Tartaros

Z Necyklopédia

A

Tartaros je luxusný klub zastrešujúci členov určitej subkultúry v Banskej Bystrici. Inými slovami krčma.

[upraviť] Bližšia špecifikácia klientely

Tartaros navštevujú najmä ľudovia, ktorí:

[upraviť] Majiteľ

Majiteľom rokáča je známy pod prezývkou Mirík von Stockinger. O tejto postave sú známe legendy ešte z čias Kyjevskej svätej Rusi.

  • Legenda prvá
    Mirík hovorí tete za barovým pultom: Dva fernety!
    Teta naleje dva poldecáky...
    Mirík: Ja som chcel dve fľaše !!!
  • Mirík hovorí tete za barovým pultom: Fernety!
    Teta: Koľko?
    Mirík: Koľko sa zmestí na tácku.

Mirík je známy aj tým že hrá v metalovej kapele Pyopoesy a je čestným predsedom Abba (Asociácia banskobystrických alkoholikov) a členom kapely rovnomenného názvu.

[upraviť] Ciele a úspechy

Tartarom sa už premlelo mnoho slávnych ľudí medzi inými aj Napalm Death a Portviš, ale aj veľa iných slovenských UG metalových, rockových či punkových kapiel rôznorodej kvality.

[upraviť] Iné služby

Tartaros je predajným miestom lístkov na rôzne kresťanské festivaly ako je napríklad Antiateistický festival Sv. Barbory v Čechách, či Festival jemnej krásy a radosti.

[upraviť] Posolstvo svetu

Posolstvom tohto podniku je šíriť kresťanskú vieru najmä prostredníctvom gospelovej hudby a propagovať život bez alkoholu a telesných pôžitkov.

[upraviť] Halucinogénna slivka

V areáli podniku Tartaros rastie vzácna drevina, tzv. halucinogénna slivka. Podľa výskumu vedcov z prestížnej bratislavskej univerzity jej DNA zmutovalo vďaka unikátnej kombinácii substancií vyprodukovaných zväčša klientelou podniku, ktoré prostredníctvom vody a vzduchu vnikali do tkanív pôvodne obyčajnej slivky.

Spolky Necyklopédie
Zachlastvelka2

Slovenská Antiškolská SkupinaKBSNCISAl SrajdaASScorpKomando NecyklopédieVedecká komora...IT-aci z MSKlub anonymých homelesákovTartarosTeplá ligaAbbaBelanská elita

Thumbs