Tank

Z Necyklopédia

Tank
Jano
Typický tank aj s tankistom
Tinktank1n
Jeden z najnovších tankov

Tank je kopa železa (železné hovado), zvyčajne schopná pohybu. Na tanku býva ďalšia kopa železa, ktorá je schopná pohybu dokolečka, z ktorej trčí deravá tyč, ktorá sa zvyčajne používa na zastrašenie nepriateľa. V tanku sedí tankista (niekedy tiež kopa železa), ktorý tankuje.

Tank je na Slovensku populárny aj pre politiku, lebo keď sa slovenskí politici ožerú tank po tankoch túžia a chcú do nich sadnúť. Medzi takýchto známych latentných tankistov patril aj jeden dnes už neznámy politik a pouličný kabaretný umelec, ktorého ľudovia volali familiárne „Janči“.

Za tank sa považuje aj veľká nádoba s kvapalinou, ktorý môže byť aj chlastom, či benzínom a podobne.

[upraviť] História Tanku

O prvý pokus zostrojiť tank sa pokúsili somárski bratia Konštruktín (neskôr Cyrod) a Metyl. Bola nočná doba (doba temnice), čiže stredovek. Za pokus o zostrojenie tanku ich mali upáliť, no za to, že ich mená sa začínali na K a M bol trest zmiernený. Za trest mali vytvoriť nové písmo a tak emigrovali na Veľké Slovensko (Veľká Morava).

Zostrojiť tank sa tiež pokúsil Orlando de Vinica. Žil v období rezonancie. Nemal na psa, tak si chcel zostrojiť tank, ktorý mal slúžiť na ochranu jeho vynálezov (ako boli napríklad vlkomery, vrtuľníky, guľomety, lietadlá, počítače,...) no najmä zbierku použitých servítok. Tank nikdy nepostavil, pretože nemal drevo a delá, ktoré ukradol z istej pevnosti mu zhabali. Zachoval sa len plán, na ktorom je opačne kľuka. Ľudia mylne predpokladali, že to urobil schválne. No Levom-Darmo Vo Viniči rád pil, a keď sa ožral, začal kresliť, ani nevedel čo.

Tank sa podarilo zostrojiť až na tretí krát, t.j. do tretice (respektíve do trojky), a aj to nechtiac. Prvý tank vznikol v istej londýnskej zoologickej záhrade. Najprv bolo veľké železné akvárium, do ktorého spadol Mišo Kalašnikov (za to musel emigrovať do Ruska). Nemohli ho vybrať, tak vykopali kanál, ktorý sa teraz nazýva rieka Temža.

Keď sa akvárium (po anglicky tank- budeme to používať) podarilo dostať na suchú zem, nevedeli ako ho dostať späť. Tak boli na tank pripevnené kolesá. Tank nezvládal útok zúrivých mačiek, ktoré chceli ryby z tanku. Dôsledkom toho bolo opancierovanie tanku. Z neznámej príčiny voda z tanku zmizla a ryby sa vysublimovali. Niektorí ľudia tvrdia, že vodu ukradli ľudia z ulice Guľometná 6, pretože mali odstávku vody.

Nekôr sa britkí vynálezci nudili, tak na tank pripevnili pásy, čo zaručilo ešte väčšiu nemotornosť vozidla. Veľa ľudí mylne prdpokladalo, že prvý tank bol poháňaný zážihovým motorom. Nie je to pravda. Praveké fosílie ukazujú, že pohonnou jednotkou tanku boli ôsmi vojaci, ktorí tank tlačili, alebo ťahali. Neskôr vydaný tankistický [zákon]ník hovoril, že pred každým tankom musí povinne chodiť žirafa natretá na červeno, aby nepriateľ vedel o prítomnosti nepriateľa.

[upraviť] Parametre tanku z roku 1915 P.V.T.

max. rýchlosť: 2km/h, 500km/h pri páde z útesu
spotreba: 4pb/1mzh (štyri parené buchty na jedného muža za hodinu)
hmotnosť: veľa miliónov a dosť veľa stoviek gramov
dĺžka: 3,5m
výška: 1,5m, so žirafou 20 m
šírka: 2km

[upraviť] Primárna výzbroj (väčšinou ju používal primár)

Spočiatku sa používala hlavná streľná zbran typu Mušketa 889, neskôr sa používal Mačkopal, no ten bol príliš neprajný pre zelené hlavy (hlavne sa obraňovali že je to nehumánne) a aby prestali pičovať, bola spätne používaná zbraň typu Mušketa 889.

[upraviť] Sekundárna výzbroj

  • projektil SABOL s hlavicou z ochudobneného olova a kameňa
  • medziplanetárna raketa s jadrovou hlaviciou typu Zem-Osada
  • riadená raketa AT-6 s infračiernym navádzaním
  • makety guľometov PK a M-60
  • niekedy používaná neriadená raketa V-2 (počuj Fav cvaj)
  • malá skladacia lopata
  • protitanková gumipuška PGP25

[upraviť] Posádka

Podĺa toho koľko sa ich tam natlačilo. Keď z tanku fšetci vystúpili, bolo v tanku 0 mužov.

Prvý tank slovenskej výroby vyžadoval veľkú posádku, až 42 ľudí. 1 riadil, 1 strieľal a 40 tlačili.

Zbrane
Child02 Atómový bimboBazukaBombarďákyBomboniéraGlockGumipuškaJadrová hlavicaHlavodrťKalašnikovMačkopalNapalmPAUKPäsťPištolPuškaSamopalSamove zásobníkySexbombaStealthTankVáľok GAR15