte sa radšej na podnikanie a nerobte na tých idiotov.

33
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Niekto musí vymýšľať a niekto musí makať. Vy ste tí, ktorí budú aj tento týždeň makať a basta!

Tie kecy o reume a podobných ťažkostiach si nechajte pre seba. Ste zdraví a nič vám nie je!

Asi vám to treba povedať priamo: „Nemému decku ani vlastná mater nerozumie...“, tak sa konečne ozvite, lebo nič nikdy nedosiahnete.

Konečne sa pustite do toho, čo naozaj dokážete. Naozaj! A peniaze budú!

34
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

To, že je niekto Panna neznamená, že je krehotinka. Nevyplakávajte a tých pár pracovných dní treba vydržať. A doma tiež treba všetko porobiť tak, ako sa patrí.

No tak! Čo to má znamenať, že vás všetko zase bolí. Takých tu bolo! Začnite sa normálne hýbať a neotravujte ostatných ľudov svojimi hypochondrickými záchvatmi.

Každý sa vám zase vyhýba? Nečudujte sa tomu. Ľudovia si tiež potrebujú nejako oddýchnuť.

Ešteže tá výplata chodí načas. Takže už iba dva týždne a peniaze budú. No iba toľko, koľko si zaslúžite.

35
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-36 36
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-37 37
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Panna-38 38
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nad znamením Panny sa vznáša symbol smrti. Čaká vás ponurí týždeň

Kto druhému jamu kope, sám do nej spadne. Nekopte jamy.

Zomrie vám niekto blízky. Pôjdete na pohreb. Majte pripravené čierne šatstvo.

Hovorí sa, že peniaze nerastú na stromoch. Ale zato pozrieť sa sem tam môžete..

39
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Po ponurnom období minulého týždňa zase trochu pookrejete.

Jamu máte vykopanú, takže ju pokojne zakopte, lebo bude lepšie.

Na pohrebe minulý týždeň ste stretli svojho osudového partnera.

Peniaze tento týždeň ani nenoste so sebou. Druhý to za vás zatiahnu..

40
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Čaká vás štandardný týždeň bez mimoriadnych udalostí.

Nastala prvá chrípkovavá pandémia, ktorá sa vás vôbec netýka.

Pozor na bontón. Naštudojte si detaily, lebo vás čaká návšteva partnerovej rodiny.

Iba bežné výdavky, ktoré ani nemôžu znamenať katastrofu.

41
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pokiaľ budete chcieť niečo argumentovať, musíte si byť istí každým jedným slovom. Odkiaľ pochádza, čo vlastne znamená, kde sa narodilo a koľko má rokov.

Mali by ste viac stimulovať svoj lymfatický systém, napríklad vibrátorom.

Oplatí sa vám počúvať hlas svojho srdca, ono najlepšie vie, za kým ho to ťahá. Nezľaknite sa ani prípadov, keby vás to ťahalo k rovnakému pohlaviu, od roku 1973 už homosexualita nie je psychickou poruchou, homosexualita je úplne normálna vec.

No tento týždeň si vaša peňaženka pýta posilu. Vložte si do peňaženky peniaze z Monopoly, keď už nič iné, aspoň bude vaša peňaženka hrubšia a na pohľad príťažlivejšia.

42
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Dávajte si pozor na myšlienky, nemali by ste myslieť na hlúposti ktoré by vás neskôr mohli rušiť napríklad pri práci, veľmi veľkú pozor si musíte dávať na to, aby sa niektoré vaše myšlienky nestali skutočnosťou. Tento týždeň hviezdy prajú vašej fantázií. Ak stále myslíte na niečo, dnes sa vám to splní.

(Píše hvezdár z Bratislavy) Ja som dnes utekal do práce a najviac som myslel na to, že nesmiem do roboty prísť posratý. A aj sa tak stalo. Síce som do roboty prišiel neskôr, pretože som sa musel vrátiť domov prezliecť, no čo som chcel, to sa splnilo, neprišiel som posratý.''

Po náročnom dni nechoďte do spoločnosti, oddýchnite si doma na gauči. Pozrite sa pod gauč, nájdete tam plno zaujímavých a hodnotných vecí.

Váš osobný život je v poriadku - resp. lepší než je teraz, už aj tak nebude, tak načo sa zbytočne rozčuľovať.

Nenaháňajte sa zbytočne za peniazmi, robte všetko preto, aby to fungovalo naopak, aby sa peniaze naháňali za vami.

44
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Práve dnes by ste si mohli získať priazeň niekoho, na kom vám už dlho záleží a on si to nevšíma. Áno, práve dnes by ste si mohli získať Boha, jediného, kresťanského.

Vyhýbajte sa všetkým experimentom. Pozor na aromaterapiu. Fajčenie bylín nemusí dopadnúť dobre.

Ak vznikne v rodine nedorozumenie, to ešte nie je dôvod na krik a paniku. Je to vzácna genetická porucha, no občas sa môže dvom bielym partnerom narodiť černoch.

Tento týždeň nehrajte automaty, snažte vystačiť s tým, čo máte.

45
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň bude mať taký dramatický podtón.

Koncom týždňa vás začne škriabať v krku. Vlastne váš partner si na vašom krku všimne škrabance.

Z nejakého dôvodu máte doma iba obraz a zvuk ľudského hlasu pritom vôbec nepočuť.

Konečne sa vám podarí vyriešiť nájdené peniaze. Dostanete nálezné.

46
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Fádny týždeň bez významných udalostí..

Choroba vás zase minula. Dbajte na preventívu, vedeli ste, že vaša odolnosť proti chrípke je lepšia, keď na hlave máte kondóm?

Sadnite si s partnerom a porozprávajte sa, očividne to medzi vami nefunguje, keď sa rozprávate po stojačky, či po ležiačky.

Finančnú situáciu máte tento týždeň pod kontrolou. Pod kontrolou štátu.

47
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň si nestrihajte nechty! Mohli by ste pri tom zomrieť.

Pokúste sa dnes nezaťažovať žalúdok napríklad zjedenými nechtami.

Ak niečo chcete, hovorte o tom "na rovinu". Alebo ako by povedal matematik - hovorte na množinu izomorfných bodov s dvojrozmerným lineárnym priestorom.

Čo máte urobiť zajtra, urobte včera - dnes budete mať voľno.

48
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Blížia sa sviatky a vy aj tak nestíhate kupovať darčeky.

Ešteže vám vlani pod stromček dali poriadne topánky. Aspom nohy sú v suchu.

Susedovi praskol odpad na automatickej práčke. Nie je to síce na úsmevy, ale zapite to spolu a...

Čo sa nemuselo pokaziť je pokazené. Čaká vás viac výdavkov za opravy.

49
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ešte týždeň do sviatočnej pohody, ale stále to tak nevyzerá.

Nohy v suchu, len keby bolo čo poriadne „do huby“, že?

Neriešte, že kde sa v spálni objavila tá červená ponožka... možno je od Santu.

Vyzerá to tak, že využijete šancu nakúpiť na občiansky preukaz. Už stačí iba nejaký vykšeftovať s vreckármi na blšiaku.

50
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Zabudnite na starosti a dajte sa do pravého svietočného obžerstva.

Vy budete O. K., ale pozor na ostatných ľudov z rodiny a na kosti z kaprov, či zapálené žlčníky.

Zvláštne. Všetci okolo vás sa podozrivo usmievajú a sú k vám milí!

V peňaženke málo, ale výsledky sú napchaté v špajzi a pod stromčekom. Čas všetko dá do poriadku.

51
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Všetko treba nastaviť na koniec roka. Keď sa už ten koniec sveta nekonal.

Ženy myslite na antikoncepciu, aby sa v septembri nevyskytla choroba zvaná decko.

Stále sa všetci okolo vás sa podozrivo usmievajú a sú k vám milí... nemali by ste ich poslať do riti?

Sranda je, že všetko, je aj keď peniaze nie sú.

52
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

No tento týždeň ak aj bude, tak len o liečbe po prebdenej a inej noci.

Kyslé uhorky, vývar a káva s citrónom niekedy zaberú.

Zrau niekto okolo vás nie je k vám milý... nepamätá sa niekto, či ste ich niekam, neposlali?

Už dávno ste si neboli tak istí, že aj peniaze sú dôležité.

53
TÝŽDENNÉ HOROSKOPY
Horoskop baran BARANI
21. marec - 20. apríl
Horoskop byk BÝCI
21. apríl - 20. máj
Horoskop blizenci BLÍŽENCI
21. máj - 21. jún
Horoskop rak RACI
22. jún - 22. júl
Horoskop lev LEVY
23. júl - 23. august
Horoskop panna PANNY
24. august - 23. september
Horoskop vahy VÁHY
24. september - 23. október
Horoskop skorpion ŠKORPIÓNI
24. október - 22. november
Horoskop strelec STRELCI
23. november - 23. december
Horoskop kozorožec KOZOROŽCI
22. december - 20. január
Horoskop vodnar VODNÁRI
21. január - 19. február
Horoskop ryby RYBY
20. február - 20. marec