Výmel

Z Necyklopédia

Vymel

Typický vzhľad Výmela

Výmel (lat. Rabidus; iné názvy: blázon; nárečovo: výmlatok) je istý druh človeka, ktorý má to šťastie, že to má v hlave tzv. vymleté. Je to „čistá duša“ a jeho konanie nemá nič spoločné s hodnotu IQ.

Výmel(-ka) funguje tak ako ho nastaví ten alebo aj osoba, ktorú považuje za svojho vodcu. Človek sa teda môže stať výmelom:

Z uvedeného vyplýva, že výmel je ideál pre pozíciu podriadeného v práci, ale aj pre pozíciu vojaka, či policajta.

[upraviť] Niektoré charakteristiky

Extrémne typy tohto živočíšneho druhu majú naozaj svoje špecifické črty: majú zamyslený, pohľad do blba (neznáma), nereagovanie na oslovenie, nevnímavý, častá nevedomosť, nelogický prístup k určitým veciam, rozprávanie o nezmysloch (veci, ktoré nejestvujú-sú vymyslené), neúcta k samému sebe (neustále strápňovanie), nechápavosť. Napríklad aj ortodoxní EMO ľudovia sú „Výmeli“. V podstate všetci sfanatizovaní stúpenci niečoho týmito výmelmi.

[upraviť] Príklady

  • členovia NR SR
  • Josef Švejk, arbitrovaný výmel
  • iné osobnosti spoločenského a kultúrneho života
Cep de vigne Haluz
Tento článok je príliš krátky na to, aby ste sa z neho niečo dozvedeli, preto mu hovoríme haluz. Keby mal tak o dva centimetre viac, už by haluzou nebol. Ak sa chcete pozrieť na podobné halušky, navštívte túto stránku.

Ľudia
PraľudMulatŽenaČajaSliepkaVzdelaná SlovenkaStará dievkaBlondínaSvokraBratStará maťSusedMužPrinc na bielom koniHovädoSviňaParoháčDeckoDôchodcaNadčlovekHerecCelebritaPriateľNepriateľTyZmrdAbstinentDebilMagorOzembuchPapľuhPríjebekVýmelChriašteľKovbojVesmírni ľudovia