Týždenný horoskop Strelcov

Z Necyklopédia

Toto je Strelcov horoskop na jednotlivé týždne pre celý rok odpredu (tzv. „Misionársky“) aj odzadu (tzv. „Doggy style“). Myslíme na vás drahí čitatelia. Je to pre prípad, že potrebujete predpoveď aby ste vedeli serióznu prognózu ako na tom budete, či ako ste na tom boli.

Možno si niečo, čo máte naplánované rozmyslíte, preložíte niektorý dôležitý termín, vyhnete sa prieseru a astrologický tím NECYKLOPÉDIE vás týmto vlastne zachráni.

Horoskop strelec
HOROSKOP Strelec
Strelci sú veselí, optimistickí, nadšení a vraj majú aj zmysel pre humor. Vedia napočítať do nekonečna a vedia skákať cez švihadlo rýchlejšie, než ostatné znamenia. Nevedia klamať, majú slabú pamäť, často sú arogantní, slabomyseľní a dôverčiví. Radi filozofujú o pičovinách, ako napr. prečo je mlieko biele a nie červené, alebo že z čoho sa vyrába Čachtická krájaná saláma. Čo sa vzdelania Strelcov týka, Strelci často nemajú ani maturitu.
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Strelci budú mať väčšinou taký začiatok roka o akom iní zvyknú iba snívať..

Ak sa nadržanosť dá nazvať chorobou, tak teda chorí budete veľmi.

Strelci sa tento týždeň kamarátia s každým znamením a každé znamenie ich berie.

Napriek tomu, že financie po sviatkoch sú takmer na dne, chýbať strelcom nebudú.

1
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-2 2
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-3 3
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-4 4
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-5 5
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-6 6
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-7 7
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

S niektorým z kolegov zažijete prekvapivú situáciu, ktorej ste neverili a predsa vás poteší, ba dokonca sa vám aj bude páčiť. V práci zažijete sex s rovnakým pohlavím.

Unavujú vás večné výkyvy nálady? Zregenerujte svoju dušu, buďte celý deň nalačno a večer sa nafetujte z vonných tyčiniek.

Fyzická kondícia je na tom vo vašom prípade dosť biedne, možno preto zlyhávate aj vo vzťahoch.

Ak po niečom naozaj veľmi veľmi túžite, tak s tým prestaňte. Nemôžete si to dovoliť.

8
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-9 9
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-10 10
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pozitívna energia sa v dnešnej dobe dá aj kúpiť, prostredníctvom telemarketingu a cigánskych veštkýň. Obetujte pár papierov z vašej peňaženky a ohúrte svojich známych svojou hlúposťou.

Pokazíte si žalúdok tým odpadom, ktorý voláte "strava". Troška paradoxne, ale váš pokazený žalúdok bude viesť k tomu, že si zlepšíte kondičku - pravidelným strečingom a behaním na toaletu.

Ceňte si menej ľudí, na ktorých vám záleží, a začnite si viac ceniť ľudí, ktorým viac záleží na vás, ako vám na nich. Dávajte si ale pozor aby ste sa nedostali do situácie, v akom bol hipisácky woodstock v 1969, keď každý si cenil každého a každému na každom záležalo, pri tom tam nemali ani toalety, na ktoré by ste vy s vašim pokazeným žalúdkom mohli behať.

Máte šancu dostať sa vyššie! Hviezdy vám prajú! Chopte sa príležitosti, staňte sa realitným maklérom! Sľubujú mesačný zárobok až 5000€, a nepotrebujete k tomu mať žiadnu prax, dokonca ani ukončené základoškolské vzdelanie.

11
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-12 12
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-13 13
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-14 14
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-15 15
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-16 16
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak dnes uvidíte padať hviezdu, želajte si niečo - určite sa vám to nesplní. Neveríte? Vyskúšajte.

Nejedzte varenú kapustu, budete z nej mať sračku.

Váš partner/partnerka sa s Vami chce rozísť. Rozvodu môžete úspešne zabrániť prostredníctvom samovraždy.

Nakupujte slovenské výrobky! Sú síce drahšie, ale kvalitou sa vyrovnajú tým lacným zo zahraničia.

17
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-18 18
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-19 19
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-20 20
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-21 21
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Poloboh Jóža XXXIV. vám praje veľa pokoja a lásky.

Kašlite na všetko, aj na tie najhoršie problémy. Vyložte si nohy a pozerajte sa, ako vám horí byt, ako susedu odnáša sanitka, ako deti v Afrike žerú chrobákov, alebo ako cigáni žerú psa. Vám môže byť všetko jedno, nič zlého vám dnes nehrozí.

Doprajte si romantický večer pri sviečkach v nejakom podniku s ľudovými cenami. Prospeje to obom stranám.

Boli aj budú, pohoda :)

22
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Strelci budú mať akčný týždeň. Doprajte si troška dobrodružstva, choďte na dovolenku, na bicykli, do Portugalska. Tam potom bicykel predajte, a za získané peniaze sa pokúste vrátiť naspäť na Slovensko.

Pravidelne si umývajte ruky, dávajte si pozor na infekcie, ktoré sa môžu dostať pod nechty, a odtiaľ neskôr môžu prejsť až do mozgu.

Tento týždeň je ten správny čas skúsiť niečo nové. Súložte na verejnosti, na kolotoči, na streche budovy, či na bicykli do Portugalska, počas jazdy.

Ak vám v práci ponúknu zvýšenie platu, odmietnite. Budú si myslieť, že ste milionár, že peniaze nepotrebujete - čo znamená, že vám v práci budú závidieť.

23
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-24 24
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Haleluja! Boh a retrográdny Enceledaus rozhodli, že Strelci budú tento týždeň zdravý ako rybičky.

Nebojte sa ničoho, choroby sa vás boja. Keď vás zbadajú na ulici, tak radšej prejdú na druhú stranu. Ak vás napadnú, tak len zo strachu.

Umývajte si poriadne svoje genitálie! Váš partner/partnerka bude mať dnes lepší nos, než kedykoľvek predtým.

Chcete lepšie zamestnanie, než to, ktoré máte teraz? Áno? Tak chcieť môžete..

25
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-26 26
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-27 27
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pred vami je týždeň plný pohody a pokoja, nemusíte sa báť, že by vás niekto vyrušil na veľkej potrebe, alebo pri masturbovaní.

Nie je dôležité, ako vyzeráte, ale ako sa cítite. Pozrite sa napr. na Noru Mojsejovú, Kleopatru z Turca, či Vila Rozborila.

Dôverujte svojim priateľom, požičajte im kľúče od miešačky.

Ak chcete byť rýchlo milionárom, musíte si rýchlo zohnať jeden milión.

28
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-29 29
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Už dlho ste nervózni a bez nálady a trápite tým svoje okolie. Na nejakú dobu sa prestaňte stretávať so svojou rodinou, aj so svojimi priateľmi.

Doprajte si mliečny kúpeľ, naplňte vaňu mliekom, na vašu pokožku to bude mať zázračné účinky.

Nič netrvá večne. Iba Boh. A ešte Jack Bauer.

Za peniaze si šťastie nekúpite ale hej, stále je lepšie plakať v mercedese, než usmievať sa v škodovke stodvacine.

30
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Problémy sú ako hviezdy. Nie vždy ich vidno, ale viete, že sú. Buďte na pozore.

Bežte von do prírody, doma na vás číha plno pascí.

Skúste si nájsť nových kamarátov a kamarátky. Tí, ktorých máte teraz, čoskoro zomrú.

Vedeli ste že peniaze sa dajú aj vytlačiť?

31
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak chcete byť úprimný, dobre zvážte každé jedno slovo. Niektoré slová môžu mať až 10 dekagramov.

Venujte všetok svoj voľný čas pohybu. v byte je požiar, ak sa nepostavíte, zomriete.

Vaša polovička má teraz asi toľko citov, koľko má šmirgeľ. Vyhýbajte sa jej oblúkom, vyčkajte na lepší týždeň.

Ak nájdete bájneho Židorožca, dostanete dukátov za pol kráľovstva.

32
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ste duchovne založený a máte obdobie, keď vám trochu ubúda energia. Vládne vám Jupiter a 33. týždeň by malo byť obdobie, kedy by ste ešte mohli odpočívať.

Bacha na kĺby a teda aj na veľkú námahu. Vaša pečeň je slabá, takže si nemusíte objednávať veľa alkoholu aby ste získali okno.

Nenechajte sa zbytočne provokovať, lebo to zle dopadne.

Príležitosť zarobiť by aj bola, no rozhodnite sa radšej peniaze míňať niekde na dovolenke.

33
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ešte chvíľu odpočívajte a na ďalší týždeň sa môžete rozbehnúť.

Je teplo, takže stále dávajte pozor na seba a svoje zdravie.

Sme vám radili, aby ste sa nenchali vyprovokovať a vidíte... ešte že to bolo na dovolenke a vaši partneri vedia, že to nie je naozaj.

Dovolenku si pokojne predĺžte. Neskôr nebude kedy... takže peniaze budú tento týždeň ubúdať.

34
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Dovolenky pre vás nateraz skončili. Treba popracovať na sebe a skúsiť zázrak: urobiť niečo poriadne a nájsť si stabilného partnera.

Tento týždeň to ustojíte ako tak. Obmedzte fajčenie: mokré aj suché. Môže vám to škodiť.

To že niekto nevie povedať nie vám nedáva právo si myslieť, že vy ste ten niekto.

Ak si nedáte záležať v práci, vedzte, že peniaze začnú byť problém.

35
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň vám bude horieť pod riťou, takže to budete riešiť typicky: budete trčať zo šéfovho zadku.

Bacha na chlast! Borovička v skutočnosti nie je bylinkový nápoj. Je to len miešanina liehu a chemickej esencie.

Budete mať absolvovaných niekoľko riťolezeckých expedícií, ktoré vám na imidži nepridajú. Iba vás zaradia medzi bežných chudákov.

