Tornádo v Určiciach

Z Necyklopédia

Tornádo v Určiciach bolo tornádo, ktoré sa prehnalo 12. júna 2012 moravskou obcou Určice. Trvalo len 10 minút a pravdepodobne išlo o tornádo F0 Fujitovej stupnice - najslabšia kategória tornád, avšak zanechalo po sebe výrazné škody. Podľa výpovedí svedkov išlo o mimoriadne perverzné tornádo.

I got Tornado Urcice, okr. Prostejov, Czech republic!!00:59

I got Tornado Urcice, okr. Prostejov, Czech republic!!

Tornádo v Určiciach.

[upraviť] Priebeh a škody

Jehož chobot se objevil v mracích.

—Svedok o tornáde

[upraviť] Futbalové stretnutie

Tornádo prišlo okolo osemnástej hodiny, práve v čase futbalového stretnutia Česko - Grécko na majstrovstvách Európy. To spôsobilo rozhorčenie všetkých chlapov v dedine, pretože museli ísť odpratávať škody a nemohli stretnutie dopozerať. Česko nakoniec vyhralo 2:1

[upraviť] Zničenie bordelu

"Když to přišlo nad nás, tak lítal bordel. Bylo to docela hustý. Ogaři se i potěšili."

- Rozslintaný svedok

Tornádo dokonca zničilo aj miestny bordel. Niektorí ovčania sa však potešili, pretože málokedy sa stáva, že okolo vás len tak lietajú prostitútky. Žijúci svedkovia vravia, že (citát):

...sa mohlo celkom kľudne stať, že ste mali nos doslova v piči, no zázrak bol, že ani vás to ani nemuselo mrzieť. Tí, čo ho (nos) tam mali viackrát sa vraj potmehúdsky usmievali. Pred manželkami sa chrapúnsky tvárili, že akože nič... našli sa vraj aj takí, ktorí vybehli von, v čosi dúfali a nakoniec mali nos v prdeli, no tí sa vraj neusmievali. V tomto prípade údajne trhalo kútikmi úst manželiek.“.

Bordel bol natoľko zničený, že nebol schopný ďalšej prevádzky. Našťastie neprišla o život žiadna prostitútka. Niektoré síce vyviazli s drobnými zraneniami, ale neboli práceneschopné.

Výpovede svedkov tvrdia, že tornádo malo dlhý chobot a rozdalo si to s niektorými prostitútkami. Dúfajme, že malo aspoň kondóm, aby prostitútky nedostali nejakú pohlavnú chorobu.

[upraviť] Zatopenie pivníc

Kvôli prívalovému pršu, ktorý sprevádzal tornádo, došlo k zatopeniu mnohých vínnych (ale odniesli si to vraj aj nevinné) pivníc. Hasiči museli odčerpávať vodu aj v pivnici miestnej školy, kde našli riaditeľa a niekoľko učiteľov v značne podguráženom stave.

Flag Czech republic.jpg Niektoré české témy Cesky erbik.png

BecherovkaČechČechomorČeskoVáclav HavelJožin z bažinVáclav KlausMoravaPetr NovotnýPrahaTornádo v UrčiciachŤěžkoslovensko
Poznámka:Všetky články sú prísne subjektívne a nezaujaté! Chcú byť v rámci srandy a nemajú za cieľ hanobiť národ!

Weather clear.png Prírodné sily na Necyklopédii Weather clear.png
PočasieDážďSňahVietorTornádo v UrčiciachKauza prízemné mrazyLamačská snehová anomáliaZáhadné zvuky v Bratislave
Predpoveď počasia