Týždenný horoskop Rýb

Z Necyklopédia

Toto je horoskop Rýb na jednotlivé týždne pre celý rok odpredu (tzv. „Misionársky“) aj odzadu (tzv. „Doggy style“). Myslíme na vás drahí čitatelia. Je to pre prípad, že potrebujete predpoveď aby ste vedeli serióznu prognózu ako na tom budete, či ako ste na tom boli.

Možno si niečo, čo máte naplánované rozmyslíte, preložíte niektorý dôležitý termín, vyhnete sa prieseru a astrologický tím NECYKLOPÉDIE vás týmto vlastne zachráni.

Horoskop ryby
HOROSKOP Ryby
Ľudia v znamení rýb sú rodení spisovatelia, vedia veľmi dobre písať básne a rozprávky. Sú vysoko-empatickí, čo v konečnom dôsledku znamená, že vedia veľmi dobre ojebávať. Zvláštne však je, že Ryby majú strach zo života. Nikdy nič neriskujú, všade chodia v skupinkách, neužívajú žiadne drogy, nehrajú na hracích automatoch. Paradoxne, to že je niekto v znamení rýb, ešte nemusí znamenať, že vie dobre plávať. Niektoré ryby nevedia plávať vôbec.
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Žiadne strachy. Tento týždeň ryby na tanieroch nebudú. Budú ležať inde.

Zdraviu rýb neprospieva behanie, najviac im prospieva plávanie.

Viete, čo vlastne chcete získať? Premýšľajte, predtým, ako miniete peniaze, ktoré aj tak nemáte.

Financie vás tento týždeň nijako nemajú prečo zaujímať. Zaujímate sa iba o to, čo potrebujete. Rozum.

1
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-2 2
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-3 3
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-4 4
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-5 5
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-6 6
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-7 7
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Srdce je múdrejšie ako rozum, len keď nemá rakovinu.

Ak chcete schudnúť, prijímajte stravu, ktorá obsahuje málo kalórií. Napríklad drevo, vzduch, vodu a ostatné živly z japonských hentai rozprávok.

Netlačte polovičku do dokonalosti, keď vy sami nie ste takí. Najskôr sa staňte dokonalým vy.

Obchody po telefóne dnes nie sú nič pre vás. Vyhýbajte sa teleshopingu a erotickým linkám.

8
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ste vytrvalí a mimoriadne húževnatí. To je dobre, môžete ostať dlhšie v robote.

Relax a oddych sú síce všeliekom, nevyliečia ale cystickú fibrózu, ani svalovú distrofiu. Ó koľká irónia, že práve ľudia postihnutí týmito chorobami oddychujú najviac zo všetkých ľudí.

Pokiaľ máte opakovane problémy a vy sa ich stále snažíte napraviť, no bezúspešne, skúste na to ísť opačne. Skúste na to ísť od zadu.

Dobre zvážte každú investíciu. Stačí jeden zlý krok a môžete skončiť ako Albrightovie Madlenka.

9
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-10 10
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Dnes sa vám bude mimoriadne dariť, pocit uspokojenia je preto na mieste. Snažte sa urobiť šťastnými aj svojich blízkych, nerozprávajte sa s nimi, vyhýbajte sa im, ani sa im nepozdravte, ignorujte ich, uvidíte že sa im aspoň na dnes uľaví, že sa s vami nemusia vôbec baviť.

Nestarajte sa stále len o svoje zdravie, ale pozrite sa aj na zdravie iných. Hľadajte konkrétne tie aspekty zdravia, v ktorých ste VY lepší, než ostatný, a radujte sa z nich. Má niekto vo vašom okolí pokazené zuby? Radujte sa z toho. Či je niekto vo vašom okolí škuľavý? Radujte sa z toho..

Ak svoju polovičku skutočne milujete, dokážte jej to. Vzdajte sa toho niečoho, na čom vám skutočne záleží - a povedzte že ste to spravili ako dôkaz lásky k svojej polovičke.

Áno, je pravda, že ich môžete mať aj viac. Ale skutočne vám to za to stojí? Aby vás do konca života trápilo svedomie za klamstvo/zlodejinu/prostitúciu/či nedajbože vraždu?

11
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-12 12
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-13 13
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-14 14
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-15 15
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-16 16
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pozor Ryby! Pokušenie nahodilo svoje udice do jazera menom život. Vyhýbajte sa narkotikám, oblúkom.

Vedci dokázali, že čím rýchlejšie dýchate, tým skôr zomriete. Popredné tváre slovenskej numerológie odporúčajú zadržiavať dych pravidelne každé dve až tri minúty vášho života. Začnite tým už teraz.

Ženy znamenia Rýb majú často problém, že ich vagína smrdí ako rybacie vnútornosti. Ak je toto váš prípad, skúste dnu strčiť jednu šumivú tabletku, malo by vám to pomôcť

Môžete očakávať skutočne veľmi príjemnú zmenu vo finančnej oblasti. Ale len očakávať.

17
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-18 18
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ryby tento týždeň potešia najmä víťazstvá našich hokejistov, ale aj mimo toho to bude bezva týždeň.

Neplavci narodení v tomto znamení by sa mali vyhýbať vode. Najmä v studenej im hrozí hypotermia.

Pozor na krokodílov, anakondy, chobotnice a ďalšie vodné znamenia! Byť zožraný nie je až taká zábava, ako sa to na prvý pohľad javí.

Rybám žijúcim z mincí hádzaných turistami sa aj tento týždeň bude dariť ako obvykle. Ostatné ryby sa budú musieť posnažiť.

19
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-20 20
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Aštar Šeran sprivatizoval polovicu Slniečok v galaxií NGC1300. Vás sa to, bohužial, týka. Zmiznutie slniečok v NGC1300 pre Vás znamená, že tento týždeň vás každý bude jedovať.

Ráno si chodte zabehať, aby ste zo seba dostali čo najviac energie. Neskôr sa vám to bude hodiť, na rozčuľovanie vám ostane menej síl a chuti.

Na sex tento týždeň môžete zabudnúť. Dokonca, aj pri masturbácií vám bude tento týždeň hroziť, že vás prichytí niekto známy.

Ak ich máte dosť, tak je dobre. Vydržia vám. Avšak ak ich nemáte dosť, tak ste v prdeli, nič vám nepomôže.

21
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Jurij Gagarin pred 38 rokmi povedal "Маленький мальчик звонит в службу спасения: - Але! Это служба спасения!? У нас тут дядя и тетя в лифте застряли! Судя по стонам тетя ранена... XАXАXА..."

Máte obavy, že pri opaľovaní ostanete príliš dlho na slnku a vy dostanete úpal? Obavy bokom, môžete sa ísť s kľudným svedomím von opalovať - aj s istotou že sa nespálite. Dnes bude totižto celý deň zamračené.

Zmente svoje návyky, až vám partner na hocijakú otázku zareaguje negatívne, odmietne vám pomôcť, či vás neposlúchne - rozbehnite sa oproti nemu a z celej sily ho päsťou bachnite medzi oči. Pomôže to, verte nám a naším hvezdárom.

Skúste sa pozrieť pod posteľ, či tam náhodou nenájdete zatúlané mince, alebo aspoň potkany.

22
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-23 23
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Hviezdy boli nejasné, nie sme si teda istí.. Nie sme si istí, či auto vyhráte, alebo vás auto zrazí? Fakt nevieme, ale bude to určite niečo s autom.

Vonku vás budú autá ohrozovať zo všetkých strán. Buďte na pozore.

Dnes by sa vám mohlo stať, že nájdete svoju skutočnú lásku! Pokiaľ sa tak naozaj stane, už aj sa dajte rozviesť so svojou ženou/svojím mužom, a venujte sa svojej skutočnej láske.

Choďte do banky a nechajte si rozmeniť sto eurovú bankovku na drobné mince, ktoré potom potom nasypte do pláteného vreca od zemiakov. Vrece bude ťažké, a vy si preto budete pripadať bohatí. To zdvihne vaše sebavedomie do budúcna.

24
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Konjunkcia Saturna so stanicou Mir vám pripravila týždeň uvedomenia. Uvedomiť si môžete napríklad - zmysel svojho života, alebo že vás partner/partnerka podvádza, alebo zistíte, prečo sú pneumatiky na autách čierne, keď plody kaučukovníka sú dokonale biele.. je toho viac, máte sa na čo tešiť - konečne budete uvedomelý.

Doprajte si troška odpočinku a meditácie, chodte do lesa na bicykli a ľahnite si do vysokej trávy, plnej cvrčkov, mravcov, kliešťov a húseníc. Oddýchnite si od reality.

Umyte si riť. Večer budete mať nečakanú návštevu.

Schovajte si všetky peniaze čo pri sebe máte, večer budete mať nečakanú návštevu.

25
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-26 26
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-27 27
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Majte oči otvorené, inak sa Vám bude veľmi zle šoférovať.

Nedá sa stihnúť všetko naraz. Nemôžete naraz jesť hamburger a pri tom robiť drepy.

Nemiešajte sa do cudzích konfliktov a nepočúvajte kapelu Konflikt.

Vedeli ste že peniaze sa dá aj kradnúť?

28
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Komunikácia medzi vami a vašim okolím bude dobrá len dovtedy, kým budete všetci ticho.

Imunitu si môžete z rána posilniť troma lyžicami kremžskej horčice.

Vo vzťahu už dlho stojíte na mieste, nebojte sa urobiť krok, alebo si aspoň sadnite, alebo ľahnite, alebo aspoň kotrmelec spravte. Jednoducho, spravte aspoň niečo, nestojte už toľko.

Začnite si šetriť na nové auto, auto ktoré máte teraz čoskoro nabúrate.

29
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-30 30
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Skrz súhvezdie rýb preletela kométa o veľkosti Bratislavy. Dnes si budete môcť na sebe všimnúť, že z nejakého zvláštneho dôvodu, vám paštéty chutia o mnoho viac, než obvykle.

Začnite posilňovať, lebo čoskoro budete vyzerať ako hovno.

Ostanú rovnaké, ako teraz. Šťastní ostanú šťastnými, smutní smutnými, a panici panicmi.

Rozmýšľali ste o prostitúcií? Zabudnite na ňu, v tejto brandži by sa vám nedarilo.

31
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nešpárajte sa v nose, je to nehygienické a dehonestujúce voči Vašim šušňom.

Správnym okorenením nič nepokazíte, nesmiete to však preháňať. Ako sa vraví, flirtovanie je korením dobrého vzťahu. Ako vegeta a polievka, alebo ako šľahačka a jahody, alebo ako lieky na srdce a borovička.

Hviezdy Vám prajú. Tento týždeň máte väčšiu šancu skontaktovať sa s mimozemšťanmi.

Vedeli ste že peniaze sa dá aj tlačiť doma? Tlačte ale len tie papierové. Tlač mincí by Vás mohla prezradiť.

32
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Usporiadanie hviezd zapríčiní to, že sa budete usmievať, aj keď na to nebudete mať žiadny racionálny dôvod. Užite si to.

Máte nejaké svinstvo medzi zubami, fuj. Postarajte sa o to, sakra, kto sa na to má pozerať.

Čo ste si navarili, to si aj zjedzte. Na rozchody je už teraz neskoro.

Skontrolujte svoju peňaženku, či v nej náhodou nemáte dieru. Ak ste dieru nenašli, je dosť možné, že vás niekto vykráda. Skontrolujte peňaženky svojich známych. Ukradnite si naspäť, čo vám právom patrí.

33
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Jupiter a Neptún sú v konštelácii, ktorá je pre Ryby priaznivo naklonená. Síce sú to nemé mokré tváre, no v 34. týždni majú svoje dobré dni.

Až na tú paradentózu a chronický sklon k plochým nohám ste v tomto týždni najzdravšie znamenie zverokruhu.

Áno je to tak: slovokrava“ vo vzťahu k matke vášho partnera bolo iba básnickým obrazom... mysleli ste iba na mlieko a nič iné.

Eur bude dosť, ale čo na tom, že to budú iba ich kovové verzie. Striehnite na to, aby sa vám v závere týždňa neroztrhli vrecká.

34
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Jupiter a Neptún v 35. týždni majú akýsi vzájomný konflikt (Cherchez la femme...), ktorý sa dá prirovnať k morskej búrke. Vzhľadom na to aj ryby sa budú musieť namakať, aby prežili.

Napriek námahe a večernej únave u Rýb v 35. týždni je čas na ich zotavenie dostatočný. Zdravie Rybám bude slúžiť dobre a námaha ich iba posilňuje.

Tento týždeň je pre Ryby týždňom sexuálnej abstinencie... a ani „netreba“.

Práca šľachtí a zvyšuje príjmy. Hlavne ten beh cez prekážky s kabelkou na vlakovej stanici je famózny, no treba si dávať pozor aj na oči policajtov.

35
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Jupiter a Neptún sa v 36. týždni pomerili a šli spolu na Mesiac na pivo. Dávajte si Ryby preto pozor lebo vaši ochrancovia na vás serú a neochraňujú vás.

V zdravom teľati zdravý luft“, hovorí staré príslovia. To znamená, že keď ste relatívne teľa, ale zdravé, tak tento týždeň vám to ešte vydrží.

Je načase sklopiť uši a skloniť oči a ísť do kvetinárstva pre nejakú burinu. Možno vám partner na chvíľu ešte uverí.

Vyšetrovačka na polícii z nedele vás poučila, že kradnutie kabeliek na vlakovej stanici nie je perspektívny džob. Ešteže viete mlčať: však ste Ryby.

36
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Po flámovaní v 36. týždne sú Jupiter a Neptún v 37. týždni po opici a nemajú náladu kohokoľvek chrániť. Ryby sú v tomto týždni bez ochrany a aj bez dozoru. Pozor! Pozor!

Všetky dobré rady sú drahé: teplé ponožky, varené víno a „teplá prdel kamaráta“ to na chvíľu vyriešia.

Ešte stále sekajte dobrotu. Ak máte partnera s kamarátmi sa stýkajte opatrne, lebo po chvíli nepozornosti máte průser viac než istý.

Pokuty sú vyplatené a aj všetky platby. Je relatívne bezpečie, ale účty máte vybielené, takže treba začať rozmýšľať nad tým ako ďalej.

37
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Po oddychu v 37. týždne sú Jupiter a Neptún zase fit a Rybám sa v 38. týždni blýska na lepšie časy. Sú zase pod ochranou. Treba ale najprv porobiť poriadky.

Ste nepoučiteľní. Mysleli ste si, že proti prírode sa dá, no pravda je úplne inde: „Nedá sa!“ Treba sa objednať u lekára.

Ešte treba vysvetliť dolnému susedovi ten grc na jeho okennej tabuli a priateľke(-ovi), prečo rozvod zatiaľ neprichádza do úvahy a všetko bude v poriadku.

Črtá sa šanca vyhrať jackpot v lotérii. Stačí už iba jedna maličkosť: poznať tie správne čísla!

38
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V 39. týždni je pre Ryby šanca mať tie najlepšie časy. Stačí si dávať pozor aby nedráždili hada bosou nohou.

Váš doktor vám povedal krutú pravdu: „Je mi ľúto. Nemám zmluvu s vašou poisťovňou“! Darmo mu hovoríte, že sa chcete iba vyliečiť a celý poisťovnícky sektor je podľa vás iba podvodnícky biznis... zmeňte poisťouvňu, alebo lekára a dajte sa čím skôr dokopy.

Váš partner(-ka) má zase nohy vzhľadom na vaše telo v tej správnej polohe... pozor na antikoncepciu, lebo za rohom stále číha to decko.

Peniaze sú fuč... treba to rýchlo riešiť. Čo tak pre začiatok sa pozrieť na ten obrovský kotúč kábla na stavbe oproti...

39
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

40. Týždeň je pre Ryby jeden z najlepších. Keď uvidia hada na zemi kľudne ho môžu nakopnúť aj naboso a potom ho ešte aj ošťať.

Doprdele! Táká panika a boli to iba zaseknuté plyny! Ani lekár ani poisťovňa, ba ani lieky nebolo treba: stačilo sa iba vysrať!

Harmónia vo vašich vzťahoch je až neuveriteľná. Dokonca aj na úplne neznámych stačí iba žmurknúť a sú celí vysmiati.

Stav účtu sa napráva, treba začať aj seriózne makať, lebo sa blížia platobné termíny a aj šef sa vráti z dovolenky.

40
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Svojím bystrým myslením môžete vyriešiť množstvo problémov. Začnite problémami tých ostatných, oni najviac ocenia, že do všetkého strkáte nos a vo všetkom sa im snažíte poradiť.

Nepríjemné dlhopretrvávajúce vyrážky na tvári je možné odstrániť nožom.

Matematici z Technickej Univerzity v Košiciach potvrdzujú to, čo na dnes predpovedajú hviezdy. Ak s niekým chcete tráviť viac času, musíte tráviť menej času bez neho. Je to nepriama úžera úmera.

Orientujte sa podľa pudov. Čo by spravil Pud, keby bol vo Vašej koži?

41
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak sa budete len priateliť a snažiť sa vyhovieť všetkým, zaručene sa to napokon obráti proti vám. Rozdeľte si čas, keď ste hnusný, tak ako čas, keď ste milý - približne 50 na 50. Ak by ste stále boli len milý, ľudia by vás nenávideli. Viď. napr svedkovia Jehovovi.