Kurvácky ťažké časy! Nuž ani pršať by nemuselo, stačilo by pár kvapiek.

36
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Možno v tomto týždni zažijete prielom v smole, ktorú vám niekto navaril.

Zamyslite sa nad sebou! Cigarety a alkohol vás pomaly vedú k svojmu vytúženému cieľu.

Úprimnosť je niekdy viac aj keď priateľov nepridáva. Dávajte si pozor na ústa.

V pondelok ráno vstanete s nápadom. Ak sa do toho pustíte a budete dôslední, niečo sa vám podarí.

37
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň sa vyberiete na cestu za šťastím. Asi sa vám začne dariť. Je to iba na vás.

Vzhľadom na to, že budete na cestách, nezabudnite na Kinedril a prezervatívy. Prevencia je veľmi dôležitá,

Stretnete veľa nových ľudov. Správajte sa k nim tak, ako by ste sa mail, a nie ako chcete vy.

Tento týždeň nebudú pre vás peniaze dôležité ale potrebné.

38
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Začiatok týždňa bude ešte chaotický, ale všetko sa raz upraví.

Budúce dva týždne budete na antibiotikách, takže pečienka bude mať svoje aj bez alkoholu. Buďte opatrní.

Noví známi a nové sexuálne skúsenosti vám zmenia život.

Hurá výplata! Ešte nejaký kšeft a bolo by to ideálne.

39
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Všetko bude lepšie, keď sa doliečite. Ešte že sa nová známosť o vás tak dobre stará.

Treba sa dať konečne do poriadku. V chorobe sa nedá žiť naplno.

Všetko fičí ako má. Až podozrivo dobre vychádzate s každým. Bolo by to treba nejako dojebať.

Lepší sa to lepší... našiel sa chuj, čo vám naletel a ide s vami do kšeftu.

40
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V tomto týždni sa od vás bude očakávať veľké množstvo funkcií(sranie bez zápachu), buďte preto čo možno najfunkčnejší, choďte neskoro spať a skoro vstávajte, v práci robte nadčasy. Nepite vodu a nejedzte jedlo.

Buďte opatrní, moc svoje telo nenamáhajte. Pomôžte si chutnými chemikáliami z miestnej lekárne.

Zbaľte si kufre, rýchlo.. teraz!

Kúpte si hru Monopoly a peňazí budete mať omnoho viac.

41
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Strelci budú tento týždeň strieľať do čierneho, očakávajte obrovský prísun peňazí, očakávajte vlnu šťastia a radosti, ktorá vás najskôr zrazí k zemi, a potom stiahne so sebou do mora úspechu, kde sa utopíte v peniazoch a láske.

Ak ste chorí, tento týždeň vyzdraviete. Ak však chorí nie ste, tento týždeň veru ochoriete.

Na partnera sa obráťte len vtedy, keď už fakt že žiadna iná možnosť nie je. Váš partner je hrozný.

Investujte len do vecí, s ktorými máte dobré skúsenosti. Investujte do alkoholu, drog, slovenských vysokých škôl..

42
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň vám hrozí, že sa dostanete do problémov so zákonom. Vyhýbajte sa hlavne močeniu na verejnosti a fajčeniu cigarety v autobuse.

Ste plný pozitívnej energie, fuj, aj z uší a nosa vám ta energia kvapká. Mali by ste navštíviť lekára.

V partnerskom zväzku buďte opatrní. Možno práve váš partner má pohlavnú chorobu.

Starajte sa o svoju peňaženku, to sa vám najlepšie podarí tak, že sa popri tom budete starať aj do cudzích peňaženiek.

44
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-45 45
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-46 46
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Strelci budú strieľať do čierneho. čaká vás týždeň plný príjemných prekvapení.

Zdravie si za peniaze nekúpite. Zdravie však môžete predať, napríklad môžete predať svoje orgány, skoro všetky až na rozum, za ktorý by ste mimochodom aj tak veľa peňazí nedostali.

Nikto nie je dokonalý, až na vášho partnera/vašu partnerku. Držte sa jej zubami nechtami, pretože lepšiu osobu už v živote nestretnete.

Presne si vymedzte rozpočet, inak zas budete za socku a to sa blížia vianoce.

47
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-48 48
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-49 49
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-50 50
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-51 51
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-52 52
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Strelec-53 53
TÝŽDENNÉ HOROSKOPY
Horoskop baran BARANI
21. marec - 20. apríl
Horoskop byk BÝCI
21. apríl - 20. máj
Horoskop blizenci BLÍŽENCI
21. máj - 21. jún
Horoskop rak RACI
22. jún - 22. júl
Horoskop lev LEVY
23. júl - 23. august
Horoskop panna PANNY
24. august - 23. september
Horoskop vahy VÁHY
24. september - 23. október
Horoskop skorpion ŠKORPIÓNI
24. október - 22. november
Horoskop strelec STRELCI
23. november - 23. december
Horoskop kozorožec KOZOROŽCI
22. december - 20. január
Horoskop vodnar VODNÁRI
21. január - 19. február
Horoskop ryby RYBY
20. február - 20. marec