Terminátor

Z Necyklopédia

"Cieľ: Minister školstva. IQ: negatívne."

- Terminátor
Terminator3-09

Arnie sa pri holení náhodou porezal...

Terminátor (niekedy prezývaný aj Serminátor) je stroj z budúcnosti.

[upraviť] Vznik

Terminátor bol skonštruovaný v roku 2009 ako špeciálny bojový prostriedok pre SAS. Po mnohých neúspešných akciách sa vedenie SAS rozhodlo, že vytvoria nezničiteľný bojový stroj, pomocou ktorého zničia rovno celé školstvo. Preto pomocou peňazí od niektorých politikov vytvorili robota, ktorého vyslali do minulosti.

[upraviť] Nasadenie v akciách

Pomocou stroja času (ktorým Ján Slota posielal Jánošíkovi moderné zbrane) vyslali Terminátora do roku 2006, aby zlikvidoval ministra školstva Martina Fronca. Avšak zakrátko dostal prezývku „Serminátor”, pretože celú akciu doslova posral. Išiel totiž za niekým úplne iným na verejné toalety, zatiaľ čo sa minister Fronc bicykloval s deťmi na jednej zo škôl. V tom smrade sa však terminátorovi pokazili obvody a on úplne zlyhal.

Druhý krát bol do minulosti vyslaný nový model Terminátora, označený ako T-1000. Bol vyslaný znova do roku 2006, avšak po voľbách, kedy bol ministrom školstva Ján Mikolaj. Avšak okrem T-1000 bol z budúcnosti vyslaný aj Ďuri na príkaz Ministerstva školstva, aby ochránil ministra. T-1000 sa snažil zaútočiť na ministrove auto pri ceste so svojím Kalašnikovom, avšak Ďuri ho zničil pomocou granátov. Kovovú kostru T-1000 a pušku neskôr našiel rómsky spoluobčan, ktorý ich na svojej káričke odviezol do výkupu železa, kde za ne dostal 1500 SK.

Zatiaľ posledný pokus o atentát sa odohral v roku 2008, opäť bol cieľom Ján Mikolaj. Vyslaný bol terminátor T-X, teda terminátor s výzorom ženy. Infiltroval sa do parlamentu ako upratovačka ( pôvodne sa mal infiltrovať ako Anna Malíková). Avšak keď minister išiel po chodbe, T-X zakopla o vedro s vodou (súčasť jej prestrojenia) a pošmykla sa. Pri páde na zem sa jej poškodili vnútorné obvody a misia zlyhala, do dnes tam T-X pôsoby ako upratovačka lebo sa nevie vymaniť s područe neskrotného nutkania upratovať.

Nové modely sa ešte len testujú a nejaký čas potrvá, kým budú nasadené do akcie.

[upraviť] Modely terminátora

Terminator3

T-800 ( skratka Trtko- 800 kg)- prezývaný Serminátor. Vyznačuje sa veľkou výdržou, avšak nie je odolný voči smradu.

T-1000 ( skr. Trapasník na 1000%)- má veľkú výdrž a je odolný voči smradu. Dokáže sa prezliecť do akéhokoľvek prevleku. Jediná vec, ktorá ho dokáže zničiť, je extrémne silná trhavina ( Ďuri musel použiť fakt veľa granátov...)

T-X - terminátor s výzorom ženy (inak nazývaný aj TermiX). Dokáže zmeniť svoj výzor na akúkoľvek osobu ženského pohlavia. Nie je však odolná voči pádom, úderom a vode. Tento model je jediný s výzorom ženy, pretože konštruktéri mali problémy s demoštráciami feministiek a KDH.

TDi ( skr. Terminátor Dokonalý idiot)- zatiaľ experimentálny model. Dokáže sa premeniť na akéhokoľvek idiota v okolí, aby sa mohol ľahko infiltrovať do školy alebo parlamentu. Ak sa v okolí nenachádza žiadny idiot, dokáže sám vygenerovať podobu idiota. Pri pokusoch sa najčastejšie menil na Joža Pročka a na Mikuláša Dzurindu.

[upraviť] Výzor a stavba tela

Ako sme už spomínali, terminátor je na nerozoznanie od človeka. Jeho základ tvorí liatinová kostra, na ktorej sú svaly vytvorené zo špeciálnych materiálov.

Najčastejšou a základnou podobou Terminátora je vzhľad Arnolda Schwazeneggera. Niektorí odborníci tvrdia, že častou podobou je aj vzhľad Roba Fica alebo Vlada Mečiara. Ich českí kolegovia tvrdia, že vyzerá ako Jiří Paroubek.

[upraviť] Ľudia, ktorí dokážu zničiť Terminátora

Terminátor má napriek mnohým konštrukčným chybám a nedostatkom obrovskú odolnosť a zničiť ho je nesmierne obtiažne. Napriek tomu existuje niekoľko ľudí, ktorí ho dokážu zničiť´. niektorým sa to potvrdilo aj v praxi. Tu je ich zoznam: