Týždenný horoskop Vodnárov

Z Necyklopédia

Toto je horoskop Vodnárov na jednotlivé týždne pre celý rok odpredu (tzv. „Misionársky“) aj odzadu (tzv. „Doggy style“). Myslíme na vás drahí čitatelia. Je to pre prípad, že potrebujete predpoveď aby ste vedeli serióznu prognózu ako na tom budete, či ako ste na tom boli.

Možno si niečo, čo máte naplánované rozmyslíte, preložíte niektorý dôležitý termín, vyhnete sa prieseru a astrologický tím NECYKLOPÉDIE vás týmto vlastne zachráni.

Horoskop vodnar
HOROSKOP Vodnár
Vodnári sú známi tým, že sú nezodpovední, vypočítaví, chladní a dogmatickí. Neuznávajú autority a zavrhujú konvencie a zvyklosti. Všetko, čo ich obmedzuje, odmietajú. Pre Vodnárov neexistuje nič nemožné. Zmýšľanie Vodnárov charakterizuje napr. heslo Francúzskej revolúcie „sloboda, rovnosť, bratstvo“, a tiež pokrokové Nemecké heslo „Ein volk, ein reich, ein führer!“.
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Aby ste dnes mohli absolvovať milé stretnutie s priateľmi, v prvom rade potrebujete mať priateľov, ktorí sú milí.

Zlepšite aj svoju kondíciu, viete, kde máte medzery(t.j. máte kolesá na bruchu).

Nečakajte, že sa váš partner urobí sám. Pomôžte si navzájom.

Prekvapte svojich rodičov nečakanou návštevou - požičajte si od nich pár sto eur.

1
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-2 2
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-3 3
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-4 4
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Čaká vás veľmi úspešný týždeň. Aspoň v porovnaní s tým minulým.

Svrbenie niektorých častí tela je často zapríčinené nedostatočnou hygienou.

Komunikácia je nesmierne dôležitá, klaďte dôraz na artikuláciu a najmä vulgarizmy vyslovujte zreteľnejšie.

Získať peniaze sa dá aj férovým spôsobom, nemusíte furt kradnúť.

5
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-6 6
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-7 7
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nebojte sa skúšať nové veci. Prvý krát je každý nervózny. Aj Jaro Slávik bol nervózny, keď prvý krát točil umelecký film.

Ste na tom naozaj veľmi dobre, vlastne práve teraz ste na vrchole svojich síl, odteraz to bude len horšie. Možno už zajtra zomriete.

Na všetky otázky sa snažte odpovedať diplomaticky, pokiaľ s partnerom nesúhlasíte, pošlite ho do piči.

Nezabúdajte, za peniaze si všetko nekúpite. Napríklad zdravie si nie vždy kúpite za peniaze, niekedy k tomu potrebujete aj košík plný ovocia a drahé víno - tie si kúpite za peniaze.

8
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nepochybujte o svojich schopnostiach ani na chvíľu. Odkiaľ viete, že nedokážete lietať? Už ste to skúšali?

Nemali by ste si sťažovať na zdravie, nie teraz, keď máte toľko iných hrozných nevyriešených problémov. Kedy ste naposledy boli u zubára?

Pri vzťahoch je dôležité, aby ste vôbec nejaký mali. Osamelí ľudia umierajú skôr.

Nakupovaním môžete zahnať smútok a žiaľ.

9
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-10 10
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Snažte sa menej posilňovať, pretože už ste príliš svalnatý a to nie je moc pekné. Len si pekne sadkajte a papkajte, obmedzte pohyb na minimum.

Nezabudnite trénovať svoju pamäť, napríklad zapamätaním si mien všetkých 150 politikov NRSR. Taktiež by ste sa mali viac starať o svoju pokožku, pretože bez pokožky, zomriete.

Nesmúťte za starou láskou. Aj tak to bol/a sviňa a vy máte na viac.

Menej je niekedy viac. Snažte sa nakupovať menej, za viac peňazí.

11
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ste tak trochu precitlivelí a neviete čo so sebou. Nekazte preto náladu aj ostatným a jednoducho ostaňte dnes doma, chvíľka osamote Vám prospeje.

Ak sa cítite choro, mali by ste sa čo najskôr obrátiť na Boha. Kedy ste naposledy boli v kostole?

