TV Narkóza

Z Necyklopédia

TV Narkóza
Logo markiza stare
Nové logo televízie Narkóza.
Sodomatv TV SODOma
Logo markiza stare TV Narkóza
Tv hnoj TV HNOJ
Monoskop Slovenská televízia

TV Narkóza (v undergrounde známa aj ako TV Repríza) je prvá (prvočíslo!) slovenská televízia vysielajúca celoplochovo a celopriestorovo po vstupe kapitalizmu na Slovenský mediálny trh. Keď TV Narkóza v roku 1996 vstúpila na Slovenský mediálny trh musela sa vysporiadať s konkurenciou Slovenskej televízie. Keďže vysielanie Slovenskej televízie ťažilo najmä z nostalgie na zlaté červené časy, TV Narkóza sa vydriapala na vrchol neuveriteľne rýchlo. Dodnes sa drží na šp*čke televíznej antény. V súčasnosti vysiela dvanásť hodín dopoludnia a dvanásť hodín popoludní a dvanásť predpoludním pre 86% obyvateľov Slovenska a priamo z Turecka.

[upraviť] História

TV Narkóza začala vysielať ako vlastná sestra českej spoločnosti Nová TV. Tieto dve (ejhľa! prvočíslo!) televízne stanice plánovali spoločnú sľubnú budúcnosť a spoluprácu v rôznych projektoch, napríklad práca na seriály Ordinácia v krvavom záhone. Dnes televízia Narkóza sídli v Záhoráckej Bystrici, ku ktorej je napríklad nalepená aj Paštekáreň.

Spolumajiteľom TV Narkóza bol Rusko ale aj USA a SDKÚ a Štefan I. Skrútený. Vtedy bola TV Narkóza často obdivovaná pre objektivitu svojho spravodajstva, ktoré napriek Ruskovej politickej strane nikdy nepodporovalo Ruskove názory. Dnes už to, bohužiaľ, nie je pravda, ale TV Narkóza sa stala ceneným zdrojom mnohých vedeckých poznatkov a technických údajov.

[upraviť] Štruktúra vysielania

Televízia Narkóza svojou programovou skladbou v podstate ničím nevyniká nad ostatnými komerčnými médiami. Jej program je založený na desaťminútových reklamných blokoch, ktoré sú drzo prerušované sekvenciami väčšinou amerických seriálov. Z amerických seriálov sú vyberané tie, ktoré tvrdo propagujú násilie a amorálne správanie. Zvrhlé sadistické producentské centrá detailne v ktorúkoľvek dennú, či nočnú hodinu nekompromisne komukoľvek bezohľadne ukazujú krv, hnijúce ľudské bytosti, výkaly, či schizoidné prejavy rôznych úchylných hrdinov.

V programovej skladbe Narkózy sú obľúbení hlavne primitívni tupci v štýle Stevena Segala, ktorí nič iné neriešia, iba ako násilie odstrániť bezodplatnou, stupídnou brutalitou a lámaním kostí. USA ako štát budí vďaka ich vlastnej mediálnej prezentácii u bežného Slováka dojem krajiny hňupov, ktorí sa k finančným hotovostiam dostávajú iba vďaka zbraniam, kurvám, lúpeniu, ohlupovaniu, drogám, automobilovým naháňačkám a zabíjaním. Na druhej strane je v prezentovaných dielach goebelsovsky propagovaná svetová nadradenosť v reále neexistujúcej americkej rasy.

Hrdina otrepaných príbehov vystrieľa na gaunerov niekoľko zásobníkov nábojov, prevráti a rozstrieľa množstvo náhodne okoloidúcich áut. Zjavne pri takýchto akciách by muselo umrieť množstvo nevinných. Pri kolíziách z takýchto naháňačiek by sa teda dala vyplniť programová skladba piatich nezávislých Televíznych novín. Podobne nezávislých ako sú televízne spravodajstvá tejto televízie.

