TKZMOM

Z Necyklopédia

HelixNebula Starosta Corgoňa
si zatiaľ nevšimol, že táto stránka existuje!!!

Hlava ho bolí aj bez toho.

[upraviť] Teória konštantnej závislosti makroekonomiky od mikrogravitácie (TKZME OMG) alebo kurvahošigutentag (K).

Prejdime rovno do praxe. Firma, ktorej hlavnou náplňou je výroba tenisových loptičiek, vyrába gumených káčerov. Loptičky majú svoju hmotnosť, určenú mikrogravitáciu, levitáciu, koordináciu a donaldow trojsyndrom: veľký, pekný, huňatý. Ináč by neskákali tak, ako im pískajú. Ich dutosť je pragmaticky vytesnená. A ak by sa niekto rozhodol vyplniť ich dutosť a nadutosť, narazil by na odpor vznikajúci pri zmene v mikrogravitácii, navigácii, sublimácii, konštantnej hmotnosti, pachuti a iných zbytočnostiach, ktoré nemajú na celkový vývoj žiaden vplyv. Kto sa pretuneloval k tejto vete, musí byť poriadny káčer s makropotenciálom päť hviezneho cicavca. Takže, tenis by vystriedalo Človeče nehnevaj sa, Kúp si ďalšiu zbytočnosť, Kto zje najviac hamburgerov, halušiek, hranolčekov, slimákov, býčich žliaz, švábov, polystyrénu i kockového cukru. A keď sa pozrieš vyššie, nad tento hmatateľný géniom vytvorený príspevok zistíš, že článok podčiarkuje vtipnosť výroku nezmyselným hromadením volovín, ktorými si sa s opodstatnenou horkosťou prekopal na koniec ďalšej vety, svojho zbytočného života. Pokračovanie na vlastnú zodpovednosť.

[upraviť] Trochu matematiky

Takto nejako zjednodušene vyzerá príklad TKZMOM, vzorec vyzerá asi takto nejako:

Syntaktická analýza (parsing) neúspešná (lexikálna chyba): (prachy + ME = µG + praca) = RV ,

kde ME = makroekonomika,

µG = mikrogravitácia,

RV = rovnováha vyrovnaná.

Zatiaľ čo Syntaktická analýza (parsing) neúspešná (lexikálna chyba): (praca + ME < µG + prachy) = RVP

Kde RVP = rovnováha v piči.

Na týchto konštantných rovniciach je jasne vidieť závislosť a náväznosť mnohého s mnohým (všetko so všetkým súvisí, ale nie v tejto rovnici, to by trebalo ešte dosadiť koeficienty, vypiť borovičku, a doplniť bulharskou konštantou pre úplnosť a presnosť). Samozrejme, tieto rovnice sú prepočítané do úplne zjednodušeného modelu, ten trochu zložitejší by bol na dve a pol strany, plus vysvetlivky ešte ďalšie dve strany (ak počítame, že to bude na papieroch formátu A4). Týmto jednoduchým vysvetlením TKZMOM sme sa dostali trochu bližšie ku spoznávaniu psychiky trhového hospodárstva.

Ďalším (teraz, keď to píšem) aktuálnym príkladom závislosti je Amerika. Keby si netlačila svoje prachy sama a tým neznižovala hodnotu peňazí a tým aj mikrogravitáciu (šetrenie na farbách), netopila by sa v sračkách dnes, ale iba za pár rokov, keď by bol Babrák Oboma v dôchodku. Ak sa zosype Amerika, poserie sa EÚ, Čína na tom zarobí, Japonsko sa poteší, a Eurázia bude Ázia, pretože bohatí šikmookí si odkúpia celé štáty a budú ich používať ako letné sídla. Teda Nemecko, Francúzsko a USA si kúpia len po častiach, veď kto by chcel taký veľký dvor, no nie?

[upraviť] Zhrnutie

Hlavne nemeňte váhu svojich výrobkov, lebo môžete posrať ekonomiku. Ak pracujete, alebo ste vedúci či majiteľ v službách, s ďalšími otázkami sa obráťte na Bospeličného, alebo na polofilozofa, ktorí vám vysvetlia nejasnosti, ktoré by ale po dôkladnom prečítaní článku nemali vznikať. A keď už niečo poseriete, tak nie je neskoro pokúsiť sa spätne zmeniť zmenou váhy mokrogravitáciu do pôvodného stavu.