Trt

Z Necyklopédia

ChuckNorris.jpg Článok pod ochranou!!!
Tento článok je pre jeho autentickosť a nezaujatosť pod ochranou CIA, FBI, NATO, NCIS, Mossad, Mi5, ATF, SAS, SIS a Chucka Norrisa. Ruky preč od neho!
Kondom.jpg

Otaznik2.jpg

Aj takto nejako môže vyzerať trt.

Trt je ešte menej ako nič. Divíte sa tomu? Tak to je dobre, pretože význam trtu je aby ste sa mu divili. Tým, že sa mu divíte pomáhate strašnému zlu. Trt je najvyšším levelom matematiky: je to číslo (však je to „trt“), no zároveň aj nečíslo (nikto nevie koľko vie ten, kto vie „trt“). Trt je svojou dokonalosťou podobný kladivu, lopate, či klincu, ba aj teplej vode... Nikto tie veci už dokonalejšie už nevyrobí a čo nedokáže Nikto, do toho sa Chuck Norris púšťa iba výnimočne.

Trt bol pôvodne vymyslený niekým za ušľachtilým účelom, aby sa mal nikto s kým baviť. Keď Niekto skrachoval, lebo minul všetky peniaze na drogy, trt od neho odkúpilo Bratstvo Temnôt a až doteraz ho využíva na vlastné ciele.

[upraviť] Trt vo vede

Trt ako vedecký pojem prvý zadefinoval Mocný Exot ako "Trt je ešte menej ako nič" ako sa uvádza aj v tomto článku, no táto definícia bola neskôr upravovaná, až kým nedosiahla dnešnú podobu:

Trt ≠ (-∞ <> +∞)

Po slovensky: trt sa nerovná množine čísel mínus nekonečnoplus nekonečno.

[upraviť] Zložitá matematika trtu

Ak sa chystáte použiť výraz "ani trt" majte sa na pozore! "Ani trt" sa totiž v matematike definuje ako -trt, ktorý je logicky viac ako nič, keďže je opakom trtu, ktorý je menej ako nič. Ak teda poviete "Neostal tam ani trt!" znamená to že tam niečo ostalo.

[upraviť] Trt v náboženstve

Už v prvej vydanej Biblii, do dnešných čias zachovanej nemenovaným zloduchom a neznabohom, sa píše:

Na počiatku bol trt. a Boh povedal: "Nech je svetlo!" A bol tam stále trt, ale bolo ho vidieť.

[upraviť] Trt v zoológii

Krt vidí trt, ale trt mu na tom záleží. Niektoré živočíchy majú trtáč, ale tiež im je na trt. Preto trtáč radšej nazývame kostrtrč.

[upraviť] Trt v politike a ekonomike

V politike je trt zvyčajne to, čo splnia politici zo svojich sľubov. V praxi to vyzerá asi tak, že najprv nám toho veľa nasľubujú, a trt z toho splnia. Podľa zákonov fizyky a logiky z toho vyplýva toto:

  • Z trtu sa nemusí platiť daň
  • Z trtu nás nesvrbí dlaň
  • Je jedno, koľko trtov máme, aj tak máme trt
  • Prítomnosť trtu je veľmi ťažké dokázať, preto to politikom vždy prejde
  • Z trtu sa ešte žiaden ľudo nenajedol
  • Trt má už aj Chuck Norris
  • Trt je vedľajší produkt pri výrobe kofoly
  • Politika je na trt, alebo aj na dva
  • Trt je nečíslo
  • Trt je v úzkom príbuzenskom vzťahu s frasom
  • Niektorí politici a ekonómovia si pletú trt s trhom
  • Na trt som sem dával toľko riadkov?
Red (albino) eye.png Záhadné, všemocné slabiky
JaMyVyTySaHoHuOnéTaToOniOnýTrtUNič