Týždenný horoskop Váh

Z Necyklopédia

Toto je horoskop Váh na jednotlivé týždne pre celý rok odpredu (tzv. „Misionársky“) aj odzadu (tzv. „Doggy style“). Myslíme na vás drahí čitatelia. Je to pre prípad, že potrebujete predpoveď aby ste vedeli serióznu prognózu ako na tom budete, či ako ste na tom boli.

Možno si niečo, čo máte naplánované rozmyslíte, preložíte niektorý dôležitý termín, vyhnete sa prieseru a astrologický tím NECYKLOPÉDIE vás týmto vlastne zachráni.

Horoskop vahy
HOROSKOP Váhy
Ľudia v znamení Váh sú tajomní, nikdy Vám nepovedia to, čo si v skutočnosti myslia. Majú obe ruky ľavé, väčšinu dňa sú smutní, alebo nahnevaní. Nevedia chlastať a nevedia šoférovať auto. Nevedia ani chlastať pri šoférovaní. Peniaze pre nich nič neznamenajú, dokážu prežiť aj zo sociálneho minima. Sú rodinne založení, radi chodia na dovolenky do Chorvátska. Autom.
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň sa na hviezdy radšej nespoliehajte, tiež mali cez víkend žúrku.

Vaša čokoládová hviezda Orion upozorňuje na časté úrazy hlavy a odporúča po sviatkoch ozdravovací pobyt na Prednej Hore.

Vaším drahým polovičkám sa radšej priveľmi neukazujte na oči, aby ste neprišli k vyššie spomínaným úrazom.

Aj tento týždeň bude vaša peňaženka silne erotická (ch*j v nej).

1
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-2 2
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-3 3
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-4 4
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-5 5
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-6 6
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-7 7
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V tomto období ste náchylnejší na ochorenia a virózy, preto si starostlivo naplánujte všetko, čo robíte a dávajte na seba väčší pozor, najmä keď ste v kruhu ľudí, ktorí na Vás kašlú.

Vyskúšajte tradičnú čínsku medicínu a svoj imunitný systém otužte akupunktúrou svojich pohlavných orgánov (pozor, nie pírsingom).

V medziľudských vzťahoch je všetko v poriadku, mimozemské vzťahy sú však na bode mrazu. Spravte niečo na zlepšenie mimozemských vzťahov a tento týždeň sa pokúste kontaktovať mimozemšťanov.

Šetrením peňazí nešetríte svoje starosti.

8
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Čítať horoskopy na necyklopédií je ako pozerať Modré z neba na Markíze. Je to hlúpe, až smutné, ale sem tam sa na niečom retardovanom zasmejete.

Myslieť si, že diéta a pravidelné cvičenie sú strata času, je strata času.

Koncentrujte sa naplno, iba tak využijete všetok svoj potenciál. Potencia je vo vzťahu veľmi dôležitá.

Peňazí nikdy nie je dosť. Zmierte sa s tým.

9
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-10 10
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nestojte na jednom mieste. Vedeli ste, že je väčšia šanca že Vás trafí blesk, ak budete celý svoj život stáť len na jednom mieste? Preto je lepšie byť radšej v pohybe.

Pozor na nečakané problémy s plynatosťou. Tento týždeň budete ako hviezda - pod pojmom hviezda máme na mysli obrovský plynatý objekt - ktorý svoje vnútro postupne uvoľnuje do svojho okolia, až kým v ňom nezostane vôbec nič.

Vaše vzťahy sa dnes zlepšia, ako tie rodinné, tak i tie nerodinné(vzťah k Bohu?).

Premyslite si, čo vypustíte z úst. Sliny a sople nie sú v slovenskej spoločnosti považované práve ako kultúrne vyjadrenie žiadosti o povýšenie. Radšej sa radujte z toho, čo máte, než ako keby ste mali papuľovať šéfovi za to že vás neplatí podľa zručností a skúseností.

