Týždenný horoskop Rakov

Z Necyklopédia

Toto je Rakov horoskop na jednotlivé týždne pre celý rok odpredu (tzv. „Misionársky“) aj odzadu (tzv. „Doggy style“). Myslíme na vás drahí čitatelia. Je to pre prípad, že potrebujete predpoveď aby ste vedeli serióznu prognózu ako na tom budete, či ako ste na tom boli.

Možno si niečo, čo máte naplánované rozmyslíte, preložíte niektorý dôležitý termín, vyhnete sa prieseru a astrologický tím NECYKLOPÉDIE vás týmto vlastne zachráni.

Horoskop rak
HOROSKOP Rak
Raci sú inteligentní, ale bohužiaľ sú to aj extrémne náladoví a namyslení egoisti. Muži-Raci sú až takí egoisti, že keď majú sex, tak si zatvoria oči a predstavujú si, že si ho honia. Raci si pripadajú dokonalí v každom smere, preto sú pre svoje okolie nepríjemní. Majú málo kamarátov, ale zato sa im o moc viac darí v získavaní popularity napr. v médiách. Ľudia v znamení Rak majú predpoklady k tomu stať sa úspešným spevákom, hercom, či politikom.
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Inšpiráciu napr. pre prácu môžete hľadať v celkom obyčajných veciach. Obzrite sa okolo seba a vezmite do ruky prvú vec, ktorú si všimnete - a inšpirujte sa ňou. Podobne začínala aj Tublatanka, či Jaro Slávik.

Dýchacie problémy vyriešite tak, že prestanete dýchať(odb. Oxidovať).

Láska je na najlepšej ceste. Stojí uprostred križovatky života a čaká kedy ju zrazíte svojím autom vášne, nehy a porozumenia.

Navštívi vás anjel s rukami plnými papierov. Navštívi vás exekútor, modrooký blonďáčik

1
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-2 2
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-3 3
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-4 4
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-5 5
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-6 6
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-7 7
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Prehodnoťte svoje doterajšie ciele, máte na viac, len si musíte viac veriť. Aj Mengele začínal skromne, len s palicou a psom priviazaním k stromu - a vidíte ako ďaleko to v živote dotiahol.

Chýbajúce kilojouly si môžete pred spaním doplniť pohárom čistého pramenistého slnečnicového oleja.

Ak máte pocit, že Váš partner potrebuje sex, určite to neodkladajte a bez otázok sa pustite do práce.

Vedeli ste že peniaze sa dá aj tlačiť?

8
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Budú to pokojné dni plné optimizmu a dobrej nálady. Vám bude dobre a naopak, ľuďom okolo Vás - z toho bude zle.

Pravidelný pohyb by Vám nemal byť ľahostajný. Najedzte sa banánov, jogurtov a fazuľovej polievky, aby ste častejšie behali aspoň na tú toaletu.

Nenechajte sa do ničoho tlačiť, ..choďte miesto toho tlačiť na toaletu.

Peniaze si strážte, postavte okolo nich múr s ostnatým plotom... a potom choďte na toaletu.

9
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-10 10
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Náročný deň v práci vyvážte poráádnym sexom večer. Je jedno s kým, alebo s čím, a pamätajte, čo sa nehýbe - nemôže sa ani brániť.

Nebojte sa chorôb, nakazte sa niečím. Ukážte chorobám, že si s nimi viete ľahko poradiť, neskôr sa vám budú pre to vyhýbať.

Tomu, na kom vám fakt že skutočne záleží, tomu to dávate najavo len málo. Mali by ste sa viac modliť k Bohu.

Peniaze často chýbajú, ale nie sú všetko. Všetko sa dá len veľmi ťažko definovať - čo to slovo "všetko" vlastne znamená. Peniaze sú však len výmenným prostriedkom, všetko je všetko - teda aj peniaze, aj všetko ostatné čo existuje. V skratke Peniaze nie sú Všetko.

11
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-12 12
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-13 13
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-14 14
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-15 15
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-16 16
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Dobré počasie vraj veľmi pozitívne pôsobí na vašu náladu. Pozerajte sa von z okna, aspoň 2 hodiny denne.

Orálna fixácia v podobe hryzenia si nechtov, či pojedania svojich vlastných chrást z ruky, pomáha uvoľňovať napätie a prakticky upokojuje človeka v stresovej situácií. Ak nemáte ani nechty, ani chrasty, kúpte si dudlík.

Rada pre gayov(teplých rakov). Zadržiavanie hovna v riti posilňuje vaše rektálne svalstvo. Takýmto tréningom sa z vás časom stane vynikajúci sexuálny partner. Stačí keď jeden jediný týždeň vôbec nepôjdete na veľkú potrebu.

Hovorí sa, že peniaze sú zelené preto, lebo židia ich zbierali ešte nezrelé. Nechajte si svoje peniaze v peňaženke, nech v pokoji dozrejú.

17
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-18 18
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-19 19
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-20 20
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-21 21
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Snažte sa stúpiť do hovna, aby ste mali šťastie. Inak vám už niet pomoci, tento týždeň sa na vás bude lepiť smola, ako ruky Paviela Rochnyaka na vtáka Mária Toráča.

Choďte si zabehať do prírody. V meste vám hrozí mnoho nebezpečenstiev, od lúpeže, až po vraždu. Behom si aspoň precvičíte kondičku. Nezabudnite pri behu hľadať hovná.

Pokiaľ ste boli doteraz bez partnera, tak, čo už.. lásku tak skoro neuvidíte. Mužom sa budú guliská plniť, až kým neprasknú. Ženám je to jedno.

Majte ich dobre schované, nech vám ich neukradnú.

22
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-23 23
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Bratia čistoty(po arab. اخوان الصفا Ichván as-safá) predpovedali, že Rakom a Kozorožcom sa tento týždeň bude dariť v láske.

Bude vám slúžiť, tak ako má. Predpokladá sa, že tento týždeň neprechladnete, keďže je Jún, a vonku je 25+°C.

Prekypujete energiou, tú môžete vypustiť napríklad na Swingers, kde by ste sa mali stretnúť s ľudmi v znamení Kozorožec. Presvedčte svojho partnera/partnerku, aby spolu s vami vyskúšali niečo nové.

Peňaženku si nechajte radšej doma. Vonku by ste si kúpili nejakú pičovinu - stratené peniaze by ste neskôr ľutovali.

24
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Jedno staré múdre Čínske príslovie vraví "Dcéra kraba neporodí vtáka." Čo to znamená? Nevieme - ale ak ste na to prišli, dajte nám vedieť.

Ak máte pocit, že vás prenasleduje chrípka, tak rýchlo zabehnite za roh, počkajte ju a jebnite jej medzi rohy.

Hrozí vám, že sa s vami partner/partnerka rozíde! Buďte na seba milí, nepokašlite si to chvíľkovým kolapsom(nadávanie, facka, zlý žart, prst do riti pri sexe)

Nekupujte si nič, vydržte týždeň. Dnes máte smolu na obchody, všetko čo kúpite bude na hovno, alebo zbytočné, alebo sa vám to v blízkej dobe pokazí. Ak už musíte, nenakupujte na Slovensku.

25
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-26 26
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-27 27
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-28 28
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-29 29
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-30 30
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Popracujte na svojom imidži, začnite nosiť cylinder a nechajte si vytetovať svoje krstné meno na predlaktie.

Ste silní ako LEV. Neveríte? Skúste skočiť do studne, uvidíte, že horoskop neklame.

Prekvapte svojho parnera! Podrežte si žili pred spaním!

Kľudne plytvajte na blbosti. Veď o týždeň je výplata.

31
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň sa Vám bude dariť získavať si nových priateľov a nepriateľov.

Choďte dnes von so svojim psom na prechádzku, a to aj v prípade, ak žiadneho psa nemáte.

Vyhýbajte sa vegetariánom, proletárom, pretekárom, master cardom, vatikánom, ramadánom, dánom a renegádom.

Pokúste svoje šťastie, hrajte krčmové automaty. Nie len že si polepšíte po finančnej stránke, zoznámite sa tiež s ďalšími ľudmi, ktorí pracovní týždeň trávia hazardnými hrami.

32
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Váš patrón je Mesiac a tak sa treba stále riadiť tým, či sa pozerá, alebo nie. Tento týždeň by mal byť spln, takže bacha na to, aby ste ho nenasrali.

Ženy, Račice, v tomto týždni budú končiť so svojou periódou, muži sú na tom lepšie, lebo na nejaké periódy... Račice ešte vydržte, muži dajte bacha na pohlavné choroby.

