Trolejbus električky

Z Necyklopédia

Trolejbus električky je sekta, ktorá bola založená v roku 2010. Táto sekta nás chce varovať pred autobusmi, ktoré z nás vysávajú všetku pozitívnu energiu.

Sekta má dvoch (prvočíslo!) zakladateľov a asi osem (číslo!) členov. Po sekte Vesmírni lidé sa pri Trolejbuse električky jedná sa o druhú najväčšiu sektu na Slovensku. Na jej existenciu sa jeden z členov sa vyjadril:

"Keď môže byť pravda taká chujovina, ako to, že nás chcú očipovať jašteri z pekiel, prečo by nemohla byť pravda, to, že z nás autobusy, chcú vysať všetku energiu."

- člen

Táto sekta tvrdí aj to, že sú tu božie stvorenia električky a trolejbusy, ktoré nás zachránia.

[upraviť] História sekty

Začalo sa to vo februári roku 2010, keď sa zakladatelia prechádzali po meste. V tom uvideli, ako démonický autobus vysáva množstvo pozitívnej energie z nebohého človeka. Rozhodli sa preto bojovať proti týmto Satanovym výtvorom, a založili túto sektu. Vďaka duchaprítomnosti niektorých ludí sa o tomto posolstve okamžite dozvedela široká verejnosť.

V roku 2012 už počet registrovaných členov narástol o vyše 350%, avšak sekta má, vďaka Bohu, ešte aj množstvo ďalších priaznivcov a podporovateľov. Uvažuje sa o založení fanklubu a vlastnej webstránky, či Fejsbúkovom konte. Aj touto cestou im vyjadrujeme vďaku za ich vernosť a snahu urobiť tento svet lepším.