11
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Na pracovisku bude pokoj. Zomrie niekto z Vašich kolegov.

Ako nabiť energiu, to viete.. Ako ju ale využiť? Ideálne verejnoprospešnými prácami. Zvážte aj túto možnosť.

Počas plnenia povinností si kryte chrbát, a tiež prdel.

Máte šancu na finančné prilepšenie, záleží len, či Vás pri tom policajti prichytia, alebo nie.

12
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-13 13
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-14 14
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-15 15
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-16 16
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak dnes uvidíte padať hviezdu, želajte si niečo - určite sa vám to nesplní. Neveríte? Vyskúšajte.

Nejedzte varenú kapustu, budete z nej mať sračku.

Váš partner/partnerka sa s Vami chce rozísť. Rozvodu môžete úspešne zabrániť prostredníctvom samovraždy.

Nakupujte slovenské výrobky! Sú síce drahšie, ale kvalitou sa vyrovnajú tým lacným zo zahraničia.

17
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-18 18
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Hviezdy sú tento týždeň v absolútne ideálnom postavení, všetky sú v znamení Váh, aj tie, ktoré sa zdajú byť inde.

Túto informáciu berte ako objektívnu, pretože zostavovateľ tohto horoskopu sa tiež narodil v znamení Váh.

Úplne super. Staršie Váhy by to však mali tajiť, aby v potenciálnych dedičoch nebudili zbytočnú netrpezlivosť.

Veľa sexu, a čo je najlepšie, partner vám na to nepríde.

Väčšinu Váh tento týždeň čaká výplata. A keby aj nie, raz príde.

19
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-20 20
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Jožko Iľko povedal, že Saturn dnes bude zakrytý obrovským čiernym nahnevaným obláčikom.

POZOR! Zvýšenie riziko zranenia elektrickým prúdom. Ak bude vonku pršať, chodte von radšej bez dáždnika, aby do vás náhodou neudrel blesk. Prípadne, použite plastový čínsky dáždnik. Vyhýbajte sa tiež stromom, zásuvkám v byte, a stĺpom elektrického vedenia na ulici.

Pokiaľ ste chceli niekoho prizabiť, dneska je ten správny čas. Vďaka obláčiku medzi Saturnom a Zemou, je menšie riziko, že vás prichytia pri čine.

No však.. choďte hentoho/hentú zabiť, a vezmite si od nej prachy. Cink-Cink, jednoduché jak facka od Anči.

21
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vedeli ste o tom že Váhy sú po maďarsky Vöhär? Nie? Nevadí.. mimochodom, Váhy po japonsky sú zase : Wang-Wang Bu (čo zároveň môže znamenať aj: Druh auta, japonské krstné meno, skrutkovač a druh vodného pokémona).

Fajčiari by si mali uvedomiť, že väčšina fajčiarov skončí tak, že alebo prestanú fajčiť, alebo zomrú.. tak na čo vôbec začať s fajčením? Pokiaľ sa chystáte s tým začať, tak rada našich hvezdárov je - Serte na to.

Ako sme už spomínali fajčenie, pre mužov máme ďalšiu skvelú radu. Čo keby ste skúsili fajčiť kokoty? Sú zdravšie ako cigarety, sú zadarmo, obsahujú veľa vitamínov, bielkovín a sú tiež bohaté na vápnik (Tieto informácie nám potvrdil Bear Grylls).

Muži i Ženy - nebojte sa pýtať peniaze za fajčenie kokotov. Vaša peňaženka vám bude vďačná.

22
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-23 23
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pozor, zasiahne vás negatívna čakra. Majte na sebe prilbu a chrániče.

Dnes sa nechodte korčuľovať, pretože je jún a jazerá ešte nezačali zamŕzať.

Zvážte, či pri sexe používate dosť ochrany. Okrem kondómov a tabletiek sa dá ochranu zabezpečiť aj SBSkou.

Pred použitím ich vždy dôkladne umyte. Veď ktovie, aký nechutní ľudia ich pochytali, predtým, ako sa vám dostali rúk.

24
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Zamerajte sa skôr na samotu a súkromie, pretože tento týždeň do vás budú ľudia jebať zo všetkých strán a kľudne aj za zbytočné veci(Čo máš na sebe? Ako vyzeráš? Počuj, počul som o tebe.. atď, klebety)

Zvážte, či nie je lepšie "zaspať" do roboty. Kľudne ostaňte hodinu dlhšie v posteli, váš zamestnávateľ vám to odpustí, veď aj tak hovno robíte.

Nájdete svoju pravú lásku v živote. Pokiaľ ste ju už našli, tak si rýchlo uvedomíte, že ste sa mýlili, a začne hľadať od znova.

Športku určite nepodávajte, nič z toho nebude. Skúste radšej to jedno euro hodiť do automatu.

25
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-26 26
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-27 27
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Máte veľa energie, dokonca aj na rozdávanie, preto sa pokojne pustite do náročných úloh, hviezdy sú vám naklonené a naozaj čoho sa chytíte, to sa vám aj podarí.

Ak máte bronchitídu, "kašlite na to".

Skutočný ideál lásky neexistuje, treba sa s tým zmieriť, že na viac než máte teraz - nemáte.

Aj z práce môže byť hobby. Iba si musíte nájsť fakt smiešnu prácu ako napríklad lúštiť krížovky súťažne, alebo loviť ryby a pod.

28
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V kruhu spolupracovníkov sa budete cítiť naozaj príjemne, už dlho ste si tak nerozumeli, čo môže viesť k výrazným úspechom kolektívu, niekedy dokonca až k nečakanému sexuálnemu styku.

Energie máte až príliš veľa a to nie je zdravé.

Máte šťastie, že sa vždy môžete spoľahnúť na najbližších na Boha.

Peniažkov máte dosť, ale nechoďte do riskantných obchodov. Tento týždeň sa vyhýbajte drogériám, kníhkupectvám a tiež čínskym obchodom.

29
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Súhvezdia prislúchajúce vášmu znameniu dnes v noci prestanú na chvíľu svietiť, ale nebojte sa. To len Prednohorský elektrikári ťahajú nové vedenie, práca im nepotrvá dlhšie než 1 hodinu.

Doprajte si čerstvé potraviny. Choďte poľovať do lesa, alebo aspoň ukradnite kvočku susedovi.

Čas sa nedá vrátiť. Dá sa ho však zrýchliť, ohýbať, zastaviť, kúpiť a predať a pod.

Začnite si robiť zásoby financií, budúci týždeň ich budete potrebovať.

30
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Z kryštálovej gule Hedvigy Malinovej sme sa dočítali, že tento týždeň sa vám budú lámať nechty na nohách. Noste preto ponožky, nech nemáte nechty popadané po celej domácnosti.

Vášmu telu chýba vápnik, choďte sa opýtať do Tesca, či tam náhodou nejaký nemajú.

Pri sexe radšej použite dva kondómy.

Dajte peniaze na charitu. Nikdy nemôžete vedieť, či tou charitou nebudete jedného dňa aj vy.

31
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Aj smutný vtáčik občas zaspieva. Len mu musíte pustiť tú správnu pesničku. Alebo ho nadrogovať. Anebo voboji.

Tento týždeň horšie znášate fyzickú i psychickú záťaž. Vyhýbajte sa blikajúcim svetlám, konfetám, tanečniciam z lúčnice a Mojsejfestu.

Posudzujte ostatných podľa vlastných chýb.

Ak sa objaví svrbenie dlaní, umyte si ich. Pred sebou máte žalostne chudobný týždeň.

32
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vyhýbajte sa hádkam, vrások už máte aj tak dosť, načo ďalšie.