Trochu promiskuity nezaškodí. Dajte si ale pozor na to, aby ste sa nespichli so susedom. Po ukončení vzťahu je nepríjemné ak je ohrdnutý stále poruke.

Kradnutie áut sa už nevypláca. Treba začať robiť daňového poradcu.

33
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Mesiac v 34. týždni ide do tmy. Asi má iné záujmy ako sa zaoberať dákymi kôrovcami. Dajte si pozor, lebo to môže mať aj neblahé dôsledky.

Zdravie slúži celkom dobre. Treba to využiť a ísť na všetko naplno. Zase pozor na neznámych. Prezervatív je tou správnou prevenciou.

Je čas neviazane sa venovať novým známostiam. Ste známi tým, že ste labilní a tak si vaši starí známi od vás uľavia.

Vaša peňaženka má už priveľkú hmotnosť. Roztrhne sa vám vrecko a budete na mizine. Skúste si radšej založiť účet a vybaviť kreditnú kartu.

34
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V 35. týždni je cez deň svetlo a večer tma... Mesiac je niekde v prdeli. Špehuje tak, aby ho neboli vidno. Asi je vojér.

Dali ste si pozor: ste zdraví... nepoužívali ste nič na ochranu svojho zdravia: asi sa vám teraz čká, lebo vás práve spomínajú tí, čo ste ich nakazili...

Prestante byť vzťahovační a pochopte, že tie expresívne slová, ktoré na svoju adresu počúvate je iba typický slovenský humor.

Máte už kreditnú a nie debetnú kartu? Treba kreditnú, lebo vtedy môžete akurát tak jebať, či máte dosť peňazí na účte.

35
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

36. týždeň je pre Rakov týždňom absolútneho zlomu. Mesiac sa čosi-kdesi vynára a na průsery treba ísť opatrne. Pozerá sa na vás Raci a dajte bacha, lebo niekde považujú za ochranu aj betónový sarkofág.

Zdravie Rakov je stabilizované, len im neodporúčame čítať o symptómoch rakovinových ochorení... vtedy sa zvykne karta obrátiť.

Vidíte aký je svet krásny: tomu hajzlovi od vedľa zhorelo to SUV skôr ako dobehli hasiči.

Makať, makať, makať... bez práce nie sú koláče!

36
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Mesiac je v 37. týždni veľký ako tanier a chráni Rakov ako sa len dá. Je len otázkou času, kedy svojim zasahovaním do diania na svete naserie Chucka Norrisa a všetko sa otočí: nie je predsa možné aby nejaký blbý vesmír miešal za neho karty.

Až na to percento Rakov chorých na rakovinu, Dow-Jonesov Index a Alzheimera a podobné drobotiny budú Raci tento týždeň v pohode.

Muži, Raci: dávajte si pozor, lebo vaša partnerka sa pýtala kamošky ako funguje tehotenský test. Ženy, Račice: vysondujete, či váš partner patrí medzi Blížencov. Ak áno je to potom O.K., ak nie, tak je to potom O.K. tiež... či?

Všetko bude. Treba iba plniť termíny a dodržiavať sľuby.

37
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Počas 38. týždňa sa Mesiac postupne stráca. Naznačuje, že má toho akurát a ide na pivo. Raci dávajte si radšej pozor na neprajníkov.

Blíži sa vrchol Babieho leta. Okrem pohlavných chorôb z nakazených báb by Rakom nemalo ešte stále nič hroziť.

Neprajník, ktorý je, paradoxne, v znamení Panny vám začne nabúravať reputáciu. Dávajte si na neho (ňu) pozor!

Konto začína mať kontúry. Medzi jeho nulou a jeho vrcholom sa niečo nachádza a začína to byť vidno.

38
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

September sa v 39. týždni chýli ku koncu. Mesiac nevidno. Táto súvislosť naznačuje, že Rakom sa schyľuje na horšie časy.

Raci pozor! Ráno je už príliš na to, aby ste chodili von bez spodného prádla: hrozí vám prechladnutie!

Treba myslieť na to, že dni sa krátia, milí Raci a tak si dávajte svoje vzťahy do poriadku. Na zimu bude lepšie, keď ju bude s kým prežiť.

Peniaze tento týždeň pribudnú natoľko, že sa bude treba zamyslieť, či netreba trochu ubrať v práci a pridať na zábave.