Ste zdravý ako ryba! Choroby si len namýšľate, vo vlastnom záujme - prestaňte s tým.

V súkromí sa konečne začnite zaoberať návrhmi, ktoré predniesla polovička už dávnejšie.
Muži - prestaňte prdieť pri sexe.
Ženy - Povedzte mužom aby aspoň pri sexe neprdeli.

Uvažovali ste už o tom, že by ste začali kradnúť ojebávať podnikať v oblasti personálnych služieb a služieb pomoci nezamestnaným?

42
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-43 44
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Podeľte sa o svoje šťastie a radosť s ostatnými. Samému by vám predsa bolo smutno.

Neprekračujte svoje hranice, srdiečko máte len jedno a čím rýchlejšie bije, tým skôr zomriete. Korytnačkám na Galapágach bije srdce pomaly a preto sa dožívajú až 200 rokov. Všeobecne platí, že ak vaše srdce bije tak pomaly, že nebije vôbec - v tom prípade ani nemôžete zomrieť.

Ak si chcete nájsť frajerku, musíte mať v peňaženke viac peňazí, než tam máte tiketov a stravných lístkov.

Kontaktujte niekoho zo známych a zameňte si u neho stravné lístky na peniaze a prestaňte podávať na športové udalosti.

45
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Zamyslite sa, čo vám chýba? Po čom v skutočnosti túžite? Pozri "Peniaze".

Oddychujte aj vtedy, kedy vám netreba. Denne si doprajte aspoň 12 hodín spánku.

Intrigy nie sú na mieste, vrátia sa ako bumerang. Myslíme bumerang-zbraň a nie tú perverznú reláciu z nemeckej ORF.

Kúpte si to. Ak na to nemáte, tak sa zadlžte, hlavné je, aby ste to mali a to čím skôr.

46
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ďakujete všetkým, ktorí vám pomohli, to je dobre. Začnite však ďakovať aj tým, od ktorých čakáte, že vám pomôžu v budúcnosti. Ďakujte im už vopred, skôr vám pomôžu.

Návštevu lekára môžete odkladať len dovtedy, kým jeden z vás nezomrie.

Čaká vás veľa povinností a všetko, čo odložíte na neskôr, nemusíte spraviť vôbec. Žena sa urobí aj sama, muž tiež.

Nájdite si ešte jedno zamestnanie, pomôže to vaším financiám.

47
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Každá minca má dve strany, všetko má výhody a nevýhody. Vy Ryby máte tento týždeň predstavy jasné a sebavedomo si idete za svojim cieľom. Je to dobré, ak ste pracovitý človek, alebo muzikant, ak ste však vrah či úchylák, tento týždeň to môže viesť ku komplikáciám vedúcim k skráteniu vašej osobnej slobody.

Viete podať prvú pomoc? Ak nie, naučte sa. Koncom týždňa to budete potrebovať vedieť.

Vyvarujte sa im a všetko bude v poriadku.

Neplánujte furt toľko, proste to spravte. Vy úchyl.

48
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Dnes rozhodne nehovorte nikomu, ako má alebo nemá čo robiť, veď nemáte patent na všetko, aby ste náhodou za svoje múdrosti nedostali po nose.

Vitamíny aj minerály sú potrebné v pravidelných dávkach.

Vaša "láska", vás len využíva. Hviezdy vravia, že na to čoskoro prídete.

Možno by ste sa mali zbaviť niektorých prebytočných vecí(napr. tej svojej samozvanej "Lásky").

49
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-50 50
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-51 51
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-52 52
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Ryby-53 53
TÝŽDENNÉ HOROSKOPY
Horoskop baran BARANI
21. marec - 20. apríl
Horoskop byk BÝCI
21. apríl - 20. máj
Horoskop blizenci BLÍŽENCI
21. máj - 21. jún
Horoskop rak RACI
22. jún - 22. júl
Horoskop lev LEVY
23. júl - 23. august
Horoskop panna PANNY
24. august - 23. september
Horoskop vahy VÁHY
24. september - 23. október
Horoskop skorpion ŠKORPIÓNI
24. október - 22. november
Horoskop strelec STRELCI
23. november - 23. december
Horoskop kozorožec KOZOROŽCI
22. december - 20. január
Horoskop vodnar VODNÁRI
21. január - 19. február
Horoskop ryby RYBY
20. február - 20. marec