Teplomer

Z Necyklopédia

Tacho

Toto nie je teplomer ale podobá sa

Teplomer je dôležité technické zariadenie, ktoré slúži ľuďom, ale aj strojom, meteorológom a ostatným, vedcom, mudrcom zvedavcom na meranie teploty. Teplomer nemeria potencionálnu sexuálnu, ale naopak iba fizykálnu, či dokonca aj fizyckú energiu, ktorá nám robí dobre, lebo nám nie je zima. Teplomer je aj fetiš dovolenkárov.

[upraviť] Popis

Teplomery využívajú princíp rozťahovania sa niektorých látok, napr. gumy, sopľa (na rukáve), či Maďarov a podobne. Rozťahovaním tzv. média je možné zmerať dĺžku, šírku a hrúbku teploty, drahšími modelmi aj jej hĺbku a objem.

Okrem teplomeru technického poznáme aj teplomery biologické. Každý potvor má v sebe nejaký mechanizmus, pomocou ktorého vie zmerať, nakoľko mu je teplo alebo zima. Poznáme napr. známu Mrázikovu otázku „Je ti zima, dievčička?“. Bez nejakého teplomera by dievčička nedokázala odpovedať.

Vedci sa nezhodujú v názore, akým nástrojom telo meria teplotu. Prišlo sa na to, že najbežnejším pomocníkom pri meraní teploty je prst menom ukazovák, ktorý sa proste niekde strčí a hneď vieme, či je to teplé, alebo studené... a iné. Vplyvom amerikanizácie spoločnosti sa aj k nám dostávajú skreslené informácie, že na takéto je vhodný prst menom prostredník... po naslinení požívaného prsta sa dá podľa rozdielu teplôt zistiť aj to, že „odkiaľ vetry fúkajú“...

[upraviť] Povinné sexuálne skĺznutie

V iných kruhoch prevláda názor, že u ľudí je meračom teploty sopeľ pod nosom. Platí tu priama úmera, čím nižšie siaha sopeľ, tým nižšia teplota. Je to teda teplota a nie gravitácia, ktorá toto ovplyvňuje! A niekdy aj nádcha.

Existujú hypotézy, že analogicky s pokusom so sopľom u chlapov taký obľúbený makač menom Sa meria teplotu zmenšovaním nejakého vtáka a dvíhaním/ klesaním nejakých vtákových vajec. No a potom a po krátkom zamyslení nám je jasné prečo sú také rozdielne parametre týchto orgánov u obyvateľov krajín okolo rovníka, a u tých čo existujú v studenejších zemepisných pásmach. Dochádzame k tomu, že ten Sa sa okolo rovníka v podstate fláka, t.j. nedvíha a nescvrkáva... a potom to tam tak nechutne vyzerá. Takí vtáci vplyvom lenivosti z tepla strácajú elasticitu, no neznalosť súvislostí spôsobuje že obdiv voči ich rozmerom zostáva.

Necyklopedické veci
500px-Blacksmith anvil hammer svg

BaranicaBrúsny papierČiapkaDívadloDvereFrasGuličkové peroIzolačkaKladivoKobloLopataMerkurMetlaMikrovlnkaNičNonameOknoRopaSmrťfónTanierTeplomerMalé tudleVeľké tudleVibrátorVydlyZápalkyZbraneZrkadlo

Tanga