Tento týždeň, je ten správny čas, skúsiť sex s rovnakým pohlavím.

Keď investícia, tak jedine do výhodného čínskeho obchodu.

12
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-13 13
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-14 14
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Dnešný deň je poznačený urazenosťou Pluta, ktorého ktorýsi Vodnár vylúčil spomedzi planét. našťastie je Pluto aj tak nula.

Slnko vodnárom tradične nepraje. Pri pozeraní doň Vám spáli očnú rohovku. Keď už sa naozaj silou mocou chcete niekam pozerať, pozerajte sa radšej do vysávača, ktorý je vodnárom vždy viac naklonený.

Pozor na opačné pohlavie! Dnes budú Vaši partneri jedovatí, vyhýbajte sa očnému kontaktu. Najmä ak už aj včera ste im liezli na nervy.

Môžte skúsiť šťastie v nejakej lotérii, dnešné postavenie hviezd vám zaručuje o 3% vyššiu šancu ako včera, t.j. nie 1 : 30 000 000 ale hneď 1,03 : 30 000 000.

15
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-16 16
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V noci je vidno hviezdy, pretože hviezdy odrážajú svetlo. Počas dňa na oblohe nevidieť žiadne hviezdy - je to preto, lebo počas dňa hviezdy neodrážajú svetlo.

Pre Vodnárov ktorých bolia zuby - ak pôjdete k zubárovi a necháte si ich všetky vyťahať, nebude Vás bolieť ani jeden.

Rodičia na vás práve teraz myslia, len a len v dobrom. Potešte ich telefonátom, alebo aspoň nejakou trápnou smskou.

Ak si potrebujete požičiať peniaze, teraz je vhodný čas. Rodičia vám požičajú.

17
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-18 18
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Rozloženie hviezd okolo Merkúru je momentálne v tvare hexagónu, čo vlastne neznamená vôbec nič.

Hviezdy prajú vašej pečeni, tolerancia alkoholu sa u Vodnárov zvýšila o 300%. Spravte si piknik s kamarátmi/kamarátkami. Kľudne začnite s pivom, a pokračujte od piva, cez Slovenský trojboj az po Ruskú jógu.

Zvážte, či nie je lepšie začať deň sexom. Ak máte priateľku, konajte, ak priateľa, taktiež. Ani jeden z vás by sa totižto nemal sťažovať.

Ak ich teraz nemáte, tak ani po zvyšok týždňa ich nebudete mať. Zvýšený výkon v práci vám nepomôže.

19
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-20 20
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Reptiliáni napadli Merkúr. Tento týždeň sa bude niesť v znamení smoly, neúspechov a sklamaní.

Dnes jedzte len zeleninu, lebo z mäsa by ste mohli mať sračku.

Dajte na nás, a miesto sexu skúste radšej masturbovať. Užijete si to omnoho viac, aj vy, aj váš partner/vaša partnerka.

Máte nešťastný týždeň. Kradnúť vám neodporúčame.

21
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Jedna z hviezd v súhvezdí Orion zablikala. To znamená, že niekto tam havaroval.

Vyhýbajte sa strukovinám, pokazia vám žalúdok. Dávajte si pozor aj na lečo, ktoré vám tento týždeň môže spôsobiť zvracanie. A v žiadnom prípade si nenatierajte Kološvárske lečo na tvár, ani na ruky. Spravia sa vám totižto vyrážky.

Pokúste sa mať sex s niečím neživím. Budete prekvapený, aké super to je.

Dneska je pre vás ten správny čas, predať svoju obličku na internetovej aukcií.

22
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-23 23
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Hviezdy sa i naďalej rozpínajú a pomaly smerujú k veľkému tudle.

Plánujete si ísť zaplávať na nejaké jazero? V poriadku. Ale buďte opatrní, a v žiadnom prípade nechodte plávať nahí. Hrozí vám, že sa na vaše pohlavné orgány prisaje stokilový sumec, čo sa spočiatku môže zdať ako niečo príjemné, avšak upozorňujeme vás, že pri saní môže vzniknúť vztlak a pri odstraňovaní sumca budete pravdepodobne potrebovať asistenciu lekára.

Áno, môžu nastať. So sumcom.

Povedzte svojmu priateľovi, že ste mu pred XY mesiacmi požičali sto eur. Nebude si to pamätať, vráti vám ich, tým sa stanete bohatším, o sto eur.

24
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Medzi dvoma hviezdami Zeta Reticuli spozorovali astronómovia niečo, čo sa podobalo na logo SuperStar. Presný význam tohto zjavenia žiaľ nie je známy, ale mnoho odborníkov na globálny religionizmus sa zhodlo, že by mohlo ísť o nový príchod Ježiša Krista, ktorému cesta na Zem bude trvať cca 40 svetelných rokov.

Žerte ovocie a zeleninu.

Je čas na rozvod! S čistým svedomím sa rozíďte so svojím partnerom, vonku je plno lepších a krajších ľudí, kvôli ktorým sa oplatí troška zariskovať.

Buďte opatrní pri predaji/nákupe drog. Hrozí vám, že vás oklamú.

25
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Aj keď vás otravuje nie práve najpríjemnejšia osoba, mali by ste to s ňou predsa len chvíľu vydržať. Alebo sa jej snažte zbaviť - dýchajte jej nenápadne cigaretový dym do tváre, hrajte sa s telefónom keď sa s vami rozpráva, alebo si jednoducho hlasnú prdnite a povedzte jej, že ste sa posrali a musíte urýchlene na toaletu.

Ak urobíte pre svoje telo viac, neoľutujete. Neoľutuje to ani Váš partner.

Nie len Váš pes, ale aj vaša láska by už ocenila viac pozornosti.

Čakajú vás také komplikácie, že.. uf, dajte radšej výpoveď.

26
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-27 27
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nepodliehajte panike kvôli problémom, ktoré neviete vyriešiť. Treba si vypic a žic.

Ak vám škvŕka v bruchu, budete mať hnačku.

Ak vás niečo nebaví, tak to jednoducho nerobte.

V obchodovaní využite intuíciu, alebo ako hovoria haitskí kreolci "Entwisyon".

28
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Žiarenia vesmírnych ľudí nepriaznivo vplývajú na náladu všetkých Vodnárov, preto si hlavu zakrývajte čiapkou, alebo napr. šiltovkou. Použite akúkoľvek pokrývku hlavy, môžete použiť aj lopúchy, ktorým sa v tomto období mimoriadne darí najmä v oblastiach v blízkosti vodných plôch.

Večer, keď prestanú žiariť vesmírni ľudia, môžete pokojne zjesť lopúch ktorý ste mali celý deň na hlave. Obsahuje veľa vitamínu C, no pred požívaním ho riadne opláchnite horúcou vodou, pretože nemôžete vedieť, či si ním niekto predtým nevytrel riť.

Nehľadajte ideálnu lásku, pretože tá nikdy nie je zadarmo, naopak, často stojí nemalé peniaze.

V obchode kupujte len tovar, ktorý naozaj potrebujete. Vyhýbajte sa stánkom so zmrzlinou.

29
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Čaká vás deň plný nástrah, ale nemusíte sa ničoho obávať, všetko zvládnete na jednotku a jednotka je prvočíslo.

Ak často pociťujete smäd, navštívte lekára.

Osvojením si spodnojazyčtiny zvýšite svoje šance pre lepší vzťah v súkromnom živote.

Investujte do jahôd. V budúcnosti budú drahšie, než ropa.

30
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nezabúdajme na staré slovansko-čínske príslove "Kto prdí a serie jak drak, bude zdravý a šťastný jak Jožko Mak". Čaká vás týždeň plný príjemného, satisfikujúceho nadúvania.

Vetry, vetry, a ešte raz, vetry. Nebojte sa jesť hoci aj tie najbezpečnejšie kombinácie jedál. Váš tráviaci trakt prosperuje.

Pri sexe nestrkajte svojmu partnerovi palec do riti. Mohlo by ho to rozrušiť.

Nakladajte opatrne so svojimi financiami, aby sa nestalo, že si kúpite nejaký bazmeg.

31
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak budete pozorní, behom týždňa uvidíte oblak, ktorí bude vyzerať presne ako Vy.

Pijete príliš veľa sladkých nápojov, čo môže mať nepriaznivé účinky na vašu náladu. Do každého nápoja si pridajte čajovú lyžičku soli, aby ste tým kompenzovali cukry vo Vašom tele.

Nepodceňujte deti. Majú špicaté zuby a ostré nechty.

Vyhýbajte sa práci, aby ste nedostali alergiu. Alergia sa prejavuje červenaním pokožky, opuchom očí, svrbením chrbtice a halucináciami. Miestami sa môžu prejavovať rovnaké symptómy, ako u Negritídy.

32
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Ak viete prečítať to, čo je tuto napísané, tak to znamená, že viete čítať.

Nemračte sa! Tie zlé veci ešte len prídu, teraz by ste sa mali usmievať, lebo neskôr už nebude kedy..

Mama je neoceniteľná. A tentokrát, výnimočne, nemáme na mysli sex. Prosíme vás, dbajte na dobré vzťahy so svojimi rodičmi.

Pýtajte si, a určite ich dostanete. Alebo dostane facku. Tak či onak, nemáte čo stratiť. Facka otuží človeka, v niektorých krajinách ju používajú miesto rannej kávičky.

33
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento týždeň je poznačený urazenosťou ducha Saddáma Hussajna, ktorého ktorýsi Vodnár vylúčil spomedzi vládcov. Našťastie je Saddám teraz aj tak iba druh hviezdneho popola.

Slnko vodnárom tradične nepraje. Pri pozeraní doň vám spáli očnú sietnicu a potom vidíte iba holé nič. Keď už sa naozaj silou mocou chcete niekam pozerať, pozerajte sa radšej na mesiac, ktorý je vodnárom vždy viac naklonený.

Pozor na opačné pohlavie! Dnes budú Vaši partneri jedovatí, vyhýbajte sa nočnému kontaktu. Najmä ak už aj včera ste im liezli na nervy.

Môžte skúsiť šťastie v nejakej banke. Postavenie hviezd v tomto týždni vám zaručuje o 3% vyšší hypotékarny úver ako iným...

34
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Rozloženie hviezd okolo Merkúru je v 35. týždni momentálne v tvare pentagónu, čo vlastne znamená vôbec nič.

Hviezdy prajú vašej pečeni, tolerancia alkoholu sa u Vodnárov znížila o 60%. Spravte si piknik s kamarátmi/kamarátkami. Kľudne začnite s pivom, a pokračujte od piva, cez Slovenský trojboj az po Ruskú jógu. Najebete sa už pri tom pive.

Zvážte, či nie je lepšie začať deň radšej pexesom. Ak máte priateľku, konajte, ak priateľa, taktiež. S pexesom je tolerované ísť aj do štvorky a niketo by sa preto nemal nasrať.

Ak ich teraz nemáte, tak ani po zvyšok týždňa ich nebudete mať. Zvýšený výkon v práci vám ako vždy nepomôže.

35
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Komunisti napadli Urán a 36. týždeň sa teda bude niesť v znamení smoly, neúspechov a sklamaní.

Dnes jedzte len mäso, lebo zo zeleniny by ste mohli mať sračku.

Dajte na nás, a miesto masturbovania skúste radšej sex. Užijete si to omnoho viac... len nehovorte o tom vášmu partnerovi, či partnerke.

Máte šťastný týždeň. Ani kradnúť vám netreba. Nechajte teda si vaše autá a byty otvorené a s kľúčikmi vo dverách.

36
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Jedna z hviezd v súhvezdí Orion a všetky smerovky na zaparkovanom Mercedese vášho suseda zablikali. Aj susedove pobehovanie po prázdnom mieste veští prúserový týždeň.

Nevyhýbajte sa strukovinám a miesto sprchy si pred spaním doprajte perličkový kúpeľ. Blahodárny účinok sírovodíka upevní vaše zdravie.

S partnerom na ktorom vám záleží sa tento týždeň stýkajte iba sporadicky. Mierna zdržanlivosť má tantrické účinky, nezdržanlivosť by sa vzhľadom na užívanie strukovín nemusela oplatiť.

Požičajte tentoraz iba od najhoršieho kamaráta. Váš vzťah s ním sa určite upevní.

37
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Hviezdy si tento týždeň i naďalej rozpínajú rifle a pomaly smerujú k nohavičkám.

Ak sa aj v tomto týždni rozhodnete pre kúpanie v prírodnom jazere a ste chlap, vrele vám to odporúčame. V jazerách sa práve nachádzajú kapre, ktoré sa radi prisávajú na určité časti tela. Ak ste žena, tak vám kúpanie neodporúčame, lebo je riziko, že v jazere sa kúpu úchylní naháči.

Všetky vzťahy sú riskatné... ale hovorí sa, že aj „risk je zisk“.

Svojim veriteľom povedzte o inflácii, a buďte frajeri a svojim dlžníkom povedzte, že je deflácia...

38
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Medzi dvoma slepačími hniezdami sa našli dáke vajcia. Okrem vajec sa pre Vodnárov tento týždeň našlo všeličo.

Pite iba bylinkové čaje a hlavne ten urologický.

Vyskúšajte, či nie ste náhodou homosexuálni. Ak sa po prvom jazýčkovom bozku pogrciate, homosexuálom by ste nemali byť.

Buďte opatrní. Kupujte iba to najnutnejšie: na chleba a mlieko sa radšej vyserte.

39
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nezabúdajme, že už mladí Slováci hovorili: „Kto nejebe, nežije...“. Tento týždeň, je Vodnárom vzhľadom na polohu Mesiaca voči Mliečnej dráhe, toto príslovie, či preriekadlo (či čo to je) na hovno.

V zdravom teľati je zdravé mäso a tak vám odporúčame zdravú teľacinu... len tie peniaze.

Okno z nedele má svoje následky. Tento týždeň vás čaká sedemdňové rozjímanie a meditácia.

No na paštéku bude, ale pivo si treba radšej odoprieť.

40
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Dnes sa určite vyhnite všetkým konfliktom a nedorozumeniam, bojovali by ste vopred prehratý boj. Pri hádke vám dôjdu argumenty, pri pästnom súboji váš súper vytiahne nôž.. Usmievajte sa na každého a s nikým sa dnes nehádajte.

Vyvarujte sa stresu a snažte sa pravidelne hýbať na čerstvom vzduchu. Státie na jednom mieste na verejnosti po dlhšiu dobu neprospieva ani vášmu fyzickému, ani vášmu psychickému zdraviu.

Ak sa budete musieť svojej láske prispôsobiť, rozhodne sa nebráňte. Pri pästnom súboji vaša láska na vás vytiahne nôž!

Porozmýšľajte o svojom zabezpečení. Keby práve teraz bol niekto u vás doma - máte dosť peňazí na to, aby mu stálo za to vás zavraždiť? Ak áno, mali by ste viac plytvať svojimi financiami, jedného dňa by vám to mohlo zachrániť život.

41
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Život vás napĺňa, hoci vás občas prepadajú pochybnosti o správnosti vašich krokov a celkového smerovania, možno vás odsudzujú, možno sa vám smejú - nehľaďte na názory cudzích ľudí. Aj Hitlerovi sa spočiatku smiali, a ako ďaleko to dotiahol - celý svet plakal a to ani nedokončil, čo chcel..

Občas si doprajte hladovku, prospeje vášmu zdraviu, váš organizmus sa prečistí. Na druhý deň doprajte hladovku všetkým ostatným vo vašej rodine - zjedzte všetko, čo v chladničke nájdete, nenechajte im ani omrvinku.

Nehľadajte dokonalosť, tá existuje len v Maďarsku a v záhradách Eden(tie sú tiež v Maďarsku). Odpusťte partnerovi jeho drobné chyby, priznajte si to, veď vy máte chyby tiež.

Nemrhajte časom na hlúposti a sústreďte sa na veci, na ktorých Vám naozaj záleží. Kapitalizmus sa sám nevybuduje! Pracujte viac vodnári!

42
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
aaaaaa 44
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

V osobnom živote nedovoľte nikomu, aby sa staral do vášho vzťahu, veci medzi vami a partnerom by naozaj nemal preberať Nikto, medzi vami a partnerom stoja jedine Boh a Ježiš Kristus.

Ak sa cítite zle, tak vám pravdepodobne nie je dobre.

Milí buďte hlavne k svojmu partnerovi. K starým ľuďom vôbec nemusíte byť priateľskí, milí, ani otvorení. Starí ľudia čoskoro zomrú a vás nemusí trápiť, čo si práve oni o vás myslia.