Vaše pľúca prekypujú životom a energiou. Tento týždeň môžete fetovať, bez obáv o vaše zdravie.

Podajte ruku svojmu nepriateľovi. Potom mu ju vykĺbte, polámte a pošlite ho do piči.

Príliš veľa práce môže priniesť príliš veľa peňazí. Nájdite si aj druhé zamestnanie. Prospeje vám to.

33
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V 34. týždni Váham Mesiac prichádza znameniami Strelca, Kozorožca, Vodnára a na Ryby už kašle.

Bacha na štítnu žľazu a celkový imunitný systém. Zbytočne nenasierajte Strelcov, jeden nikdy nevie, či nemajú šípy pri sebe.

Vo vzťahoch by to aj mohlo byť O.K.. Len dobre bude ak sa v pondelok vyhnete Baranom, v utorok Býkom, v stredu Škorpiónom, vo štvrtok Rakom a v piatok Rakov hľadajte, lebo vám pomôžu vyhnúť sa práci. Sobotu a nedeľu treba prežiť vo vzťahu s partnerom.

Ľudová múdrosť hovorí, že: „Kto nič nerobí, nič nepokazí...“ a kto nepokazí, nemá výdavky na fušerov, ktorí sa tvária ako opravári. Takže robte všetko preto, aby ste nič nepokazili.

34
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

35. týždeň je na Mesiaci sucho, no Venuša je patrične vlhká hlavne keď zbiera Rakov, ktorí sú v výbornom vzťahu s Váhami.

Riziko so Strelcami trvá. Vedci zistili, že viac ako ich šípy vás môžu ohroziť ich bacily.

Chlapi v znamení Váh by sa mali zamerať na známosť so ženou v znamení Raka. Už len to pomyslenie, že rak má 19 párov nôh... mňam. Ženy v znamení Váh by tiež tento týždeň mali ísť po vzore ich patrónky Venuše.

Tak ako sladké vzťahy tak aj peniaze vás tento týždeň budú za určitých okoloností milovať.

35
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

v 36. týždni Mesiac dôjde v nedeľu do splnu, Venuša nám je patrične námesačná a decká patrične nasraté, lebo už zarezávajú v škole.

Prvé stresy zo zanedbaného sexu sa začínajú u Váh prejavovať a objavujú sa prvé uhry.

Vo vzťahu k partnerovi to začína patrične škrípať. Treba sa políškať predstaviteľovi opačného pohlavia od susedov.

Kto nemá peniaze v láske, má šťastie v hre a teda aj peniaze. Teda nezúfajte ak vás partner zradil. On(a) sa aj tak raz priplazí.

36
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Plný mesiac na začiatku 37. týždňa, peňaženka ako tak plná... no Venuša má asi mesiačiky v gaťkách tiež. Je podráždená a citový život Váh akosi chradne spolu s ňou.

Váhy bude tento týždeň škriabať v krku. Aby všetkého nestačilo v sobotu budú mať celý deň „dunihlav“ z piatkového čuča.

S partnerom to tento týždeň Váham „klapať“ naďalej nebude, a ani od susedov sa nechytajú. Zato v krčme je kamarátov habadej.

V práci sa darí a ešte aj prémie boli komplet. A navyše ten debil kolega vám bezhlavo dá vo [štvrtok] zálohu tisíc Eur za auto, ktoré ste rozmlátili... vlastne nie je „debil“, ale „chudák“, lebo netuší, že nie je nové a že je na „totálku“...

37
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Mesiac počas 38. týždňa utešene ubúda a aj Venuša už je vo forme. Len pán Murphy zasahuje kde len môže.

Všetko by bolo fajn, len Váhy sú nerozhodné a nezvládajú „odskoky“ s opačným pohlavím u susedov. Ešteže je to len kvapavka a antibiotiká sú aj na „škriabanie v krku“.

Váhy majú tento týždeň problém, lebo sú rozhádané s kolegom, nasraté na susedov a zo zdravotných dôvodov sa nestýkajú ani s partnermi.

Treba byť opatrní. Peniaze tento týždeň Váhy budú mať, ale iba zásoby, ku ktorým nové zdroje nepribúdajú.

38
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Mesiac počas 39. týždňa je utešene temný, temná je aj Venuša a Váhy majú tiež svoje temné chvíle.

Tento týždeň treba piť veľa čaju, vyhýbať sa neviazanému sexu a neprodukovať prudké pohyby.

Ak majú politici svoju „uhorkovú sezónu“ v lete, Váhy ju budú mať práve v tomto týždni. Každý bude na ľudov narodených v znamení Váh kašlať a Váhy sa budú tváriť, že to práve takto má byť.

Zásoby peňazí sa strácajú, nikto nesype ďalšie a štastie sa v tomto týždni na Váhy obracia chrbtom.

39
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V 40. týždni je Venuša celá otrávená a aj Mesiac a Raci sú ospalí a nadávajú na dážď. Tento týždeň ľudovia narodení v znamení Váh musia proste iba prežiť.

Riziko poškodenia zdravia u Váh v 40. týždni je na svojom ročnom „píku“. V tomto týždni u vás prebehne intenzívna liečba, ktorá bude účinnejšia ak pri nej pomôžu svojimi rohmi Barani a Býci.

V osobnom živote budú mať menej šťastia ako v pracovnom, či profesionálnom nasadení.

Dajte si pozor na podvodníkov. Hlavne na tých v skafandroch.

40
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V práci na vás čakajú isté nedoriešené záležitosti, ktoré by ste sa mali pokúsiť urovnať ešte doobeda (Sranie). Poobede potom využite čas na nové nápady a myslite, ako by ste práve Vy mohli lepšie pomôcť pri budovaní kapitalizmu.

Doprajte si viac ovocia a zeleniny. Dajte pauzu umierajúcim zvieratkám.

Nestarajte sa do cudzích vzťahov, prioritne sa zaujímajte o ten váš vlastný vzťah.

Ak v práci budete potrebovať pomôcť, obráťte sa k Bohu. Bohov je viac, než pokémonov po tretej sérií, vyberte si toho správneho Boha.

41
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Žite pre moment, budúcnosť nemá zmysel. Keďže to stále bude len horšie a horšie - môžete to chápať aj tak - že tento týždeň bude lepší, než ten ďalší a ten ďalší bude lepší, než ten týždeň za tým, a tak ďalej.

Investovanie do zdravia nemusí vždy znamenať krok vpred. Investície sa nie vždy vrátia. Pokojne pokračujte v napchávaní sa a nehýbaní sa.

Otvorene a bez strachu diskutujte o vašich problémoch a starostiach, váš partner si ich s radosťou vypočuje. Síce vám nijak nepomôže, ale prejaví vám súcit pritakávaním, z čoho v konečnom dôsledku budete mať dobrý pocit pri srdci.

Niekedy je menej viac. Vezmite všetky svoje financie a zariskujte troška, stavte na farbu v rulete.

42
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-43 44
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Únava vás prepadne najmä okolo obeda, na tento týždeň si nachystajte zásoby kávy a energetických nápojov.

Naučte sa relaxovať, keď ostatný okolo vás robia hluk, hádajú sa, alebo fetujú. Relax(Nie ten časopis) vám pomôže skrátiť už tak ťažký deň. Skrátiť deň si môžete tiež fetovaním.

Preberte zodpovednosť za svoje chyby! Mŕtvola priateľa/priateľky sa sama na záhrade nezakope.

Urobte si lepší pracovný harmonogram, príliš málo pracujete.

45
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pokiaľ vlastníte Digi-TV, tento týždeň je väčšia pravdepodobnosť, že vás kontaktujú mimozemšťania.

Obohaťte svoj pitný režim o ovocné šťavy a vaša stolica bude opäť pevného skupenstva.

Pokiaľ vás prepadol pocit, že nič, ale naozaj nič nie je v poriadku, tak sa snažte iba chvíľu posedieť osamote a upokojiť sa. Problémy riešte s chladnou hlavou a nezapájajte do sporov pocity. Až milenec/milenka vášho partnera odíde, môžete sa spolu o tom porozprávať.

V práci by ste sa mali menej snažiť. Už tak máte príliš veľa peňazí, kroťte sa a nechajte niečo aj ostatným pre lásku božiu.

46
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Pokojne zabudnite na problémy, veď ony sa vám aj samé zas pripomenú.

Darujte obličku. Svoju, alebo cudziu, na tom nezáleží, dôležitý je dobrý skutok.

Kupovaním drahých vecí zaženiete samotu.

Zbite svojho šéfa. Vaše postavenie vo firme sa tým len upevní.

47
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Svoje problémy považujete za najväčšie na svete a úplne ste zabudli vnímať aj ostatných. Vedeli ste, že kým vy doma nadávate na pomalý počítač, deti v Afrike jedia chrobákov, aby nezomreli od hladu?

Hnedé čiary na spodnom prádle môžete šikovne obmedziť, nosením hnedého, prípadne čierneho spodného prádla.

Neprovokujte lásku. Láska sa vie nasrať.

Ak máte pocit, že nezvládnete dokončiť všetku prácu, vykašlite sa na ňu. Ostatné znamenia z horoskopu ju spravia za vás.

48
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Prestaňte hazardovať so svojim životom, ostaňte doma, v bezpečí! Tento týždeň nikam nechoďte, ak už musíte napr. do obchodu alebo na prechádzku so psom, pohybujte sa pri stenách a v tieňoch.

Trápi vás nadváha! Pomaly váš tieň bude vážiť viac, než priemerný človek.

Zamyslite sa nad sebou a prestaňte sledovať svoju lásku cez kľúčovú dierku na dámskych toaletých.

Urobte si prehľad vo všetkých poplatkoch, budete prekvapení, koľko by ste mohli ušetriť, keby ste vôbec nič nejedli.

49
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-50 50
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-51 51
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Hviezda Betelgeuze päť krát zablikala! Hurá! Dneska Vám budú rýchlejšie rásť vlasy!

Nedávajte si ruky do vriacej vody, lebo sa popálite.. a doktori po sviatkoch nie sú práve v zhovievavej nálade., budete si to musieť ošetriť sami. Pri ošetrovaní nepoužívajte horúcu vodu, lebo sa opäť popálite.

Venujte svojej láske viac času. Navštívte nové miesta, porozprávajte sa o tom, o čom ste sa ešte nikdy nerozprávali, vyskúšajte nové sexuálne polohy. Ale pozor! Pri sexe nepoužívajte horúcu vodu, lebo sa opäť popálite.

V práci Vás pochvália. Viac peňazí aj tak nedostanete. Len tú pochvalu.

52
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Váhy-53 53
TÝŽDENNÉ HOROSKOPY
Horoskop baran BARANI
21. marec - 20. apríl
Horoskop byk BÝCI
21. apríl - 20. máj
Horoskop blizenci BLÍŽENCI
21. máj - 21. jún
Horoskop rak RACI
22. jún - 22. júl
Horoskop lev LEVY
23. júl - 23. august
Horoskop panna PANNY
24. august - 23. september
Horoskop vahy VÁHY
24. september - 23. október
Horoskop skorpion ŠKORPIÓNI
24. október - 22. november
Horoskop strelec STRELCI
23. november - 23. december
Horoskop kozorožec KOZOROŽCI
22. december - 20. január
Horoskop vodnar VODNÁRI
21. január - 19. február
Horoskop ryby RYBY
20. február - 20. marec