Tlapák Umba Gula

Z Necyklopédia

Tlapák Umba Gula
Tlapák Umba Gula

Jediná dochovaná dobová Tlapákova fotka, v ruke s kyjakom.
Narodenie 100 117 P.V.T.
Jaskyňa
Úmrtie 28. november 100 069 P.V.T.)
Český les
Známy vďaka praveký vynálezca, teoretik a odborník v oblasti kvantovej fyziky
IQ >60

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Tlapák Umba Gula (narodený 100 117 P.V.T., v jaskyni, zomrel v roku 100 069 P.V.T.) je najznámejší praveký vynálezca, teoretik a odborník v oblasti kvantovej fyziky. Preslávil sa používaním teórie mysle.

[upraviť] Detstvo

Všeobecne sa predpokladá, že Umba bol ľavobočkom Chucka Norrisa. Tomu nasvedčuje aj podobnosť priezvisk oboch borcov: „Norris“ a „Umba Gula“. Hovorí sa, že jeho matka ho počala mimovoľne keď sa zhýňala pre sústo z mamuta. Chuck mal zamyslený pohľad v uhle asi 45° pritom ako pozrel kde vkročí a...

Tlapák sa narodil v jaskyni. Presne sa nevie kde, ale Divný Janko vyhlásil, že to bolo na území dnešnej Žiliny. Vie sa, že mal veľmi inteligentný pohľad a preto v rokoch 100 104-100 098 študoval na Vysokej škole pravekej v Cro-Magnon vo Francúzsku. Už tu sa prejavil jeho talent na exaktné a teoretické vedy.

[upraviť] Vedecká kariéra

Polar-bear-attack1.jpg

Medveď zabíja Tlapáka v typickom českom lese. Okolo aktérov je rozliaty Tlapákov moč.

Po skončení štúdia sa Tlapák začal venovať serióznej kariére a začal s výskumom teórie mysle a s tým súvisiacim kvantovým rozkladom atómov v pravej mozgovni nižších stavovcov. Postupne, bolo to v roku 100 096, pri zbere čučoriedok v lese zistil, že účinnejšie je používať teóriu mysle na vyššie stavovce, napríklad medvede.

Práve toto mu totiž zachránilo život. Pri tom slávnom zbere čučoriedok ho napadol jeden vypasený macko. Keď to už vyzeralo, že bude po milom Tlapákovi, tak Tlapák macovi prikázal, aby zomrel. V tom momente medveď zomrel. Toto Tlapákovi v nasledujúcom roku prinieslo najvyššie ocenenie Neandertálskej akadémie vied Zlatý kyjak, ktorý mu zároveň mal slúžiť aj ako obrana proti medveďom, keď teória nebude fungovať.

[upraviť] Smutný koniec

Tlapákovi sa dlho darilo zarábať si na živobytie zabíjaním týchto zvierat, až do 28. novembra 100 069. Vtedy sa Tlapák vybral na poľovačku na územie dnešného Česka, konkrétne do Prahy (vtedajšie Omga Umbovo). Z odvahy si svoj zlatý kyjak nezobral a nechal ho v chatrči.

Ako obyčajne behal po lese jak besný, pokiaľ nenatrafil na vhodnú korisť. Zrazu sa objavil ten správny medveď, Tlapák naňho zaostril myseľ, ale v tom okamihu sa nič nedialo. Tlapák sa zľakol, chcel na maca vytiahnuť kyjak, ale vtom zistil, že ho nechal v chatrči. Medveď na neho skočil a zlomil mu väzy. Pomocníci síce medveďa skolili, no Gulu už nezachránili. Povráva sa, že za touto vraždou stál jeho otec Chuck, ktorému už sláva jeho syna začala prekážať.

Chuckn.jpg

Chuck Norris
ArtušAttilaBatmanJack BauerIvo A. BendaNapoleon BonaparteBuffalo BélaJúlius CézarLara CroftProfesor DawkinsJohnny DeadDong Xian MiaouFantomasGRScBear GryllsMcGyverAdolf HitlerDr. HouseIron ManJack rozpar-ováčMichael JacksonJóžin z bážinRhodský KolosKrištof KolumbusKostradamusJozef PáterovičBáťuška PutinOld ShatterhandSanta ClausSanta IštváňBaba VangaVincent VeneraWinnetouDarth VaderTašunka VitkoTlapák Umba Gula

Jesus Mugshot.jpg