39
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V 40. týždni je to všetko tri štvrte na jeseň. Starí Raci v tomto čase umierajú a mladší sa chystajú na zimný spánok. Kto nie ten riskuje, ale bez riskovania nikto nezíska.

Teplé ponožky a nepremokavá obuv sú zárukou toho, že vám nebude pod nosom visieť sviečka.

Potľapkajte ritky svojim partnerom a tvárte sa dobromyselne. Nie že by to fungovalo na vašom vzťahu, no je to sem-tam aj príjemný pocit.

Poobzerajte sa po nejakej blbosti, ktorá by vám trochu skresala konto. Je to posledná šanca predrbať peniaze ešte pred Vianocami.

40
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-41 41
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

To, že nie ste v kontakte s niekým z minulosti, ešte neznamená, že on na vás nemyslí.. Nerobte si nepriateľov, nikdy neviete, kedy sa vám pomstia za to, čo ste im urobili a žiť s nečistým svedomím dokážu len vybraní ľudia.

Vitamíny, vitamíny a ešte raz vitamíny! Sú všade, všade! Vyhýbajte sa im, máte ich okolo seba príliš veľa - a veľa dobrého škodí.

Kam sa uberá Váš vzťah už dlhšiu dobu? .. Áno, presne tam. Je na čase skontrolovať si zásoby toaletného papiera doma, je možné že ho tento týždeň budete potrebovať o čosi viac, než obvykle.

Seknite so zbytočnými výdavkami a ušetrite! Notorickí fajčiari, nepotrebujete si každý deň kupovať krabičku cigariet - stačí si kúpiť každý tretí deň tri krabičky.

42
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-43 44
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Rakovia, Raci a Ráčky, všetko na čo siahnete sa zmení v zlato! Očakávame že vývoj ceny zlata na svetovej burze tento týždeň rapídne klesne.

Vyzeráte zdravšie, než ako sa cítite. Spomeňte to aj svojmu psychiatrovi.

V láske zavládne obdobie vyrovnanosti a harmónie. Ani sa vám nebude dariť a ani vám na tom nebude záležať.

Snažte sa prácu ukončiť skôr, než ju začnete.

45
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-46 46
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Úspech zvyčajne nezvykne padať z neba. Keď aj spadne, zvyčajne sa rozbije a už ho nie je možné dať dokopy. Nespoliehajte sa na náhodu.

Mali by ste si začať googliť príznaky eboly.

Stačí tak málo aby ste sa zas cítili nebesky úžasne. Spáchajte samovraždu.

Spýtajte sa samých seba - Čo by robil Ježiš Kristus, keby bol na vašom mieste?

47
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-48 48
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-49 49
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-50 50
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-51 51
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Rak-52 52
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Jediná istota, ktorú Vám tento týždeň hviezdy dajú je, že tento týždeň bude určite posledný, ak nie je i prvý .

Ak Vám nedrblo v hlave do dnešného dňa môžete si gratulovať, že ste zdravý, ale dávajte si pozor na silvestrovské delobuchy. Mohlo by sa to všetko zmeniť, že Vám zostane zdravá len hlava a klepetá budu v prdeli. Po návšteve silvestrovskej párty to aj tak bude.

Na vzťahy sa vyserte. Budú Vám len na obtiaž. Partner nebude mať pochopenie pre Vašu návštevu silvestrovskej gay-lesbo párty. Nevysvetlíte to ani tým, že tam pracujete a počas dovolenky potrebujete niečo dokončiť.

S peniazmi už nebudete mať problémy. Po párty budete mať niekoľko skvelých sponzorov.

53
TÝŽDENNÉ HOROSKOPY
Horoskop baran BARANI
21. marec - 20. apríl
Horoskop byk BÝCI
21. apríl - 20. máj
Horoskop blizenci BLÍŽENCI
21. máj - 21. jún
Horoskop rak RACI
22. jún - 22. júl
Horoskop lev LEVY
23. júl - 23. august
Horoskop panna PANNY
24. august - 23. september
Horoskop vahy VÁHY
24. september - 23. október
Horoskop skorpion ŠKORPIÓNI
24. október - 22. november
Horoskop strelec STRELCI
23. november - 23. december
Horoskop kozorožec KOZOROŽCI
22. december - 20. január
Horoskop vodnar VODNÁRI
21. január - 19. február
Horoskop ryby RYBY
20. február - 20. marec