Univerzita Konštantína Filozofa

Z Necyklopédia

Univerzita Konštantína Filozofa (skratka UKF) je normálny ústav ako napríklad protialkoholická liečebňa vo Veľkom Záluží. Jej primárnym účelom je produkcia úspešnych absolventov pre úrad práce.

UKF má niekoľko oddelení, tzv. fakúlt, tu sú tie najznámejšie:

  • PF-tzv. pedagogická fakulta: to znamená,že tam chodia budúce učiteľky, o tom, čo tam musí byť za bordel si už odvoďte sami.
  • FPV-tzv Fuckulta prírodných vied: na spodnom poschodí je stále nejaký smrad z laboratórií, majú tam kabinet alchymisti, robia zle a rozprávajú po maďarsky (čo vyvoláva Slotove snahy túto katedru zrušiť), kto môže nech radšej uteká. Ďalej sa tam nachádza katedra ekológie a environmentalistiky, kde vychovávajú budúcich ekoteroristov, najmä pre al-Srajdu. Študentskú radu zastupuje Ivka Kohútková, nieže budete koktať jej meno. Nad bufetom sídli katedra informatiky ktorá nám do reality vyplúva budúcich itčkárov a rôznych iných kyborgov, ktorí raz ovládnu túto civilizáciu.
  • FF- nemožno nespomenúť filozofickú fakultu: to je veda sama pre seba. Absolventi fakulty preto majú tendenciu sedávať na pive a rozprávať o ničom. Filozofická fakulta UKF v Nitre zabezpečuje profesijnú prípravu pedagógov pre II. stupeň základných škôl, pre stredné školy i vzdelanie v neučiteľských odboroch - stará sa o prípravu odborníkov v špecifických odboroch vedy, kultúry, médií, umenia, štátnej správy a sociálnej sféry - no proste vychovávajú ďalších učiteľov, tak to je sila, potom, že ich je stále málo... Apropo, rozdiel medzi učiteľmi a žumpami nieje vôbec žiadny, buď sú nasraní, alebo vyčerpaní.
  • FSVaZ- žiadne dôkazy o tejto fakulte dosiaľ neboli nájdené, pravdepodobne sa jedná iba o sovietsku mystifikáciu.

Všetkým budúcim uchádzačom je odporúčané, aby si veľmi dobre rozmysleli, či naozaj chcú ísť študovať na túto univerzitu. Koho neodstraší samotný vzhľad univerzity (neverte tým fotkám na webe), tých môže odstrašiť samotný fakt, že dostanú internátne ubytovanie na Cabajskej, čo dlhodobo vydržia iba najodolnejší jednotlivci.

Školstvo Openhouse student.jpg
VZDELANCI
Riediteľ školyMučiteľProfesorŠtudentŽiakŠkolníkUpratovačkaVzdelaná SlovenkaAnylfailbet
ŠKOLY
Materská škôlkaZŠ s MŠ Pionierska 2Zš Komenského SNVTomášikova 31 KošiceNereálna stredná školaFIITGymnázium Andreja SládkovičaGymnázium Javorová 16Gymnázium Jozefa Gregora TajovskéhoGymnázium Mikuláša KováčaGymnázium (Liptovský Hrádok)ŠDaJ MladosťUniverzita Konštantína FilozofaBohoslovecká univerzita Šerca Ježišovho v HostoviciachVysoká škola teroristickáGymnázium Žilina
VEDY
MatematikaFizykaChémiaDejepisZemepisBiológia