Transpsych

Z Necyklopédia

Transpsych (cestovateľ) je prapodivná a nehynúca bytosť. Má schopnosť meniť si telesnú schránku, vyberá si hostiteľov a zasahuje do dejín sveta.

V minulosti pôsobil na viacerých postoch, napr. rímsky cisár Dioklecián, ktorý sa prehlásil za samotného boha, či pápež Inocenc XVIII, alebo ako kolonizátor na chvíľu odišiel na exotickú dovču na Madagascar v tele Mórica Beňovského a vyhlásil sa tam za kráľa. Na slovenskej zami sa mu páčilo už od pradávna, založil veľkú ríšu Samovu vďaka pomoci priateľa Sa. Múdrosť a vzelanosť využil v úlohe lingvistu, keď ako Ľudovít Štúr styranizoval právne autochtónny maďarský národ na jeho oprávnenom území Felvidék (známe aj pod názvom Slovensko) ktoré mu odjakživa patrilo.

Aktuálne vystupuje pod menom Vladimír Mečiar, je terajším predsedom Čarodejníckej Komory Slovenskej Republiky (ČKSR). Po určitých nezhodách musel vstúpiť do politiky mladej SR a ukázať, ako sa má správna politika robiť. V poste premiéra to však pojeb*l a prijal post zastupujúceho prezidenta, kde prijal slávne a dobročinné Mečiarove amnestie, ktorými vyžehlil všetke problémy a položil základný kameň zákonom SR (keď boli v roku 2017 amnestie kvôli nedorozumeniu omylom zrušené, štát pomaly začal upadať do stále väčších a väčších sračiek). V tajnej amnestii pod číslom §777 prijal zákon o budúcej ochrane všetkých čarodejníkov na území SR (taktiež aj Poltárskeho čarodejníka I. Gašparoviča) pred upálením a tiež zákon o utajení školy Kaštieľ v Rusovciach.