Terorista

Z Necyklopédia

Beenladen.jpg

Podoba najväčšieho teroristu

Terorista je vojak, ktorého imidž nie je založený na nosení uniformy, ale na totálnej disciplíne a oddanosti ideám, za ktoré bojuje. Terorista je teda aj idealista.

[upraviť] Charakteristika

Terorista je pojem používaný najmä Američanmi, ktorý ho hádam najviac zo všetkých potrebujú. Pojmom terorista sa označuje človek, ktorý bojuje proti USA. Pojem „terorista“ teda v Spojených štátoch nahradil predtým obľúbený pojem „komunista“. Vo väčšine prípadov sa pri teroristoch v USA jedná o moslimov. Avšak dá sa takto nazvať hocikto, kto bojuje proti Americkej demokracii. Pokiaľ chce teda USA vyhlásiť niekoho za nebezpečného, vyhlási ho za „teroristu“. V podstate je teda terorista výrazný priateľ amerického zbrojného priemyslu, lebo mu dá zarobiť, preto ich aj financujú. Spolu tvoria takzvaný „teroristický finančný kolobeh“, princípom podobný napríklad kolobehu vody.

V dobách regulérnych vojen sa teroristi označovali lichotivým pomenovaním, že „partizán“, v španielsky hovoriacich krajinách sú ich skupiny partizánov označované aj ako „guerila“. Poslednými rokmi sa zaužívalo, že teroristi, ktorých Spojené štáty podporujú, sa nazývajú „aktivisti“. V prípade Ruskom podporovaných teroristov je to zase „domobrana“. Nemoslimskí teroristi v krajinách západu sú zvyčajne označovaní ako psychicky narušení jedinci - títo sú zase priatelia farmaceutického priemyslu.

[upraviť] Povinnosti

Každý terorista musí niečo robiť. Medzi náplň práce patrí: stavanie bômb, odpaľovanie bômb, unášanie lietadiel, odpaľovanie lietadiel, kolízie s lietadlami, odpaľovanie samého seba, unášanie Američanov, spáchanie samovraždy, odpálenie Pentagonu, streľba do ľudí a mnoho ďalších úžasných činností.

Väčšina týchto činností je trestná a pán Spišiak by vás za to zavrel. Keďže na výkon nasledujúcich činností potrebujete množstvo zábavných a vybuchujúcich vecí, teroristi sa zhlukujú do skupín, ktoré sú celosvetovo nenávidené. To im umožní ľahší prístup k vybaveniu. Najväčší boss je Mr. Been Laden, ktorý tomu všetkému šéfuje... aj z teroristického neba.

To, či sa stal teroristický útok, je zvyčajne jasné ešte predtým, než sa zistí, čo sa vlastne stalo, vďaka okamžitým vyhláseniam predstaviteľov Izraela alebo USA, ktorí už tradične z činu obvinia Irán, Sýriu alebo v dnes už takmer výnimočných prípadoch Al-Kájdu. Ak za útokom stál len psychicky narušený jedinec, zvyčajne žiadne vyhlásenie ešte pred rozplynutím dymu nie je podané a identita útočníka sa zvyčajne zistí až niekoľko dní po samotnom útoku, na rozdiel od tradičného teroristického útoku, kedy sa vždy nájde jasný kamerový záber alebo v starších prípadoch nepoškodený cestovný pas na mieste činu, potvrdzujúci konexie na aktuálneho nepriateľa číslo 1.

[upraviť] Súčasnosť a prognóza vývoja

Už od rozpadu ZSSR terorizmus kraľuje ako najväčšia hrozba pre USA a západnú civilizáciu, ale po cirka 20 rokoch sa teroristi začínajú domácemu publiku zunovať. Dnes sa tak s využitím krízy na Ukrajine opäť na čelo rebríčka verejných nepriateľov vracajú komunisti. Prognostický tým Necyklopédie odhaduje rýchly pokles intenzity využívania teroristov ako zámienku pre zbrojenie a rýchly nástup hrozby 3. svetovej vojny a novej studenej vojny, čím sa zbrojársky priemysel západu aj východu začne opäť nabalovať ako za starých dobrých čias. Ďaleká prognóza poukazuje na možný vznik novej hrozby, ktorá tu ešte nebola - útok z vesmíru.

[upraviť] Terorista vs tenorista

Obyvateľstvo si často a neoprávnene mýli relatívne nevinných tenoristov s teroristami. Takto potom vznikajú fámy, že napr. Peter Dvorský alebo Karel Gott sú teroristami. Oni však teroristami nie sú, oni sú len muzikanti. Preto, aj keď títo jedinci nie sú bez viny, verejnosť by po nich nemala hádzať kameňmi, granátmi ani ničím iným. Karel Gott má rád, keď mu tleskají a ani českými granátmi by vraj nepohrdol. Údajne je na tom podobne aj ten Dvorský.

Komando Necyklopédie
800px-DM-SD-04-00770.JPEG Al SrajdaASScorpCIACTUDomobranaFBIHamasIT-aci z MSKBSКГБMossadNATONámorníctvo RaptoruNCISPolicajtCestný radarSISSlovenská Antiškolská SkupinaTeroristaVojak 2615.69img35g1.jpg