UFO

Z Necyklopédia

Ufo night lamp

Mimozemšťan E.P., bratranec E.T.ho, vo svojom ufo-sedane.

UFO, teda Ultra Fialový Objekt, v reči našich anglických priateľov Neidentifikovateľný lietajúci objekt, ale aj Undefined Functional Object, to jest „taký Bazmek“, je aj dopravný prostriedok väčšiny mimozemšťanov, ktorý napodiv nie je ani ultra, ani fialový (jedinú výnimku tvorí fialové ufo, ktoré postavil otec Chucka Norrisa v roku 1939 P.V.T., keď ho šiel hľadať do Galaktickej republiky).

Bird hand
>>Podľa platných pravidiel pravodpisu by malo ísť o Ultra Fialové Malé tudle<<

[upraviť] História

Ufo2

Aj Doya si chcel vždy kúpiť ufo, ale zo svojho platu inštalatéra si mohol dovoliť len ufo-gule.

Ufo

Rolls R-UFO, jeden z najdrahších modelov pre civilistov.

Vedci dlhým skúmaním zistili, že UFO ako neznámy lietajúci bazmeg, bolo známe už hádam v praveku. Logicky a všelijakým meraním sa okrem toho dokázalo, že práve vďaka nemu sa prišlo na to, že ako by mohol vyzerať tanier na žrádlo. Hovorí sa, že UFO stojí na pozadí vzniku drogových závislostí.

Potvori cestujúci UFOm boli zrejme vďaka kinetóze zelení. Ich dizajn zapôsobil ako inšpirácia na rôzne moderné rozprávkové bytosti ako sú vodník, či kapitalistický výplod menom Shrek. Za cestujúcich UFOm sa vo všeobecnosti považujú mimozemšťania, a teda napríklad aj Alf, ktorý evidentne nie je zelený.

Zlé jazyky hovoria, že UFO bolo predlohou na vynález dnešného hriankovača, grilu, či dokonca mikrovlnky.

[upraviť] Súčasnosť

V súčasnosti je UFO úplne bežné. Je ním všetko, čo letí vzduchom a my nevieme čo to bolo. Môže to byť od prdu, cez oblak až po nejaký predmet, či srandovanie s Photoshopom.

Za UFO sa považuje čokoľvek, teda aj dojebané zvalcované obilie, či neskorý po niekoľkých dňoch zrealizovaný návrat domov. Pri tom príchode sa dá zabrať s tézou, že ste boli niekým čudným unesení, potom z vás vysali mozog, zanalyzovali ho a potom ho dali naspäť. Nič vážne sa z toho dokopy nestalo, len ste teraz akurát ľavák, čo vás nasralo a preto sa snažíte preorientovať nazad na pravú ruku. Akurát že sa teraz ruky trasú.

Je to neuveriteľné, ale nájdu sa aj zúfalci, ktorí v UFO nie sú ochotní veriť. Aspom sa tvária, že neveria a jeho existenciu tvrdohlavo spochybňujú.

[upraviť] Z praxe

Na lúke pristane UFO, vylezú z neho mimozemšťania a uvidia strakaté zviera. Pozrú do príručky a tam stojí: volá sa to krava, žerie trávu, pije vodu a vyrobí z toho mlieko. Zoberú teda kravu k potoku, jeden jej vopchá hlavu do vody a druhý vzadu s vedrom čaká na to „mlieko“. Z kravy pritom vypadne lajno a ten s vedrom vraví tomu druhému:

„Daj tej krave hlavu vyššie, lebo asi nasáva zo dna bahno...“