Viete, kde máte investovať, tak neváhajte, krčma zatvára o 10tej.

45
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Nemusíte sa nechať obrať o sny, len si lepšie premyslite, ako ich môžete dosiahnuť bez toho, aby ste niekoho museli zavraždiť.

Cvičením a upravenou stravou môžete vyliečiť všetko od boľavého chrbta až po došuchorený penis.

Ak vaše vzťahy doteraz nikam neviedli, skúste zmeniť svoje pohlavie.

Ak kupujte lacné veci, overte si ich životnosť a krajinu pôvodu. A nenakupujte lieky vyrobené v Číne.

46
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Tento deň zrejme preverí vašu schopnosť diplomacie, v rozhodujúcej chvíli zachovajte pokoj a určite sa s nikým nehádajte. Voľte správne argumenty a ak to bude potrebné, pokojne tomu druhému prijebte.

Chýbajúcu energiu najlepšie doplníte pojedaním cukrovej trstiny z tesca.

Všetko bude ešte lepšie, ako kedysi. Za komunistov.

V práci dnes budete ako Kurt Cobain v Nirvane. Síce ste dobrý kolektív, napriek tomu budete mať chuť požičať si brokovnicu a odstreliť si tvár z hlavy.

47
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Hoci by ste najradšej riešili niečo celkom iné, prinúťte sa a opravte pokazené elektrospotrebiče nie len u vás doma, ale aj u susedov a priateľov, hviezdy sa vám neskôr zavďačia.

Mali by ste načerpať viac síl. Tak, ako existujú čerpacie stanice pre autá, existujú čerpacie stanice aj pre ľudí - krčmy, bordely, zábavné parky, strelnice atď.

Ak si nedáte pozor na jazyk, dostanete herpes.

Všetko čo skúsite, vyjde na sto percent eur.

48
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vyriešite veľa dôležitých problémov a zaslúžite si relax, najlepšie s milovanou osobou, či niekým blízkym, od ktorého čerpáte vnútorný pokoj. Tou osobou je Ježiš Kristus.

Pozor na zdravie, v poslednej dobe vás trápia bolesti chrbta a hlavy, čím sa vám telo snaží naznačiť, že príliš často dvíhate drobné zo zeme.

Nečakajte na šťastie, samo nepríde. Choďte si po neho vy, najlepšie vlakom, alebo autobusom, cestovať slovenskými hromadnými prostriedkami je ako sex, tá cesta vás dobre poje..

Ako bolo písané vyššie, prestaňte naháňať drobáky, škodí to vášmu zdraviu.

49
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-50 50
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-51 51
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ

Vďaka Milanovi Nakonečnému a jeho "Psychológie osobnosti" vieme, že pokiaľ ste pesimista, tak budete viac smutný, než šťastný. Ďakujeme pán Nakonečný.

Nechce sa Vám prestať fajčiť? Tento týždeň máte šancu, že sa Vám bude chcieť prestať. Tak neváhajte a chcite prestať.

Zavolajte svojim rodičom. Nie je isté, že sú na žive.

Lásku za peniaze nekúpiš. V bordeloch na severe Slovenska začali prijímať aj stravné lístky. Okoreňte svoj sexuálny život, na úkor Vášho jedálnička v podobe šalátov, tresiek a rožkov.

52
PREDPOVEĎ TÝŽDEŇ
Šablóna:Horoskop:Vodnár-53 53
TÝŽDENNÉ HOROSKOPY
Horoskop baran BARANI
21. marec - 20. apríl
Horoskop byk BÝCI
21. apríl - 20. máj
Horoskop blizenci BLÍŽENCI
21. máj - 21. jún
Horoskop rak RACI
22. jún - 22. júl
Horoskop lev LEVY
23. júl - 23. august
Horoskop panna PANNY
24. august - 23. september
Horoskop vahy VÁHY
24. september - 23. október
Horoskop skorpion ŠKORPIÓNI
24. október - 22. november
Horoskop strelec STRELCI
23. november - 23. december
Horoskop kozorožec KOZOROŽCI
22. december - 20. január
Horoskop vodnar VODNÁRI
21. január - 19. február
Horoskop ryby RYBY
20. február - 20. marec