Toluén

Z Necyklopédia

Fetaci2.jpg

Pravideľné fetovanie spôsobuje permanentné poškodenie organizmu

Toluén (systémový názov fetylbenzén, tiež fenylfetán, technicky toluol, skratka Ph-Me) je za normálnych podmienok viacfarebná, vo vodke nerozpustná kvapalina s typickým zápachom známym zo školských sociálnych zariadení, podobnú vôňu má aj hovno. Tento ľahko aromatický uhľovodík je veľmi často používaný ako potravinárska surovina a riedidlo.

[upraviť] História

Toluén po prvý raz pripravil v čistom stave uznávaný feťák H.E.S.C., známy aj pod menom Diabol, destiláciou balzamu na pery Labelo. Význam získal až v druhej polovici devätnásteho storočia po objave jeho halucinogénnych účinkov.

[upraviť] Použitie

To, na čo sa toluén používa vyplýva už z jeho systémových názvov. Je to veľmi zdravá vec, dôležitá pre zdravý rozvoj detského organizmu a jeho psychiky. Používa sa aj ako dopravný prostriedok do večného raja. Rovnako slúži aj na uvolnenie stresu.

Pre umocnenie účinku sa používa spolu s chlastom a niekedy aj s Hi-hi trávou.

[upraviť] Používatelia

  • Používajú ho malé deti, väčšinou žiaci a deti predškolského veku. Načo, to ste si mohli prečítať o trocha vyššie.
  • U dospelých (rozumej nad 18 rokov) túto dobrotu sa dá vidieť len zriedka (akurát tak u nejakých vyvrheľov a mentálne zaostalých jedincov), pretože tí už prešli na ťažší kaliber. Výnimku však tvorí istá nemenovaná slovenská menšina.

[upraviť] Prípadové štúdie

  • Feťák Dušan je príklad toluénového spotrebiteľa. Žije v Poprade, kde sa uvolil k interview s miestnymi médiami.
Feťák Dušan03:43

Feťák Dušan

S toluénom nahliadni do minulosti a objav: