Teória o vzniku teórií

Z Necyklopédia

Chicken's Appeal

Teória o vzniku teórií je nepochybne pochybná teória, ktorá dokazuje absolútne všeličo a niekedy mierne zasahuje do všetkého. Niekedy dokonca nespadá do sféry absolútneho nezmyslu. Ale to iba naozaj niekedy.

[upraviť] Začiatky vznikov teórií

Vezmime to takto. Zo začiatku vznikala väčšina teórií na základe pozorovaní prírody a porovnania poznatkov z pozorovaní. Takýmito pozorovateľmi boli napríklad: Platón, Aristoteles, Cézar, Asterix, Panoramix, Sofokles a Sokrates. Vergílius a Plínius boli rímski táraji.

Títo pradávni pozorovatelia boli na tú dobu vzdelaní ľudia, a keď Platón tvrdil, že najmenší dielec prírody je atóm (atomos = nedeliteľný), a že Zem je guľatá, Gréci to nebrali na ľahkú váhu, lebo Cirkev vtedy nebola a nemala čo posrať (Ich mnohobožstvo a mytológia sa neráta), na to boli králi, princovia, ženské a miestodržitelia.

Takže, tieto teórie vznikali na pravdepodobne dlhodobých (lat. dlho = deňnekonečno, gre. doba = intenzita zamerania sa), overených informáciách, ktoré sa berú v ohľad a vyučujú na kolách ešte aj dnes, kedy by to nikto nečakal, ale nejako treba vyplniť hodiny, veď pokrom sa každý neuživí.

Niekde medzi rokmi 0 - 1594 P.V.T. sa to zvrátilo. Asi to bolo spôsobené morálnym úpadkom vplyvom cirkvi a svätej stolice.

[upraviť] Zvrat vznikov teórií

V stredoveku, keď vznikli "scholastika" a "patristika", nikomu ani nenapadlo sa vzpierať myšlienkam veľkňazov SS, že všetko čo vzniklo, existuje, žije, umiera, dochne či zaniká, je vďaka Bohu. Chudobe to vtedy dávalo zmysel a cirkvi peniaze do vreciek bez námahy. „Uznávam, Boh možno aj existuje“, ale ako vraví Stephen Hawking: "Boh vesmír stvoril so všetkými jeho zákonitosťami, o viac sa nestará" alebo nejako tak to bolo.

Otázka na zamyslenie: „Môže Boh stvoriť taký ťažký kameň, že ho neudvihne?“

[upraviť] Dnešné teórie

Sa zakladajú aj na dlhodobých pozorovaniach, aj na vydrogovaných nezmysloch, stačí si len prečítať pár časopisov. Tak napríklad teória možnosti, že vesmír nie je obývaný iba nami, vznikla v v hlave Francisa Drakea a vyzerá takto nejako:

N = R*.fp.ne.fl.fi.fc.L kde nebudeme uvádzať vysvetlivky, lebo je toho bars.

a *,p,e,l,i,cdolnoindexové hodnoty. Ďalšie teórie, ktoré sú takmer nedokázateľné sú:

[upraviť] Teória periodicity

Je viac ako pravdepodobné, že za nejakú neurčitú dobu sa dostaneme do toho bodu, keď vznik teórií bude ovplyvnený tak, že bude buď seriózne založený, alebo naopak vymyslený len aby sa vyhovelo vyššej moci pozemskej cirkevno-katolíckej (Len Cthulhu, Všehomír a ctený pán Iľko vie, čo sa stane zajtra a potom.

Nekresťanské témy na NECYKLOPÉDII. Evil pope2
Praying hands

Lietajúce špagetové monštrumAxis MundiApiBožské pomeloBudhaBudúce výskumy religiozity religionistovErev šabatReinkarnácia a ChasidizmusSlobodomuráriΟυροβςaβóροςแม้วโครซัค วินเด้าส์ReptiliániSatanČertTeória o vzniku teóriíVesmírni ľudoviaVeľká TreskaČubizmusProfesor DawkinsSafinizmusCthulhu

Apage!!!    Tieto príspevky sú výsledkom rôznych aj zvrátených náboženských predstáv a my vôbec netušíme, ako sa sem dostali! Akási zlomoc tu bola asi!