Turista

Z Necyklopédia

Presmerované z Turisti

"Turisti robia bordel, kde to len ide!!!"

- Jack Bauer

"Turistky debilné! Pokazia každú zábavu!"

- Bača po vyspatí sa s jednou turistkou
Turista
Turista

Turisti vo svojom typickom oblečení
Narodenie Rôzne
Úmrtie Viacerí v horách po zožraní medveďom. Najmä česi umierajú pod lavínou v Tatrách.
Výška Tiež rôzna
Váha Tiež rôzna, ale zvyčajne bývajú obézni

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Turista (Homo turisticus) je človek (presnejšie ľudo), ktorý sa vyvinul z Homo sapiens. Na takéhoto ľuda si treba dávať pozor, lebo turista patrí medzi tzv. invazívne rasy.

[upraviť] Charakteristika, výskyt a správanie

[upraviť] Vonkajšie znaky

Turista je na prvý človek nerozoznateľný od normálneho pohľadu. Líši sa však oblečením a správaním. Typický turista má oblečené kraťasy, tielko alebo krátke tričko, na hlave má slnečné okuliare a klobúk. Na krku spravidla nenosí obojok, ale má tam tiež jeden remeň, na ktorom mu visí fotoaparát. Turista sa dá viesť dobrovoľne. Počúva na pekné rečičky pri šikovnom zaibchádzaní sa obojok javí ako úplne zbytočný.

Avšak nie vždy musí odev a vzhľad zodpovedajúci popisu. Tento opis platí len vtedy, ak sa nachádza v teplej oblasti alebo v letnom období. Inak môžu mať turisti oblečené čokoľvek.

[upraviť] Výskyt

Biotop turistov môže byť rôznorodý. Vyskytujú sa úplne na všetkých kontinentoch, zemepisných pásmach (dokonca aj v Antarktíde!) a vo všetkých prostrediach od hôr po mestá. Objavujú sa najmä na plážach, pri historických pamiatkach, či iných ruinách a na miestach, ktoré nie sú ničím výnimočné. Výnimočné sú hlavne tým, že sú tam oni aj so svojimi priblblými úsmevmi.

Turisti sa vždy pohybujú v malých stádach, ktoré vedie vodca, nazývaný sprievodca. Pohybujú sa buď pešo alebo autobusom po vopred určenej trase. Živia sa buď fast-foodom, alebo konzervami a suchým chlebom s maslom.

Turisti majú ešte jednu špecifickú vlastnosť, a tou je používanie fotoaparátu. Svoju cestu si dôkladne sfotografujú alebo natočia na kameru. Týmto sú povestní najmä japonskí turisti, ktorí si podľa niektorých svedkov odfotia dokonca aj obloženú žemľu. Niekedy tú žemľu odfotia aj keď je navyše obložená z hora hornou sánkou a zdola dolnou sánkou čeľustí ďalšieho turistu.

[upraviť] Prirodzení nepriatelia

Po neuveriteľne dlhom 3-ročnom vypočúvaní sa niekoľko jedincov zadržiavaných bezpečnostnými zložkami CTU priznalo k príslušnosti k turizmu.

Turisti majú aj prirodzených nepriateľov. Ich výskyt, početnosť a agresivita závisí od prostredia, v ktorom sa turisti nachádzajú. Sú to: