Tomáško Szarka

Z Necyklopédia

[upraviť] Tomáš Szarka

V spisoch od sovietskeho gangu sa píše, že je to nečlovek ktorý bol zahrnutý do mnohých experimentov na opiciach, ale on sa rozhodol, že raz nájde tých, ktorí tieto neľudské experimenty vykonávali a pomstí sa im v mene všetkých nečlovekov, ktorých DNA štruktúra bola pozmenená pri týchto experimentoch. Všetci človekovia sa preto zhodli, že by toto "transmutatívne stvorenie" alebo ako ho nazvať, treba držať preč od ešte nepostihnutej populácie.

                      Pleška                    Wew

[upraviť] Príchod

Jeho cesta cez laboratória bola veľmi drahá. Každý jeden vedec ktorý toto "niečo" skúmal musel byť hodený do karantény v prípade, že ho neľud nakazil chorobov zvanov "Hippopotomonstrosesquippedaliophobia". Jeho besné a nepredvídateľné správanie bolo to, čo ho ešte drží pri živote. Po úteku z tohto prísne stráženého laboratória (teraz už len sutín) v Nižnom Skalníku, sa vydal splniť predsavzatie ktoré si ešte v zajatí dal. Teraz sa premáva niekde na uliciach Slovenskej Republiky.

[upraviť] Pred príchodom

Ešte pred všetkými pokusmi, testami a nezdarmi na nom vykonanými sa nachádzal náš takzvaný neľud vo Vietname. Je to obec neďaleko Vietkongu ktorá je známa tím, že za čias socializmu tu Szarka pôsobil ako diktátor. Spôsoboval veľa utrpenia, rôznymi spôsobmi ako je odrezanie varlat, udusenie perím či vypchatie nosných dutín ušným mazom. Za to bol odsúdený na trest smrti ukrižovaním. On však stihol tomu trestu utiecť a myslel si, že bude konečne v bezpečí. Potom však prišli už spomínaný členovia sovietskeho gangu s ktorými mal menšie nezhody.

[upraviť] Kedy treba utiecť

Nebezpečenstvo produkované týmto jedincom je na vyššom stupni nebezpečenstva ako je tornádo o sile XX stupňa. Je neradno si zahrávať s niekým tak nebezpečným a pomäteným ako je on. Možno by ste si mysleli, že pri jeho zpozorovaní je najlepšie utiecť preč, ale to je lož.

[upraviť] Čo robiť pri jeho zpozorovaní

1.)V prípade, že počujete z rozhlasu stáli tón o 20 hercoch (Nebezpečenstvo zmutovaného nečloveka) je nutné vyliezť z pivnice a ísť na miesto ktoré je tak chladné, že ani sama Ľadová Kráľovna (Narnia btw.) sa neodváži tam prísť. 2.)Pokiaľ máte niekde v okolí svojho bydliska (cca 2 km) protein, proteinové tyčinky alebo proteínový násyp je potrebné aby ste ho okamžite spálili. Nie však obyčajným spôsobom. Tento jedinec má vyvinutý čuch na takéto veci. Ďalej sú to:

1.)Tvaroh 2.)Sezamové vločky 3.)2 kubíky antidepresív 4.)Olivový olej bez pridaných chemikálií

[upraviť] Ako páliť protein

K tomuto Experimentu budete musieť nakúpiť par prísad ktoré budú uvedené v nákupnom zozname. Nie sú to však len tak hocaké prísady. Tieto sú navrhnuté špeciálne na pálenie proteinu pretože nie je možné dokonca ani s tím jeho rypákom ich ucítiť. Takže celé to bude takto:

1.)Vložte ingredienciu č.1 do vreca
2.)Ponorte čerpadlo do vody
3.)Vytiahnite čerpadlo z vody (nebudeme ho potrebovať)
4.)Zmiešajte ingredienciu 2 a 3 a nasypte ich na leukoplast
5.)Tento leukoplast nalepte na vrece a hoďte vrece aj s leukoplastom do ohňa ktorý ma 451 až 499 Stupňov Farenhaita
6.)Bežte preč možno to buchne

[upraviť] Nákupný zoznam

1.)Hranolky
2.)Kyslé Uhorky
3.)Knihu zavárame na chalupe
4.)Leukoplast
5.)Vrece
6.)Čerpadlo

[upraviť] Obľúbené miesta

Na základe jeho správania a jeho kecov som vybudoval zoznam miest, kde sa nachádza vo väčšej miere ako tam kde sa nachádza v menšej miere. Sú to miesta ako:

1.)Krematórium 2.)Kanalizačné stoky 3.)Posilňovňa (cvičkacia miestnosť) 4.)Obchod s proteinami 5.)Izba na 4. poschodí školského internátu v Košiciach na izbe číslo 6 6.)Električka (keďže je lenivý chodiť po vlastných nohách)

[upraviť] Správanie

Toto je niečo čo nikoho neprekvapí pretože sa na jeho mene vybudovalo množstvo pranostík, porekadiel, romantických básní, ba dokonca tzw. anekdoty. Keďže je alergický na ľudí, ktorý majú radi rovnaké pohlavie, tak by sa dalo očakávať, že sa jeho agresívne feromóny budú stupňovať. Každú nedeľu sa jeho foromóny nakopia tak, že si ani nezapne zips na gatiach. Rád posiela ľudí na miesta, kam sa žiaden človek 18- nemá ani priblížiť. Jeho atraktivita pri pôsobení na samice je dosť pochabá. Aby zapôsobil používa Napoleonovu metódu pôvabu. Sťahuje gate a čaká čo z toho nakoniec vykvitne.