[upraviť] Pôvodné formáty

Okrem uvedeného systému reklamných kampaní sa Narkóza pokúša kŕmiť mozgy hŕstky svojich divákov reláciami ako sú:

  • Ordinácia pod ružovou lampou - okrem nenápadne umiestnených produktov a reklamných blokov sa divák dostane k informáciám o tom ako rôznorodo sa to môže krížom-krážom medzi lekármi, personálom, pacientmi a rôznym manažmentom kurviť v nemocničnom prostredí. Ružová farba tomuto projektu naozaj „sekne“.
  • Strelené ráno - súvislý blok reklamy, kde len málo účinkujúcich dá nejakú zmysluplnú informáciu s pridanou hodnotou. Napodiv by jedným z mála informátorov mohol byť istý pán meteorológ. Meteorológ nelieta na meteoroch, ale veští počasie. Tento pán sa to snaží robiť seriózne. Okrem neho tam poskakujú rôzne sponzorované opice, predávajúce seba a svoje produkty. Ich vstupy chaoticky premosťujú akože moderátori a imitátori televíznych redaktorov, ktorí sú v reálnej podstate čitatelia pikošiek z oblasti verejného života a športu. Je nehorázne, že v tomto programe je radou pre retransmisiu tolerovaný pomer objemu reklamy a nejakého toho chabého programu 98:2. Nehorázne je v podstate iba to, že sa to nevolá tak ako je: „Ranný telešoping“ .
  • Seriály - niektoré reklamné bloky sú prerušované akýmisi seriálmi, kde sa tí istí herci snažia byť raz vtipní, inokedy trápne vtipní, potom asistujú pri pôrodoch a nakoniec aj pri vraždách. Väčšinou sú tieto diela prepózovanými afektovanými sračkami nepripravených hercov s nezodpovedným a neprofesionálnym prístupom k práci.
  • Prtička - niektorí herci začali a skončili svoje štúdium na prijímačkách na VŠMU. Tam im asi dali úlohy niečo improvizovať a keď sa im zadarilo ich pozitívne spomienky spôsobili, že podľahli dojmu, že to, je to čo chcú robiť celý svoj profesionálny život: zahrať skriňu, zahrať plnú šálku kávy, alebo sa inšpirovať zábavou, ktorú si užili v pionierskych táboroch. Improvizácia je týmto paškvilom vynášaná na piedestál, ktorý si naozaj nezaslúži.
  • Spravodajstvo a politika - iba najväčšiemu primitívovi nemôže byť jasné, kto živí televíziu Narkóza. Je to jasné aj z toho, u ktorých politikov, alebo politických strán sa časom objavujú ich „nestranní“, „neúplatní“ a „nekompromisní“ redaktori ako hovorcovia, poslanci, či dokonca ministri.

[upraviť] Relácie

  • Bez srvátky - súťaž o najväčšiu gebuzinu
  • Čár šou - o hmnkaní a názoroch pseudoumelcov slovenskej hudobnej scény, uvádza nosatka
  • Dobre nevidieť! - qvíz šou so slovenskmi celevritami
  • Exkrémne premeny - reality o priberaní
  • Koleso nešťastia - vytočte si sumu, ktorú zaplatíte...
  • Kerestýš - snaha pár skrachovalcov urobiť zábavu
  • Majster nerv - reality o nervovaní sa dementov za šporákom
  • Nadčasie - každodenné gnómické veštenie z gule, uvádza známy zabávač Jozef Iľko
  • Reflux - emócie, emócie a zase len emócie
  • Rodinné nápady - reality zo slovenských rodín + návod ako si rozjebať rodinu
  • Kyslá smotana - relácia zo sveta slovenskej spodiny, uvádza preafektovaná Amerika Kundínyová
  • Nešťastný domov - relácia o ťahaní elektriky, omietaní, murovaní..., uvádza známa lesba Janka
  • Susedské nápady - reality o výborných susedských vzťahoch slovenských dedín rodín
  • Svorka - neviete si dať rady s ožratým manželom alebo fetujúcimi pankhartami? Zavolajte Svorku
  • Telerana - rana na ráno
  • Televízne koniny - to isté čo Televízne Hovniny na TV HNOJ
  • Tvoja tvár znie podvodne - známi pseudospeváci napodobňujú hercov a moderátorov
  • Vo štvorici po rukách - štyria kokoti sa tvária, že poznajú Slovensko a brázdia všetky jeho krčmy
  • Zámena sukní - reality šóv o tom ako sa dá v priamom prenose podvádzať manžel a manželka

[upraviť] Prínos Narkózy svetu

TV Narkóza dala Slovensku a celému svetu Vladimíra Repičíka, nezabudnuteľného šéfa SOZA, ktorý posunul hranice možného a zistil, že peniaze možno vybrať aj za detskú besiedku, pokiaľ deti spievajú ľudové piesne, ktoré nejaký Autor kedysi upravil. Týmto sa potvrdilo, že novinári po ničom netúžia viac, ako po slobode informácií. Experti tvrdia, že len Narkóza dokázala zrodiť čosi takôto.