TV SODOma

Z Necyklopédia

TV SODOma
Sodomatv
Logo televízie SODOma
Sodomatv TV SODOma
Logo markiza stare TV Narkóza
Tv hnoj TV HNOJ
Monoskop Slovenská televízia

TV SODOma je televízna stanica, ktorá je tieňovou materskou stanicou jej bezvýznamného satelitu s názvom TV Narkóza. Jej cieľom je pokryť zbytok na mediálnom trhu Slovenska, teda to znamená, že SODOma pokryje všetko.

[upraviť] Vznik

Nápad vytvoriť TV so stopercentným obsahom lásky, násilia a sexu sa podaril v roku 2009. TV SODOMA vznikla vplyvom vypustenia neúnosnej hromady splašiek z kanálu známeho pod menom TV Narkóza.

[upraviť] Etymológia

Názov vznikol počas spoznávacieho grupáču budúcich kolegov. Trochu viacej sa popilo a po tráve sa prestalo chodiť, ale sa začalo... no a prichytila ich pritom upratovačka (t.j. riaditeľka), skríkla "Sodoma..!" a odpadla. Celý televízny štáb bol síce nahý, ale nadšený, že našiel tak výstižný názov pre ich zvrátené predstavy.

[upraviť] Zo zákulisia SODOmy

Je to v poradí druhá (a dúfajme že posledná) televízia od skupiny C(í)ME (Címe=sídlo, t.j. Contról of Mainstrím and Entertejment). TV SODOMA vysiela 24 hodín denne, pretože chce mať pod kontrolou ranných vtákov aj insomniakov.

Keby pípmeter meral iba na východe, SODOMA by jednoznačne vyhrala v každom vysielacom čase. Dá sa kukať cez satelit, lavór aj záchodovú dasku, preto je dostupná pre každú chatrč, či tówer a v niektorých osadných „domácnostiach“ ju sledujú dokonca aj cez viaceré satelity (vraj aby to bolo skutočné 3D).

[upraviť] Cieľové skupiny

Táto komerčná televízna spodina je programovo zameraná na ženskú časť sentimentálneho, či gramotne zaostalého diváckeho publika. Primárne je určená pre ženy, ktoré majú do 54 rokov, aspoň osem detí a nemajú chuť pracovať. Televízia však myslí aj na mužskú časť populácie! Dáva reklamy tak často ako je to len možné, aby si nahnevaní chlapi mohli prepnúť na futbal, kým sa stará vráti z WC.

[upraviť] Programové vybavenie

Táto televízia je výnimočná tým, že z bývalých odevných závodov Makyta Púchov zamestnala aj niekoľko zabehnutých šičiek a preto je jej programovaná skladba skutočne na profesionálnej úrovni šitá na mieru pre nenáročných sentimentálnych divákov z celého Slovenska.

TV SODOma vysiela seriály, filmy a telenovely, z ktorých človek nevie či sa ma smiať alebo plakať. Medzi trhákmi sa okrem Trinitrotoluénu, Semtexu a Dynamitu objavila napríklad Reginina Vagína, český seriál Mulice, drastické juhoamerické telesračky ako Spitá Vášeň, Vymetanie divokého anjela, Keď budeš moja čaja, Kusanec z lásky, Nespútaný gadžo, Barbarka Broňa, Medzi sexom a dráždivosťou, turecká sračka Sulíktán alebo americká vykopávka Sex vo veste.

Každú sobotu večer dostáva slovo Rosamunde Pičerová a Ingrid Liststromová. Víkendové rána patria zabudnutým alebo reláciám z TV Narkóza. Reprízy relácií ako Jožo Plačko Pičuje, Ftáčnici na ulici, Buzzzerant!, Sereme F.er.o.!, Pereš, Aj z truhly schybí a pod., niekedy aj nad, ale aj okolo môže byť. V SODOme pravidelne zabávajú deti, ktoré čakajú na ranné rozprávky.

Okrem toho je v TV SODOma vyhradený čas pre veštpiče, jasnoviďcov, psychotrollikov, kartičkárky a kastrológičky. Sú to všetko pracanti ktorí sa tvária, že vám ochotne vyleštia gule. Je to ale podfuk, lebo SODOma takto živí podvodníkov a môže vďaka predraženým audiotextovým hovorom zarobiť aj na tých najväčších chudákoch - samotároch, chorých, závislých, zaostalých a tých čo tam veštia. Odpovede veštcov sú všeobecné a uspokoja úplne každého diváka.

[upraviť] Galéria

[upraviť] Slogany

  • Doma ťa čaká SODOma.
  • TV SODOma, to najlepšie čo nájdete v kanáli.
  • Nemať prácu, dostávať plácu, nevychádzať z domu, sledovať SODOmu!