Ubi ho

Z Necyklopédia

Ubi Ho Entertainment je francúzsky vývojár a vydavateľ počítačových hier. Preslávil sa spoluprácou s Radkom Kozovským, šéfom spoločnosti Raptor Computers.

[upraviť] História

Firma vznikla v roku 1986 ako reakcia na začiatok výroby jahodových jogurtov v Mexiku . V roku 2004 začala s kampaňou, ktorá mala ohroziť narastajúci podiel na trhu spoločnosti Raptor c.c.s.c., konkrétne jej počítačovej časti Raptor Computers. Postupne však zistila, že nemá zmysel bojovať proti takému gigantovi a od roku 2006 s ním spolupracuje.

[upraviť] Hry

  • Asi Syn Z Kriedy, megaúspešná akčná hra o hľadaní strateného žiaka z obdobia križiackych výprav.
  • Bratia V Zbrani, vojenský dokument o tom, koľko vojakov sa zmestí do hlavne AK-47.
  • Fár kraj, strieľačka o cestovanie bývalého vojaka maďarskej armády do „ďalekej krajiny“ - (Fár - ďaleký, kraj - krajina).
  • Fár kraj 2, pokračovanie úspešnej strieľačky, vojak sa tento raz vracia do svojej domoviny, severného Mongolska.
  • Fár kraj 3, nepokračovanie, pribeh začína so sentimentálnim pubertiakom na ostrove ktorý leží v Maďarsku.
  • Prince de Mencia, 2D hra o zachraňovaní sultánovej dcéry dementným perzským princom.

[upraviť] Pozri aj